Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:56 

Wat zijn leuke en interessante Research Chemicals (legaal)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:56 

Donateur

Dysphoria schreef:

4-fmp icm mdma :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:59 

Hardtraxxer

Had precies 20 weken pauze gehad, zaterdag 1.5 speaker op.
Ging wel hard maar of het nou harder ging als een half jaar terug ben ik niet zo zeker van..
Was eigenlijk van plan om er (hopelijk) voor altijd mee te stoppen, maar was aangeschoten en kreeg het aanbod van een maat van me, toch maar gedaan en nu weer gaten in m'n wangen xd
Helemaal geen dipje trouwens, maar die heb ik ook maar 1x gehad, voelde me gister rond een uur of 5 alweer helemaal goed afgezien van m'n smoelwerk dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:00 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:
Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd. Ik zal het ff uitleggen in een situatie.

Een persoon neemt een pil op een feest. Alles is goed, goede mindset, lekkere stemming en alles gaat perfect naar wens.
Stel je voor dat deze persoon een andere pil in plaats van de eerder genoemde pil neemt in precies dezelfde situatie, met precies dezelfde hoeveelheid MDMA erin, dan zal die anders werken dan die eerst genoemde pil. In ieder geval niet precies hetzelfde. Natuurlijk kan je dit niet met 100% zekerheid aantonen aangezien je niet terug in de tijd kan en dezelfde situatie meemaakt, zonder dat je weet dat je hem al eerder hebt meegemaakt, maar ik vind het niet logisch om te zeggen dat elke pil hetzelfde werkt.

Ik geef chuckels wel een beetje gelijk hoor :$
Volgens mij kun je haast nooit dezelfde space beleven, zijn allemaal zo verschillend, ookal is het dezelfde hoeveelheid MDMA!
Heb dit weekend dus bijv, van ongeveer 300 mg gehallucineerd, en heb wel is vaker ongeveer 300mg gebruikt maar nog nooit eerder echt zo gehallucineerd, misschien ligt dat aan de situatie maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, maarja vind het allemaal maar raadselachtig en vind het leuk om nieuwe dingen mee te maken dus ik vind het best! :lol:

Oke man.

Ik blijf het niet opnieuw uitleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:01 

Hardtraxx Veteran

mark-feyenoord schreef:
Had precies 20 weken pauze gehad, zaterdag 1.5 speaker op.
Ging wel hard maar of het nou harder ging als een half jaar terug ben ik niet zo zeker van..
Was eigenlijk van plan om er (hopelijk) voor altijd mee te stoppen, maar was aangeschoten en kreeg het aanbod van een maat van me, toch maar gedaan en nu weer gaten in m'n wangen xd
Helemaal geen dipje trouwens, maar die heb ik ook maar 1x gehad, voelde me gister rond een uur of 5 alweer helemaal goed afgezien van m'n smoelwerk dan xd

Lekker hoor! :thumbsup:
Af en toe laten gaan kan geen kwaad, en 20 weken pauze is netjes man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

Kun je het nog een keer uitleggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:03 

Hardtraxxer

oeps :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:05 

Donateur

kan je het nog een keer zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:07 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Oke man.

Ik blijf het niet opnieuw uitleggen.

Begrijpelijk maat, maar eigenlijk boeit het mij persoonlijk ook niet echt,
Ik slik een pil, ik space 'em, ik nuchter uit, daarna doe ik ff rustig aan en wacht gerust af tot de volgende! :P
Soms onthoud ik nog wat ik zo'n beetje heb gedaan in die tijd, maar meestal weet ik minder als de helft en moeten foto's en verhalen van andere mijn geheugen opfrissen, kan nooit nauwkeurig uitleggen wat ik heb meegemaakt, is bijna altijd verschillend en moet het eigenlijk tijdens het spacen opschrijven ofzo :lol:
Maar het interesseert me op dit moment vrij weinig hoe ik ga op wat voor pillen, maar als ik voor de zelfde prijs betere pillen kan regelen zoals nu dus speakers dan doe ik dat!
Als ik het maar niet te vaak doe en alleen doe als het kan en zorg dat ik nuchter thuis kom vind ik het voorlopig wel best :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:07 

roberttt schreef:
Dysphoria schreef:

MDMA is toch illegaal? Dus dat word hem niet.

