Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:44 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Wat hij trouwens zei is dat als jij al op voorhand denkt dat een pil geweldig is, hij ook sneller als geweldig gaat ervaren worden en visa versa. En inderdaad bestaat een placebo effect, maar wanneer je effectief mdma inneemt is je geestelijke instelling enorm van belang voor het verloop van je trip... Er bestaat buiten placebo effect trouwens ook zoiets als een contact high.

Dit heb ik zaterdag ondervonden. Ik ging echt naar loudness met het gedacht dat er een vette sfeer zou zijn. Die was er ook, aldus aan de mdma. Op het begin was de sfeer echt fantastisch bij onze vrienden groep en mn trip was geweldig, tot mijn vrienden begonnen te zeuren en stil te staan etc... Toen werd de trip er echt minder fijn op gewoon omdat je in je kop denkt van wtf waarom gaan jullie nu zeuren en toen begon ik me een beetje te ergeren aan hun gezeur en gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:45 

KSwoosh schreef:
Banaanslak schreef:
Ik heb zin om te wauzen.

ga mee naar Thunderdoam?

Nein mann, moet sparen voor das wintersport. Qountdown ben ik wel aanwezig, jij ook toch? Vorig jaar qountdown was btw toch de eerste keer ooit dat ik jou irl gezien had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:48 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
DarkBeatz schreef:
Wat hij trouwens zei is dat als jij al op voorhand denkt dat een pil geweldig is, hij ook sneller als geweldig gaat ervaren worden en visa versa. En inderdaad bestaat een placebo effect, maar wanneer je effectief mdma inneemt is je geestelijke instelling enorm van belang voor het verloop van je trip... Er bestaat buiten placebo effect trouwens ook zoiets als een contact high.

Dit heb ik zaterdag ondervonden. Ik ging echt naar loudness met het gedacht dat er een vette sfeer zou zijn. Die was er ook, aldus aan de mdma. Op het begin was de sfeer echt fantastisch bij onze vrienden groep en mn trip was geweldig, tot mijn vrienden begonnen te zeuren en stil te staan etc... Toen werd de trip er echt minder fijn op gewoon omdat je in je kop denkt van wtf waarom gaan jullie nu zeuren en toen begon ik me een beetje te ergeren aan hun.

Ik ken dit ook wel idd, heb ook wel eens dat ik wat heb gebruikt en dat er 1 maat van ons wel eens gaat zeuren over hoe we doen! :p
Vrij irritant, kan me echt ergeren aan iemand die gaat lopen zeuren en doen terwijl andere lekker aan het spacen zijn, of als iemand wappie is en keihard gaat dat er een of andere mafkees denkt dat hij fout gaat en gaat zeuren dat hij normaal moet doen, rot toch op joh, laat hem dan lekker spacen toch! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:55 

Banaanslak schreef:
Nein mann, moet sparen voor das wintersport. Qountdown ben ik wel aanwezig, jij ook toch? Vorig jaar qountdown was btw toch de eerste keer ooit dat ik jou irl gezien had?

Natuurlijk ben ik aanwazig bij QD!
Zou goed kunnen inderdaad dat ik je toen voor et eerst IRL zag :P en wat een feest was dat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:56 

Geweldig was het! Hopen dat dit jaar nog beter wordt :love: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:57 

hardcoresjors schreef:
Lowrenz schreef:
Dit heb ik zaterdag ondervonden. Ik ging echt naar loudness met het gedacht dat er een vette sfeer zou zijn. Die was er ook, aldus aan de mdma. Op het begin was de sfeer echt fantastisch bij onze vrienden groep en mn trip was geweldig, tot mijn vrienden begonnen te zeuren en stil te staan etc... Toen werd de trip er echt minder fijn op gewoon omdat je in je kop denkt van wtf waarom gaan jullie nu zeuren en toen begon ik me een beetje te ergeren aan hun.

