Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 09:46 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
hardcoresjors schreef:
Maar dan kun je het dus ook niet bewijzen? :lol:

Zijn jullie achterlijk? :yawn: Wat wil je bewijzen? Het heeft niks met de pil te maken als de hoeveelheid in een pil hetzelfde is als de vorige maar een ander logo heeft, thats all. Wil je met achterlijke belachelijke gedachten komen die iets anders vertellen omdat jij het anders ervaart en wel wilt zeggen dat het aan de pil ligt (terwijl hier legio wetenschappelijke verklaringen voor zijn waarom het voor jou anders aanvoelde) dan moet je het zelf weten. Vind het dan maar best sneu dat mensen niet meer het verstand kunnen opbrengen om te vatten dat dit aan ligt set/setting/jezelf

Jij zegt toch dat je nooit precies dezelfde situatie kan beleven met alles precies hetzelfde?
Hoe kun je het dan bewijzen? Je zal (misschien) wel gelijk hebben maar je weet het nooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 10:37 

hardcoresjors schreef:
Hoe kun je het dan bewijzen? Je zal (misschien) wel gelijk hebben maar je weet het nooit!

Omdat de effectieve stof hetzelfde is. Zo kan je het bewijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 11:35 

Donateur

Tsja wat betreft het pil-verhaal, dat is iets wat denk ik vooral tussen je oren zit. Kijk alleen maar naar de Oranje Q-dancesjes. Weet nog dat het overgrote deel op het forum deze helemaal niks vond inclusief mezelf. Maar ik heb ook genoeg mensen gesproken die die dingen juist weer helemaal geweldig vonden en juist liever Q's hadden dan (bijv.) paarse driehoekjes, die ik dan weer veel beter vond werken.

Als je in dat verhaal gelooft en het werkt voor jou het beste, moet je dat vooral geloven. Ik merk namelijk ook in veel gevallen het verschil tussen pil 1 en pil 2, en dat niet één keer maar soms wel 3 keer hetzelfde verschil qua effecten. Het kan heel goed zijn dat ik op de dagen van pil 1 een hele andere omstandigheden enz. had dan op de dagen van pil 2, maar het is wel heel toevallig dat een paarse driehoek 3 keer beter en qua effect hetzelfde werkt dan die 3 keer met rooie eekhoorns die gewoon 3 keer best tegen viel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 15:37 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
maar het is wel heel toevallig dat een paarse driehoek 3 keer beter en qua effect hetzelfde werkt dan die 3 keer met rooie eekhoorns die gewoon 3 keer best tegen viel.

Toeval bestaat niet, maar wetenschappelijk is er wel allemaal een verklaring voor te vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

De Q is gewoon de bavaria onder de pillen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 15:59 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:
De Q is gewoon de bavaria onder de pillen :cool:

Worden die Q'tjes ook gemaakt van slootwater dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:42 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
maar het is wel heel toevallig dat een paarse driehoek 3 keer beter en qua effect hetzelfde werkt dan die 3 keer met rooie eekhoorns die gewoon 3 keer best tegen viel.

Zit ook tussen je oren. Wanneer je weet dat je die paarse naar binnen gooit, heb je die goede gedachte al in je... Zelfde geld voor de Q, maar dan andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:50 

Donateur

dawasiknie schreef:
Tsja wat betreft het pil-verhaal, dat is iets wat denk ik vooral tussen je oren zit.

Ik merk steeds vaker dat 99% van wat je meemaakt en hoe je het meemaakt met dat spul tussen je oren zit. Je kan het zelf allemaal lekker beïnvloeden of laten beïnvloeden door je vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:29 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
dawasiknie schreef:
Tsja wat betreft het pil-verhaal, dat is iets wat denk ik vooral tussen je oren zit.

Ik merk steeds vaker dat 99% van wat je meemaakt en hoe je het meemaakt met dat spul tussen je oren zit. Je kan het zelf allemaal lekker beïnvloeden of laten beïnvloeden door je vrienden.

Dus jij zegt dat als je bijvoorbeeld een fake zou nemen, terwijl je denkt dat het een echte is, je ook zo gaat spacen etc. Dat lijkt me niet? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:31 

Hardtraxx Elite

Vroeger, nog zo geen taboe. Mooi om te zien:

http://www.youtube.com/watch?v=_WMu7NyCyMo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:31 

Donateur

Sunrise8 schreef:
TiMOTHYb schreef:
dawasiknie schreef:

Dus jij zegt dat als je bijvoorbeeld een fake zou nemen, terwijl je denkt dat het een echte is, je ook zo gaat spacen etc. Dat lijkt me niet? :/

Jaa dat zou inderdaad kunnen! ;) Dat heet het Placebo effect

http://nl.wikipedia.org/wiki/Placebo_(middel)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:33 

Donateur

Ik weet wat het Placebo effect is, maar dat is voornamelijk met bijv hoofdpijn ofzo. Lijkt me dat je de gevoelens en spacerigheden van MDMA niet echt kunt faken onbewust. Zoals wazig gaan zien, op eigen avontuur gaan etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:37 

