Geef ik ook niet haha, maar is een rare opmerking tijdens het eten hahawrote:Geef haar is ongelijk? Junkie
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Over middelen als die KG-2: http://www.angob.nl/archief/gezondheid/ ... tegen.html
Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?
Voordat ik van huis vertrek (rond 7 uur savonds) 140 mg 4-fmp erin.wrote:Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?
Dan pre-meeting bij de HMH met al die gekken hier en dan naar binnen. Dan rond 10:00 eerste halfje erin en pas na 00:00 verder gaan (wil niet het risico dat ik bij het aftellen als een waus op de tribune zit
Dus 4-FMP + Speakers voor mij
En de jouwe??
Een biertje of 2, verder nikswrote:Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?
begin met champagne, daarna over op bier en daar blijft het bij 
wrote:begin met champagne,ga door met champagne, eindigen met champagne
-
T
Alles nemen wat je nemen kanwrote:Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?
-
S
Red Bull!wrote:Alles nemen wat je nemen kanwrote:Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?
http://www.nu.nl/binnenland/2702618/mei ... drugs.html
Oh wacht, wss is dit een troll, dus dat betekent dat robertt helemaal waus gaat...wrote:begin met champagne, daarna over op bier en daar blijft het bij
.....wrote:Oh wacht, wss is dit een troll, dus dat betekent dat robertt helemaal waus gaat...wrote:begin met champagne, daarna over op bier en daar blijft het bij
hoe gebruik je dat, lachgas.wrote:Bier, champagne, whiskey, lachgasAlleen ga ik nu niet aan de whiskey voor lachgas, nog nooit de wereld om me heen zo zien draaien.. Kon nog geeneens zien wat er op tv was
teach me
Op Qountdown nog maar eens een keer in de snoeppot graaien om het af te leren.wrote:Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?
Begin in ieder geval niet meteen om 12 uur, ik ga het dit keer is wat slimmer aanpakken en heel wat later beginnen. Krijg in de come down namelijk altijd zware loodbenen van XTC die hoe dan ook weigeren mee te werken bij het losgaan, heb zo al heel wat eindes van feestjes de vernieling in geholpen afgelopen jaar.
Herkenbaar. Ik heb ook op die manier een aantal feesten het einde zittend door gebracht. Niet leuk maar op dat moment ben je gewon echt naar de klote. Daarom begin ik sowieso pas laat met pillen.
Ohja ik deel chukkels zijn mening: Ben helemaal klaar met alcohol. Gisteren na lange tijd weer eens gezopen en dat heb k geweten vandaag. Hele dag op bed gelegen, overgeven en niks gegeten. Nu gaat het wel weer maar wat een tering zooi is het. Dan kan je toch beter wat anders nemen.
Ohja ik deel chukkels zijn mening: Ben helemaal klaar met alcohol. Gisteren na lange tijd weer eens gezopen en dat heb k geweten vandaag. Hele dag op bed gelegen, overgeven en niks gegeten. Nu gaat het wel weer maar wat een tering zooi is het. Dan kan je toch beter wat anders nemen.
Om 23u: 100mg mdma + een g'tjewrote:En de jouwe??
Rond 2u30 and beyond: dexamfetamine
Jaloers! Al had ik het schema omgedraaid en wat extra mdma erbij gegooid naar mate de tijd vordert (boeiend oud en nieuw mag alleswrote:Om 23u: 100mg mdma + een g'tje
Rond 2u30 and beyond: dexamfetamine
Ik hou het bij een paar glazen alcohol en ga me vooral vermaken hoe anderen zich kansloos kapot maken aan drank
Nah niets voor mij, ik heb geen zin om er op het einde van de avond helemaal naar de klote bij te lopen. Nog eens x is leuk (is dan ook al ontzettend lang geleden), maar als ik nu nog eens x doe hou ik het wel lekker onder de 2mg/kg op een avond. Ik vind x ook gewoon niet de meest ideale drug voor te feesten, maar voor het 24u momentje vind ik het wel wat toevoeging hebbenwrote:Jaloers! Al had ik het schema omgedraaid en wat extra mdma erbij gegooid naar mate de tijd vordert (boeiend oud en nieuw mag alles)
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Drank... Misschien wat muppie maar weet niet of ik daar mezelf goed mee doe
Ik pak om 11 uur een halve speaker en verder zie ik wel. 
Dit, of als ik er heel erg zin in heb begin ik al eerder en neem ik om half 12 nog een halfje. Zie het nog welwrote:Ik pak om 11 uur een halve speaker en verder zie ik wel.
ik kan trouwens aan de nieuwe Q-dancejes komen, met testresultaten van rond de 190mg, een behoorlijke verbetering dus t.o.v. de 1e batch
-
T
Dan neem je wat pep bij en weg is het gevoelwrote:Op Qountdown nog maar eens een keer in de snoeppot graaien om het af te leren.wrote:Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?Daarna ga ik voor een monsterpauze.
![]()
Begin in ieder geval niet meteen om 12 uur, ik ga het dit keer is wat slimmer aanpakken en heel wat later beginnen. Krijg in de come down namelijk altijd zware loodbenen van XTC die hoe dan ook weigeren mee te werken bij het losgaan, heb zo al heel wat eindes van feestjes de vernieling in geholpen afgelopen jaar.
Ja dat kennen we wel hahahawrote:Ik pak om 11 uur een halve speaker en verder zie ik wel.
Netjes als je het daarop vol kan houden. Bij mij is het WEL of HELEMAAL NIET. Als ik een halfje om 11 uur doe en verder niets meer, ben ik om 4/5 uur echt gesloopt en kan ik niet meer. Doe ik helemaaaal niets hou ik het prima vol. Best raar opzich...
wrote:Dan neem je wat pep bij en weg is het gevoelwrote:Op Qountdown nog maar eens een keer in de snoeppot graaien om het af te leren.wrote:Wat zijn iedereen zijn drugs plannen voor o&n trouwens? Heb je een plan as in weet je wat je gaat nemen? Hoeveel? Op welk tijdstip?Daarna ga ik voor een monsterpauze.
![]()