Hoe is 4-FMP op zich zelf staand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:09 

Donateur

Gebruik van mdma nie. bezit wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:10 

Donateur

Dysphoria schreef:

Niet zo heel boeiend. Het leuke is er na 2 uurtjes wel van af voor mij en bijpakken heeft vrij weinig nut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd. Ik zal het ff uitleggen in een situatie.

Een persoon neemt een pil op een feest. Alles is goed, goede mindset, lekkere stemming en alles gaat perfect naar wens.
Stel je voor dat deze persoon een andere pil in plaats van de eerder genoemde pil neemt in precies dezelfde situatie, met precies dezelfde hoeveelheid MDMA erin, dan zal die anders werken dan die eerst genoemde pil. In ieder geval niet precies hetzelfde. Natuurlijk kan je dit niet met 100% zekerheid aantonen aangezien je niet terug in de tijd kan en dezelfde situatie meemaakt, zonder dat je weet dat je hem al eerder hebt meegemaakt, maar ik vind het niet logisch om te zeggen dat elke pil hetzelfde werkt.

Als er 100 mg MDMA in de eerstgenoemde pil zit en in de tweede ook, zou in theorie het precies hetzelfde moeten werken. In de praktijk kan het inderdaad anders zijn, maar in theorie (wetenschap/trials/proeven etc.) zou dit niet mogen gebeuren en/of kunnen gebeuren.

Juist. En omdat het in de praktijk zo werkt, vind ik de hele theorie bullshit.

Olijfboompje schreef:
Ik sta open voor alternatieve meningen. Dat weet je, alleen dit is iets wat behoorlijk goed bewezen is en waarvoor weinig tegenargumenten vallen te vinden. Ik weet dat je zelf andere ervaringen hebt en ook mensen kent met andere ervaringen.

Dat is het punt. Je KAN het niet bewijzen. Want je kan niet 2x dezelfde exact dezelfde omstandigheden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:13 

Zijn er überhaupt wel leuke RC's die legaal via een webshop o.i.d. te verkrijgen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Chukkels schreef:

Volgens mij kun je haast nooit dezelfde space beleven, zijn allemaal zo verschillend, ookal is het dezelfde hoeveelheid MDMA!
Heb dit weekend dus bijv, van ongeveer 300 mg gehallucineerd, en heb wel is vaker ongeveer 300mg gebruikt maar nog nooit eerder echt zo gehallucineerd, misschien ligt dat aan de situatie maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, maarja vind het allemaal maar raadselachtig en vind het leuk om nieuwe dingen mee te maken dus ik vind het best! :lol:

Nee, dit bedoel ik niet. Wat jij beschrijft zijn effecten die afhankelijk zijn van omstandigheden, ik heb het alleen over de werking van MDMA. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:16 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Als er 100 mg MDMA in de eerstgenoemde pil zit en in de tweede ook, zou in theorie het precies hetzelfde moeten werken. In de praktijk kan het inderdaad anders zijn, maar in theorie (wetenschap/trials/proeven etc.) zou dit niet mogen gebeuren en/of kunnen gebeuren.

Juist. En omdat het in de praktijk zo werkt, vind ik de hele theorie bullshit.

Olijfboompje schreef:
Ik sta open voor alternatieve meningen. Dat weet je, alleen dit is iets wat behoorlijk goed bewezen is en waarvoor weinig tegenargumenten vallen te vinden. Ik weet dat je zelf andere ervaringen hebt en ook mensen kent met andere ervaringen.

Dat is het punt. Je KAN het niet bewijzen. Want je kan niet 2x dezelfde exact dezelfde omstandigheden hebben.

Gozer, dat het op een feest anders werkt dan op een gesloten experiment is meer dan logisch.
Ik zeg daar iets wat niet op elke situatie te staven valt.

Je praat onzin en je geeft je eigen draai hieraan.
Er zijn meerdere wetenschappelijke steekproeven geweest die consistente resultaten aangeven.

Dat jullie tolerantie de pan uitreist en jullie dus pillen moeten slikken in bizarre hoeveelheden en dergelijke om iets te voelen, betekent niet dat dat van jullie voor waarheid genomen moet worden.

Ik erger mij rete hard aan deze ervaringen die je voor waarheid probeert te verkondigen. Je moet het allemaal zelf weten, maar onzin verkondigen moet je niet doen. Klaar, over en uit.
Het punt is wel dat het bewezen wordt en onder tweemaal exact dezelfde omstandigheden.

Blijf geloven wat je wilt, maar ik ga er verder niet op in. Praten tegen muren heb ik op jonge leeftijd afgeleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:23 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
roberttt schreef:
Dysphoria schreef:

MDMA is toch illegaal? Dus dat word hem niet.

Waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

Truffels is legaal.
Have fun with those.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 01:20 

Iemand nog andere suggesties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 01:49 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Iemand nog andere suggesties?

6-APB en anders nee

Waarom zo moeilijk doen eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 08:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nee, dit bedoel ik niet. Wat jij beschrijft zijn effecten die afhankelijk zijn van omstandigheden, ik heb het alleen over de werking van MDMA. ;)

Dan had ik het verkeerd begrepen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 09:08 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:

Niemand beweert dat je dezelfde space beleefd op dezelfde dosis, wat we alleen aankaarten is dat dat verschil in space NIETS te maken heeft met wie de pil gedrukt heeft of welk logotje er op staat. Dat is gewoon fucking bullshit, en wat Chukkels aan haalt van 2x exact dezelfde setting etc.. Dat is onmogelijk, want je maaginhoud gaat nooit 2x exact hetzelfde zijn, dan zijn er nog dingen als vermoeidheid van je axonen in je hersenen, serotonine tekorten, spreiding in pillen, etc etc.. Enorm veel variabelen die je space beïnvloeden, maar dat ene punt wat Chukkels (zonder enige wetenschappelijke verklaring ervoor te hebben buiten zijn eigen gevoel) aanhaalt is geen variabel die meespeelt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 09:11 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
hardcoresjors schreef:

Niemand beweert dat je dezelfde space beleefd op dezelfde dosis, wat we alleen aankaarten is dat dat verschil in space NIETS te maken heeft met wie de pil gedrukt heeft of welk logotje er op staat. Dat is gewoon fucking bullshit, en wat Chukkels aan haalt van 2x exact dezelfde setting etc.. Dat is onmogelijk, want je maaginhoud gaat nooit 2x exact hetzelfde zijn, dan zijn er nog dingen als vermoeidheid van je axonen in je hersenen, serotonine tekorten, spreiding in pillen, etc etc.. Enorm veel variabelen die je space beïnvloeden, maar dat ene punt wat Chukkels (zonder enige wetenschappelijke verklaring ervoor te hebben buiten zijn eigen gevoel) aanhaalt is geen variabel die meespeelt ;)

Maar dan kun je het dus ook niet bewijzen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 09:27 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Dysphoria schreef:

Niet zo heel boeiend. Het leuke is er na 2 uurtjes wel van af voor mij en bijpakken heeft vrij weinig nut.

Ik vind het geweldig spul (op zichzelf staand) en mits goed gedoseerd kan ik er een heel feest op door (inclusief 1 redose, of 2 indien het feest lang duurt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 09:30 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
Maar dan kun je het dus ook niet bewijzen? :lol:

Zijn jullie achterlijk? :yawn: Wat wil je bewijzen? Het heeft niks met de pil te maken als de hoeveelheid in een pil hetzelfde is als de vorige maar een ander logo heeft, thats all. Wil je met achterlijke belachelijke gedachten komen die iets anders vertellen omdat jij het anders ervaart en wel wilt zeggen dat het aan de pil ligt (terwijl hier legio wetenschappelijke verklaringen voor zijn waarom het voor jou anders aanvoelde) dan moet je het zelf weten. Vind het dan maar best sneu dat mensen niet meer het verstand kunnen opbrengen om te vatten dat dit aan ligt set/setting/jezelf
Vorige  1 ... 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic