Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 15:33 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
wesskeej schreef:
Dan neem je wat pep bij en weg is het gevoel :P

Sommigen besparen hun liever die extra hersenschade hierdoor liefst toch een beetje -.- Al weet ik niet zeker of Wesley één van die personen is :whistle:

Misschien bespaart hij zich de plafonddienst die je dan 100% gaat draaien?
Daarom, AFTERENNNN! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 15:46 

DarkBeatz schreef:
wesskeej schreef:

Sommigen besparen hun liever die extra hersenschade hierdoor liefst toch een beetje -.- Al weet ik niet zeker of Wesley één van die personen is :whistle:

Jongen, het is maar 1 keer nieuwjaar per jaar. Zo vaag mogelijk het nieuwe jaar in. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 17:05 

Donateur

Ach 1 of 2 keer per jaar niet stilstaan bij die beetje hersenschade van een avondje volgas gaan zal je niet van dood gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 17:06 

Donateur

Inderdaad.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 17:31 

Donateur

dawasiknie schreef:
Ach 10 of 20 keer per jaar niet stilstaan bij die beetje hersenschade van een avondje volgas gaan zal je niet van dood gaan.

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:02 

Hardtraxx Elite

Sunrise8 schreef:
dawasiknie schreef:
Ach 10 of 20 keer per jaar niet stilstaan bij die beetje hersenschade van een avondje volgas gaan zal je niet van dood gaan.

Ik wou net zeggen, hoeveel mensen hier wat pep en xtc combineren doen dat 1 a 2x per jaar? Baas over je eigen brein maar ik doe er alleszins niet aan mee. Mijn lichaam is mijn tempel en al die onzin, I <3 psychoactieve stoffen, maar ik beperk de schade liever zo veel mogelijk terwijl ik het maximale uit mijn ervaringen tracht te halen. <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:07 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Baas over je eigen brein maar ik doe er alleszins niet aan mee. Mijn lichaam is mijn tempel en al die onzin, I <3 psychoactieve stoffen, maar ik beperk de schade liever zo veel mogelijk terwijl ik het maximale uit mijn ervaringen tracht te halen. <3

Amen :worship:
Kan zo een zinsnede zijn uit 'De grote drugsbijbel' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:07 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Sunrise8 schreef:
dawasiknie schreef:

Ik wou net zeggen, hoeveel mensen hier wat pep en xtc combineren doen dat 1 a 2x per jaar? Baas over je eigen brein maar ik doe er alleszins niet aan mee. Mijn lichaam is mijn tempel en al die onzin, I <3 psychoactieve stoffen, maar ik beperk de schade liever zo veel mogelijk terwijl ik het maximale uit mijn ervaringen tracht te halen. <3

Het gaat er meer om wat je die andere 355 dagen van het jaar doet, er van uitgaande dat je 10 x jezelf misdraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Sunrise8 schreef:
dawasiknie schreef:

Mijn lichaam is dan ook echt een tempel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:24 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?

In de trein naar Qountdown flinks aan de bier, daarna onderweg naar de HMH (vuurwerk afsteken) lekker hashje. Kwart voor 12 een hele eekhoorn en de rest van de avond verlengen met halfjes.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:27 

Donateur

Nou ja ik sprak meer voor mezelf :P
Ik heb btw nog nooit M en pep gecombineerd. Staat wel op het programma voor volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:30 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Het gaat er meer om wat je die andere 355 dagen van het jaar doet, er van uitgaande dat je 10 x jezelf misdraagt.

I do not agree, ik ben niet van mening dat iemand anders zijn drugservaringen beter of vetter zijn omdat ze gekkere dingen doen of schadelijkere combo's. :cool: Mijn meest bijzondere en memorabele drugservaringen zijn zeker niet wanneer ik het meest excessief gebruikte, en mijn beste feesten zijn al heel zeker niet degene waar ik het hardste van het padje was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Kettingzaag schreef:

I do not agree, ik ben niet van mening dat iemand anders zijn drugservaringen beter of vetter zijn omdat ze gekkere dingen doen of schadelijkere combo's. :cool: Mijn meest bijzondere en memorabele drugservaringen zijn zeker niet wanneer ik het meest excessief gebruikte, en mijn beste feesten zijn al heel zeker niet degene waar ik het hardste van het padje was.

Goed punt, jongeman.
dawasiknie schreef:
Nou ja ik sprak meer voor mezelf :P
Ik heb btw nog nooit M en pep gecombineerd. Staat wel op het programma voor volgend jaar.

Ik moet zeggen dat die combinatie echt baas is.
Alleen moet je wel de pep nemen voor de pil.
Andersom verneukt alles van de pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
wesskeej schreef:

Haha en bedankt. :P Valt reuze mee hoor. ;) Afgelopen zomer toch wel enkele keren te vaak gebruikt op een feestje ja, maar nooit verder gegaan dan anderhalf/twee pillen. Ook nog maar 2 of 3 keer serieus spulletjes gecombineerd. :P

Inmiddels zie ik al weer een tijdje in dat mijn gebruik te 'vanzelfsprekend' werd en hou ik tot nu toe succesvol minstens één maand pauze van alle soorten wondermiddeltjes. :P

Op Qountdown gaat een goeie vriend waarschijnlijk voor het eerst X proberen trouwens, hier verheug ik me wel op. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:52 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Kettingzaag schreef:

Ik bedoel meer dat met het oog op je gezondheid het ook belangrijk is wat je de andere 355 dagen van het jaar doet.

Met oud en nieuw heb ik iig wat pep en wat rode eekhoorns. Ga sowieso nog even langs de hoeren misschien dat ik dat al op wat pep doe. Als ik pep ga nemen neem ik het in ieder geval redelijk op tijd op de avond. Verder misschien dat ik net als andere keren het houd bij een halve eekhoorn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:55 

Hardtraxx Veteran

Nou ik zou geen pep pakken als je nog even langs de hoeren gaat persoonlijk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:56 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Nou ik zou geen pep pakken als je nog even langs de hoeren gaat persoonlijk. :lol:

Gewoon puntje niet teveel.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 18:56 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Inmiddels zie ik al weer een tijdje in dat mijn gebruik op feestjes te 'vanzelfsprekend' werd en hou ik tot nu toe succesvol minstens één maand pauze van alle soorten wondermiddeltjes. :P

Nou ik vind er niets mis mee met elk weekend gek te willen doen hoor, maar het hangt er vanaf wat je consumeert. Als je het hebt over xtc vind ik dat je gewoon zuinig met het middel moet omgaan, zo kun je lang van de magie ervan genieten. Je kan xtc niet wekelijks gebruiken zonder serieuze schade aan je hersenen aan te richten. Dat kan wel met andere dingen, zoals bijvoorbeeld een paar biertjes (lees een paar, niet twintig...) of een jointje. Andere middelen vallen onder dezelfde categorie maar die ga ik niet promoten omdat ze op heel andere vlakken als lichamelijke schade veel te gevaarlijk zijn, het is uiteraard niet voor niets dat xtc door wetenschappers als relatief onschadelijk word beoordeeld. Dit betekent niet dat xtc relatief mild is voor je lichaam, maar dat de kans tot ernstige problemen heel erg klein is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
93Wesley93 schreef:

Gewoon puntje niet teveel.. :P

Baas, ik zou mezelf helemaal volsnuiven, zodat klaarkomen niet kan en dan onbeperkt lang dat wezen volpompen zonder zaad.

Gewoon der kut volpissen, duh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:27 

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:30 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Baas, ik zou mezelf helemaal volsnuiven, zodat klaarkomen niet kan en dan onbeperkt lang dat wezen volpompen zonder zaad.

Het is dat deze zin te lang is voor een onderschrift, want anders...... :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Nou, nou schat, je weet dat ik van je houd.

Als je die dex amfetamine trouwens kwijt wilt, je weet mij te vinden.
Sunrise8 schreef:
Olijfboompje schreef:

Het is dat deze zin te lang is voor een onderschrift, want anders...... :worship: :worship: :worship:

Lievvvvvvvvvvvvv :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:35 

Olijfboompje schreef:
Dysphoria schreef:

:kiss:

Als ik ze weet te bemachtigen ben jij de eerste die ze mag proeven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:36 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Olijfboompje schreef:
Dysphoria schreef:

:kiss:

Als ik ze weet te bemachtigen ben jij de eerste die ze mag proeven!

Jij bent echt een schat ^^

Wanneer zien we je op een feestje? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 19:39 

Hardtraxx Elite

GVD, kan GVD niet wachten op zaterdag GVD!!!! Even Nederland kennis laten maken met een nieuwe diersoort! :evil:
Vorige  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic