wrote:
Pff, ik ga nooit meer drinken.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nou, ik heb in ieder geval genoeg drank voor dit jaar gezien.wrote:wrote:
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zeg ik ook altijdwrote:wrote:
Blijf het altijd frapant vinden, grotere kater van Alcohol dan van al die andere rommel.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Moet je gier nemen dan heb ik nooit een kater de volgende dagwrote:Blijf het altijd frapant vinden, grotere kater van Alcohol dan van al die andere rommel.
wrote:Moet je gier nemen dan heb ik nooit een kater de volgende dagwrote:Blijf het altijd frapant vinden, grotere kater van Alcohol dan van al die andere rommel.

Kuttttt drank alles verpest door die drank bah bah bah.. Heb 10.000x liever de kater van pillen dan die ik nu heb..

Paracetemol nemen dat is het enige dat er tegen werkt. Wel eerst een banaan eten ofzo voor je maag.wrote:Kuttttt drank alles verpest door die drank bah bah bah.. Heb 10.000x liever de kater van pillen dan die ik nu heb..
Code: Select all
"KG-2 heeft mij veel geld bespaard. Ik ga altijd met de auto naar mijn werk in Amsterdam en op vrijdag zitten we nog weleens gezellig na. Zonder dat ik er erg in had, had ik een paar wijntjes te veel op en iedereen weet dat rijden en alcohol niet samen gaat en natuurlijk erg dom is, maar ik had de auto zaterdag nodig en ik raakte daardoor lichtelijk in paniek. Mijn collega Jan raadde mij aan om KG-2 uit voorzorg te gebruiken en je zult het niet geloven ik werd aangehouden en blazen, gelukkig niets aan de hand. Of het nou aan KG-2 lag of niet ik ben er blij mee en zorg dat ik altijd een pakje bij me hebt." -
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Pep danwrote:wrote:Moet je gier nemen dan heb ik nooit een kater de volgende dagwrote:Blijf het altijd frapant vinden, grotere kater van Alcohol dan van al die andere rommel.
-
E
SOSSAAAAA
-
B
SOSSBBBBB
SOSCCCCCC
SOSSDDDDD
SOSCCCCCC
SOSSDDDDD
-
E
echt he?wrote:Code: Select all
"KG-2 heeft mij veel geld bespaard. Ik ga altijd met de auto naar mijn werk in Amsterdam en op vrijdag zitten we nog weleens gezellig na. Zonder dat ik er erg in had, had ik een paar wijntjes te veel op en iedereen weet dat rijden en alcohol niet samen gaat en natuurlijk erg dom is, maar ik had de auto zaterdag nodig en ik raakte daardoor lichtelijk in paniek. Mijn collega Jan raadde mij aan om KG-2 uit voorzorg te gebruiken en je zult het niet geloven ik werd aangehouden en blazen, gelukkig niets aan de hand. Of het nou aan KG-2 lag of niet ik ben er blij mee en zorg dat ik altijd een pakje bij me hebt."
Aanbevolen gebruik
Neem tijdens of na consumptie van alcohol 4 tot 6 pillen met voldoende water. Neem niet meer dan 6 pillen per 24 uur.
Ingrediënten:
Ingrediënten per capsule: 700 mg asparagine
Waarschuwingen
• KG-2 is een puur voedingssupplement en maakt dus geen gezondheidsclaim
• KG-2 is niet bedoeld om meer alcohol te benuttigen; altijd met mate drinken
• niet gebruiken tijdens zwangerschap en/of borstvoeding
• Jobacom is tegen het rijden onder invloed van alcohol
Strakjes naar Space Academy met Jeffurdz en Johnekke. Kater is als pep voor de zon verdwenen dus de zin is enorm aanwazig! 
Jawrote:Wou je zeggen dat jij een heilig boontje bent?wrote: Oh nee als het coke of pep is is het helemaal niet erg, ga zo door
-
D
Pommer drinkt toch alleen alcohol?
Precies, en nog met mate ook.wrote:Pommer drinkt toch alleen alcohol?
-
D
Zo'n schoonzoon wil iedereen toch?
wrote:Precies, en nog met maten ook.wrote:Pommer drinkt toch alleen alcohol?
wrote:Zo'n schoonzoon wil iedereen toch?
Het was een heerlijke witte Kerst! 
Mijn moeder noemt me aan tafel net gewoon een verslaafde
Ze vroeg of ik vanavond nog wat ging gebruiken, dus ik zei: nee tot aan oud & nieuw blijf ik nuchter.
Zegt ze, ja dat zei je het vorige feest ook, in het gelredome.
Ik zeg: dat was Qlimax, daarna heb ik gezegd dat ik nuchter zou blijven tot aan de 31e.
zegt ze: je bent gewoon verslaafd
Vond ik niet echt een lieve kerstgedachte haha
Ze vroeg of ik vanavond nog wat ging gebruiken, dus ik zei: nee tot aan oud & nieuw blijf ik nuchter.
Zegt ze, ja dat zei je het vorige feest ook, in het gelredome.
Ik zeg: dat was Qlimax, daarna heb ik gezegd dat ik nuchter zou blijven tot aan de 31e.
zegt ze: je bent gewoon verslaafd
Vond ik niet echt een lieve kerstgedachte haha