Donateur

Sunrise8 schreef:
Ik weet wat het Placebo effect is, maar dat is voornamelijk met bijv hoofdpijn ofzo. Lijkt me dat je de gevoelens en spacerigheden van MDMA niet echt kunt faken onbewust. Zoals wazig gaan zien, op eigen avontuur gaan etc

Ik heb het wellis gehad, dat ik nuchter naar een feest ging. En dat ik gewoon door de sfeer,de muziek. Het Mdma gevoel kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:40 

Donateur

Ja okee ik heb ook wel eens gehad dat ik in een soort van trance raakte, terwijl ik nuchter was. Maar dat was lang niet zo heftig als dat ik echt iets op had. En die trance is dan ook weer na een paar minuten weg :P

Edit:
om even te kunnen lachen :P
http://www.youtube.com/watch?v=HL8h0Aqb ... re=related
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:44 

Hardtraxx Addict

Sunrise8 schreef:
TiMOTHYb schreef:
dawasiknie schreef:

Btje rare conclusie imo :P Maar er zijn meerdere studie's die uitwijzen dat ook bij XTC het placebo effect werkt. Alleen net wat je zegt in je andere comment, tis maar voor heel ff en t zijn slechts lichte verschijnselen. Tis inderdaad niet dat je daadwerkelijk gaat spacen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:53 

Donateur

Hahaha ik zie deze aflevering nu pas:

http://www.youtube.com/watch?v=LJ7ODkP_ ... re=related

Dit is bij ons in haarlem en die jongens die je op een gegeven moment ziet, die ken ik hahaha >.< :D
Was ik er maar bij, hup zo achterover :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:43 

Hardtraxx Elite

Sunrise8 schreef:

Wat hij trouwens zei is dat als jij al op voorhand denkt dat een pil geweldig is, hij ook sneller als geweldig gaat ervaren worden en visa versa. En inderdaad bestaat een placebo effect, maar wanneer je effectief mdma inneemt is je geestelijke instelling enorm van belang voor het verloop van je trip... Er bestaat buiten placebo effect trouwens ook zoiets als een contact high.

Citaat:
Contact high is a unproven phenomenon that occurs in otherwise sober people and animals who come into contact with someone who is under the influence of drugs. It involves a supposed transfer of the psychological state of intoxication. A glossary of drug users' language from the 1970s describes the term as "a psychogenic 'trip' without taking drugs by being close to somebody while he is on drugs.

Word beschreven in PiKHAL bv ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:03 

Donateur

Haha okee, naja ik neem wel gewoon een echte pil en ga gwoon lekker me gang :P Niet over nadenken of die echt op nep is, gewoon gaaaaan :D

Zullen we trouwens op 1 januari na qountdown een dikke after houden met ze allen?? Lijkt me zeer gezellig haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:06 

Hardtraxx Addict

Sunrise8 schreef:
Haha okee, naja ik neem wel gewoon een echte pil en ga gwoon lekker me gang :P Niet over nadenken of die echt op nep is, gewoon gaaaaan :D

Zullen we trouwens op 1 januari na qountdown een dikke after houden met ze allen?? Lijkt me zeer gezellig haha

Bij jou thuis, chill :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:08 

Donateur

Ik heb er verder vrij weinig verstand van en lees totaal geen artikelen over dat soort onderzoeken maar ik geef gewoon aan dat ik na een aantal keer wel door heb hoe het werkt en dat mijn beleving en die van de mensen in mijn buurt heel erg te beïnvloeden is.

Sunrise8 schreef:

Nee dat bedoelde ik ook niet echt, maar probeer voor de gein met z'n allen al lekker melig te zijn voor je eraan begint op een feest. Bij mij resulteerde dat bijvoorbeeld op Qlimax in een topavond, waar in mijn geval echt helemaal niks stuk aan kon. Zaten elkaar een beetje op te fokken en op een gegeven moment kom je in zo'n melige bui terecht.

Heb aan de andere kant ook vaak genoeg gehad dat ik met een wat minder leuke groep was, minder aanspraak van onbekenden had wat vervolgens bij iedereen resulteerde in klachten over bijvoorbeeld het weer.. Terwijl ik op beide feesten wel gewoon dezelfde hoeveelheid en pillen te pakken had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 19:53 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Ik heb het wellis gehad, dat ik nuchter naar een feest ging. En dat ik gewoon door de sfeer,de muziek. Het Mdma gevoel kreeg.

Zoiets heb ik ook al paar keer gehad, muziek kan veel met je doen. :D

Jij bent trouwens ook zo een mooi figuur, alle keren dat ik je tot nu toe gezien had begroette je me met: "JIJ BENT NIET NUCHTER" De manier waarop is altijd zo geniaal, neemt niet weg dat je tot nu toe elke keren gelijk had hoor. :P

En ik zei toch zaterdag dat je niet je tijd moest gaan verspillen op de wc, wie had er gelijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:33 

Kevin-Raw schreef:

+1
en het hoge hardtraxx gehalte maakt het ook altijd een stuk leuker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:36 

Dit is de aller eerste keer dat ik een ''dinsdag-dip'' heb :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:37 

Ik heb zin om te wauzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:41 

Banaanslak schreef:
Ik heb zin om te wauzen.

ga mee naar Thunderdoam?
Vorige  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic