Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 06:42 

Donateur

roberttt schreef:
Geef haar is ongelijk? Junkie xd

Geef ik ook niet haha, maar is een rare opmerking tijdens het eten haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 09:30 

Hardtraxx Elite

Over middelen als die KG-2: http://www.angob.nl/archief/gezondheid/ ... tegen.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 18:24 

Hardtraxx Elite

Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 18:37 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?

Voordat ik van huis vertrek (rond 7 uur savonds) 140 mg 4-fmp erin.
Dan pre-meeting bij de HMH met al die gekken hier en dan naar binnen. Dan rond 10:00 eerste halfje erin en pas na 00:00 verder gaan (wil niet het risico dat ik bij het aftellen als een waus op de tribune zit :P)

Dus 4-FMP + Speakers voor mij :)
En de jouwe?? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Een biertje of 2, verder niks :yay: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:39 

Donateur

begin met champagne, daarna over op bier en daar blijft het bij :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 19:40 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
begin met champagne,ga door met champagne, eindigen met champagne :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 20:18 

DarkBeatz schreef:

Alles nemen wat je nemen kan :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 20:27 

wesskeej schreef:
DarkBeatz schreef:

Alles nemen wat je nemen kan :corn:

Red Bull!

http://www.nu.nl/binnenland/2702618/mei ... drugs.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 21:12 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Oh wacht, wss is dit een troll, dus dat betekent dat robertt helemaal waus gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 22:30 

Donateur

mr_vertigo schreef:
roberttt schreef:

Oh wacht, wss is dit een troll, dus dat betekent dat robertt helemaal waus gaat...

.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Bier, champagne, whiskey, lachgas :cool: Alleen ga ik nu niet aan de whiskey voor lachgas, nog nooit de wereld om me heen zo zien draaien.. Kon nog geeneens zien wat er op tv was >.<

hoe gebruik je dat, lachgas.
teach me :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 22:51 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Op Qountdown nog maar eens een keer in de snoeppot graaien om het af te leren. :P Daarna ga ik voor een monsterpauze. :)

Begin in ieder geval niet meteen om 12 uur, ik ga het dit keer is wat slimmer aanpakken en heel wat later beginnen. Krijg in de come down namelijk altijd zware loodbenen van XTC die hoe dan ook weigeren mee te werken bij het losgaan, heb zo al heel wat eindes van feestjes de vernieling in geholpen afgelopen jaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 22:56 

Hardtraxx Addict

Herkenbaar. Ik heb ook op die manier een aantal feesten het einde zittend door gebracht. Niet leuk maar op dat moment ben je gewon echt naar de klote. Daarom begin ik sowieso pas laat met pillen.

Ohja ik deel chukkels zijn mening: Ben helemaal klaar met alcohol. Gisteren na lange tijd weer eens gezopen en dat heb k geweten vandaag. Hele dag op bed gelegen, overgeven en niks gegeten. Nu gaat het wel weer maar wat een tering zooi is het. Dan kan je toch beter wat anders nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2011 23:30 

Hardtraxx Elite

Sunrise8 schreef:
En de jouwe?? :$

Om 23u: 100mg mdma + een g'tje
Rond 2u30 and beyond: dexamfetamine

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 01:30 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Om 23u: 100mg mdma + een g'tje
Rond 2u30 and beyond: dexamfetamine

Jaloers! Al had ik het schema omgedraaid en wat extra mdma erbij gegooid naar mate de tijd vordert (boeiend oud en nieuw mag alles xd )

Ik hou het bij een paar glazen alcohol en ga me vooral vermaken hoe anderen zich kansloos kapot maken aan drank :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 06:27 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Jaloers! Al had ik het schema omgedraaid en wat extra mdma erbij gegooid naar mate de tijd vordert (boeiend oud en nieuw mag alles xd )

Nah niets voor mij, ik heb geen zin om er op het einde van de avond helemaal naar de klote bij te lopen. Nog eens x is leuk (is dan ook al ontzettend lang geleden), maar als ik nu nog eens x doe hou ik het wel lekker onder de 2mg/kg op een avond. Ik vind x ook gewoon niet de meest ideale drug voor te feesten, maar voor het 24u momentje vind ik het wel wat toevoeging hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 09:30 

Hardtraxx Veteran

Drank... Misschien wat muppie maar weet niet of ik daar mezelf goed mee doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 12:26 

Hardtraxx Veteran

Ik pak om 11 uur een halve speaker en verder zie ik wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 13:17 

Bierkoning

Nando schreef:

Dit, of als ik er heel erg zin in heb begin ik al eerder en neem ik om half 12 nog een halfje. Zie het nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

ik kan trouwens aan de nieuwe Q-dancejes komen, met testresultaten van rond de 190mg, een behoorlijke verbetering dus t.o.v. de 1e batch
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 13:52 

93Wesley93 schreef:
DarkBeatz schreef:

Op Qountdown nog maar eens een keer in de snoeppot graaien om het af te leren. :P Daarna ga ik voor een monsterpauze. :)

Begin in ieder geval niet meteen om 12 uur, ik ga het dit keer is wat slimmer aanpakken en heel wat later beginnen. Krijg in de come down namelijk altijd zware loodbenen van XTC die hoe dan ook weigeren mee te werken bij het losgaan, heb zo al heel wat eindes van feestjes de vernieling in geholpen afgelopen jaar. :P

Dan neem je wat pep bij en weg is het gevoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 15:13 

Donateur

Nando schreef:

Ja dat kennen we wel hahaha :P
Netjes als je het daarop vol kan houden. Bij mij is het WEL of HELEMAAL NIET. Als ik een halfje om 11 uur doe en verder niets meer, ben ik om 4/5 uur echt gesloopt en kan ik niet meer. Doe ik helemaaaal niets hou ik het prima vol. Best raar opzich...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 15:14 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
93Wesley93 schreef:
DarkBeatz schreef:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2011 15:25 

Hardtraxx Elite

wesskeej schreef:

Sommigen besparen hun liever die extra hersenschade hierdoor liefst toch een beetje -.- Al weet ik niet zeker of Wesley één van die personen is :whistle:
Vorige  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic