Maar goed, weer ontopic dan maar??? Zitten er nog mensen aan de drugs op het moment??

Ongetwijfeld. Maar mijn ervaring is simpelweg dat door de kortste pauzes mijn vetste ervaringen kwamen en bij langere pauzes viel het juist altijd een beetje tegen.wrote:Altijd lachen die verkapte 'geef-mij-dealer-adresjes-posts'
+100wrote:Heb de laatste tijd vooral pauzes tussen de 6 en 8 weken en merk weinig verschil tussen die keren en de keren dat de pauze maar 2 of 3 weken was...
Zelfde geld voor mephedrone. De keren dat ik er 4 of meer weken tussen hou, maakt echt niet uit voor het gevoel dan dat er maar 7 dagen tussen zit. Maar goed, door deze ervaring te tonen, zal er vast wel weer iemand op me ingaan die het hier niet mee eens is.
Ik ook, maar dan meer van de poedersuiker op m'n oliebollenwrote:Van zaterdag op zondagnacht is het toch al kerst eigenlijk?
Dan heb ik een witte kerst!
Ik ook, maar dan meer van de 2c-i in m'n capsules. Nouja, geen witte kerst dan, wel een witte kerstavond soort van. Ik ga vanavond aan de DRUGSwrote:Ik ook, maar dan meer van de poedersuiker op m'n oliebollenwrote:Van zaterdag op zondagnacht is het toch al kerst eigenlijk?
Vind je het niet een beetje te veel van het goede om 3 weken achter elkaar te gebruiken (correct me if I'm wrong). Zeker op jou leeftijd.wrote:Van zaterdag op zondagnacht is het toch al kerst eigenlijk?
wrote:'alweer'

Ik drink bierwrote:Maar goed, weer ontopic dan maar??? Zitten er nog mensen aan de drugs op het moment??
Is in principe ook een soort drugs haha.wrote:Ik drink bierwrote:Maar goed, weer ontopic dan maar??? Zitten er nog mensen aan de drugs op het moment??
Voor mij niet, om 9uur is mn vriendin vrij van t werk en gaan we ff naar haar huis :p moet morgen ook weer om 6:50 op en de hele dag werken. Heb wel weer een keer zin omaan de pillen te gaan (2 april was de laatste goeie keer, qontinent halfje gehad vernam ik niks van (icm 2ct2) en op qlimax ook een halfje maar dat was meer een net niet gevoel).wrote:Is in principe ook een soort drugs haha.wrote:Ik drink bierwrote:Maar goed, weer ontopic dan maar??? Zitten er nog mensen aan de drugs op het moment??
Ik ga zo ook aan 't bier, maar zullen vast wel HT'ers zijn hier die nu al aan de drugs zitten

Robert heeft eindelijk z'n Hardtraxx opvolger gevondenwrote:Misschien eerst een capsule 4-FMP of niet?
Haha inderdaad! Wat een held, Sunrise wanneer ontmoet ik je?wrote:Robert heeft eindelijk z'n Hardtraxx opvolger gevondenwrote:Misschien eerst een capsule 4-FMP of niet?
Daar kan natuurlijk voor gezorgd wordenwrote:Hij moet nog een zware training ondergaan wil ie mij opvolgen.
Qountdown een mooie uitdaging voor hem jongens?wrote:Daar kan natuurlijk voor gezorgd wordenwrote:Hij moet nog een zware training ondergaan wil ie mij opvolgen.
Strak in et pakwrote:Dat lijkt mij een 'strak' plan!
ik ga niet aan de speakers hoorwrote:Vind je het niet een beetje te veel van het goede om 3 weken achter elkaar te gebruiken (correct me if I'm wrong). Zeker op jou leeftijd.wrote:Van zaterdag op zondagnacht is het toch al kerst eigenlijk?
Oh nee als het coke of pep is is het helemaal niet erg, ga zo doorwrote:ik ga niet aan de speakers hoorwrote:Vind je het niet een beetje te veel van het goede om 3 weken achter elkaar te gebruiken (correct me if I'm wrong). Zeker op jou leeftijd.wrote:Van zaterdag op zondagnacht is het toch al kerst eigenlijk?