Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 14 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Speed maakt niets uit als je elk weekend doet.. Je wordt alleen wat mager in de kop xd en je neus verdwijnt optenduur. Maar dat wend ook wel :)

kijk naar mr jackson kon ook leven zonder neus
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
roberttt wrote:Speed maakt niets uit als je elk weekend doet.. Je wordt alleen wat mager in de kop xd en je neus verdwijnt optenduur. Maar dat wend ook wel :)

kijk naar mr jackson kon ook leven zonder neus
Nee speed elke weekend maakt niet uit >.<
Donateur
last seen Sep 2014
Jij neemt ook alles zo serieus he :lol: .. Als je de post er boven zou lezen, zou je al door hebben dat ik het wel anders bedoelde :huh:

Maar het is sowieso 10000x minder schadelijker dan MDMA :)
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
wesskeej wrote: Haha inderdaad! Wat een held, Sunrise wanneer ontmoet ik je? :loving:
Over precies een week en ongeveer 6 uur :D
roberttt wrote:Hij moet nog een zware training ondergaan wil ie mij opvolgen.
:cool:
Drugs offtopic
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Vanavond zo lam als een (olijf)tak worden :woot:
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Vanavond zo lam als een (olijf)tak worden :woot:
Zal wel weer.. hou je is in! Potverdikkeme
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:
Chukkels wrote:Vanavond zo lam als een (olijf)tak worden :woot:
Zal wel weer.. hou je is in! Potverdikkeme
Nope, moet wel de Christmas Spirit houden hé. De fles Apfelkorn staat in ieder geval al klaar en het eerste biertje onder het gourmetten is al getapt :drool:
Donateur
last seen Sep 2014
Heb 2 kratjes koud staan zijn met ze 3en xd ben benieuwd hoe het afloopt
Donateur
last seen Oct 2014
Jij voelt je vanavond als een olijfboom met een big smile, maar morgen als een 80 jarige die van z'n scootmobiel is gevallen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Heb 2 kratjes koud staan zijn met ze 3en xd ben benieuwd hoe het afloopt
Zoals gewoonlijk:
Telefoongesprek van Robert naar mij om 2 uur 's nachts wrote: Christian, ik ben stout geweest :$
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Weer hetzelfde niveau als gisteren

Gruwelijk mijn best gedaan om dit goed te typen!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Olijfboompje wrote:Weer hetzelfde niveau als gisteren

Gruwelijk mijn best gedaan om dit goed te typen!
Gaat iig beter dan gisteren! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ging enorm hard op 2c-i gister op 53n8mix (trance). Te hard zelfs. Had 16mg afgewogen maar het leek meer 20-22 ofzo. Zware bodyload gehad, vooral na een tijdje en zieke visuals (erg sterk, veel meer dan ik ooit heb gehad op 2ci). In het begin erg goed vermaakt ondanks het ongemak dankzij vette muziek, dikke show, goede euforie, maar vond tijdens Armin de muziek wat minder en de sfeer was ook niet top. Niet de beste omstandigheden voor 2ci zeg maar :( al met al een "oké" ervaring met echt een heel ziek begin en een wat minder midden en einde (werd te nuchter, maar bijpakken was ook niet slim geweest). Sws nog nooit zo hard de weg kwijt geweest op een feest. Had liever wat minder gehad, maar dan was het met de muziek en sfeer alsnog tegengevallen denk ik. XQ NC wordt sowieso veel beter (meer bekenden, betere muziek, betere sfeer, betere dosering en meer "houvast" doordat ik de muziek ken).
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
is me het avondje wel weer zeg :lol: :lol:
S
2 posts member since 2011
last seen Dec 2011
Ruubiie wrote:is me het avondje wel weer zeg :lol: :lol:
zeg dat! haha ik had nog een speaker thuis liggen, en dacht die maak ik vanavond wel op, dat heb ik geweten!
samen met ene vriend ( afstand, msn) hij een nieuwe Q, en ik een speaker! duurde erg lang voor dat deze opkwam, dus besloot om 1,5u na inname 1e halfje, 2e halfje erbij te pakken!
deze slaat nu echt in als een bom! hopen dat ik zo nog wat kan slapen, want me ouders die liggen al heel ff op bed haha!
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
superkid wrote:
zeg dat! haha ik had nog een speaker thuis liggen, en dacht die maak ik vanavond wel op, dat heb ik geweten!
samen met ene vriend ( afstand, msn) hij een nieuwe Q, en ik een speaker! duurde erg lang voor dat deze opkwam, dus besloot om 1,5u na inname 1e halfje, 2e halfje erbij te pakken!
deze slaat nu echt in als een bom! hopen dat ik zo nog wat kan slapen, want me ouders die liggen al heel ff op bed haha!
GAST WTF! xd en weer een uberjunk erbij :worship:
en gewoon thuis? terwijl je ouders liggen te pitten?? ben je wel helemaal wijs/waus? ja waus zul je nu wel zijn ja!
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
:lol: :lol: xd xd
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
goh, een avondje/nachtje aan het bier gezeten, nog wat mixjes erbij! en hoppaaaaaaaaaa was wel gezellig! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:
superkid wrote:
GAST WTF! xd en weer een uberjunk erbij :worship:
en gewoon thuis? terwijl je ouders liggen te pitten?? ben je wel helemaal wijs/waus? ja waus zul je nu wel zijn ja!
alsogf jij nfdat noit gedan hebt
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
niet in dit huis nee, hier IN huis heb ik nog nooit gebruikt! wel pre-afterpartys wat nogal eens uit de klauw liep..
superkid.. zit je alleen thuis? of met nog meer vrienden?
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Pommer wrote: Oh nee als het coke of pep is is het helemaal niet erg, ga zo door :thumbsup:
Wou je zeggen dat jij een heilig boontje bent? :lol:
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Eens met de poll.. Lopen teveel spacers op feesten, dat is gewoon niet leuk meer! Je komt toch om te feesten? Iedere keer stoor ik me weer aan mensen die veel te hard gaan en dan op de dansvloer gaan staan, die mensen staan alleen maar voor me poten, ziekelijk irritant is het! :evil: Zijn zat mensen zonder kaartjes die er wel een leuk feestje van kunnen maken, met minder/zonder drugs! :)
Donateur
last seen Oct 2014
Chukkels wrote: alsogf jij nfdat noit gedan hebt
Leuke avond gehad lees ik Chris?! :P
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Sunrise8 wrote:
Chris heeft een obsessie met Apfelkorn.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Sunrise8 wrote:
Schijnbaar wel, als ik me geen eens kan herinneren dat ik dit heb gepost >.<

Pff, ik ga nooit meer drinken. What a headache en zelfs m'n pis ruikt naar Wodka Red Bull. Er moet dus iets niet goed gegaan zijn gisteren...