Ik ken dit ook wel idd, heb ook wel eens dat ik wat heb gebruikt en dat er 1 maat van ons wel eens gaat zeuren over hoe we doen! :p
Vrij irritant, kan me echt ergeren aan iemand die gaat lopen zeuren en doen terwijl andere lekker aan het spacen zijn, of als iemand wappie is en keihard gaat dat er een of andere mafkees denkt dat hij fout gaat en gaat zeuren dat hij normaal moet doen, rot toch op joh, laat hem dan lekker spacen toch! :lol:

same here :P maat van me ging kut op Decibel, ik daardoor ok niet zo lekker, ging ie ff buiten zitten, ging ik superheerlijk ineens :lol:

Banaanslak schreef:
Geweldig was het! Hopen dat dit jaar nog beter wordt :love: :yay:

Daar zorgen we wel voor! Er komt weer een flinke lading HTérs :D
trouwes ook een mooie gelegenheid om pepepe weer es te zien, want die man heb ik echt al lang niet gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 20:58 

Donateur

Ja de personen die bij mij zijn bepalen een groot deel van de trip. Als hun nuchter zijn of niet maakt me echt niets uit. Maar wel als ze bv met een lang gezicht stil staan te gapen. Dan voel ik me gewoon niet zo goed omdat ik dan denk ik hun plaats dat ze het niet naar hun zin hebben. als ik zie dat ze het echt naar hun zin hebben heb ik het ook vet hard naar mijn zin. Jammer genoeg heb ik weinig vrienden die zich een hele nacht vet hard kunnen plezieren op een hardstyle feest. Maar ik denk ook om even een mdma pauze te nemen tot weet ik veel. Alle feesten die ik geweest ben vanaf Decibel heb ik wat op gehad. Op Xxlerator raw na :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:04 

Lowrenz schreef:
Jammer genoeg heb ik weinig vrienden die zich een hele nacht vet hard kunnen plezieren op een hardstyle feest.

en daar hebben we hardtraxx voor :D
ik merk wel dat ik zonder mn vaste feestmaat veel beter naar mn zin heb :P met die vent was er altijd wel wat xd
op thunderdome een andere maat mee, dat is gewoon een epic baas waarmee ik het altijd wel naar mn zin mee heb xd
*denkt terug aan mooie tijden waarbij we na et werk midden in de nacht dingen gingen slopen, of soms faking lang ergens op straat stonden te praten xd *
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:10 

Donateur

Ja idd, Hardtraxx volk is altijd aangenaam om mee te feesten. Maar als ik alleen naar een feest ga ben ik met de auto. Dus best geen wazige toestand :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:11 

Donateur

Kan me wel vinden in bovenstaande verhalen, gelukkig hebben we sinds Decibel een beetje een vast groepje opgebouwd die er zo hetzelfde over denken waardoor het eigenlijk op eigenlijk feest wel hetzelfde eraan toegaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Lowrenz schreef:
Jammer genoeg heb ik weinig vrienden die zich een hele nacht vet hard kunnen plezieren op een hardstyle feest.

ik merk wel dat ik zonder mn vaste feestmaat veel beter naar mn zin heb :P met die vent was er altijd wel wat xd
op thunderdome een andere maat mee, dat is gewoon een epic baas waarmee ik het altijd wel naar mn zin mee heb xd
*denkt terug aan mooie tijden waarbij we na et werk midden in de nacht dingen gingen slopen, of soms faking lang ergens op straat stonden te praten xd *

utreg centraal gaat dus na thunderdome vakkundig gesloopt worden, kan ik hieruit opmaken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:12 

KSwoosh schreef:

Zo heb ik er ook 1 :P
Alleen is die 17 waardoor die niet altijd mee gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:16 

Hardtraxx Elite

Kan niet wachten tot zaterdag, eindelijk zon speaker proberen :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:21 

Lowrenz schreef:
Ja idd, Hardtraxx volk is altijd aangenaam om mee te feesten. Maar als ik alleen naar een feest ga ben ik met de auto. Dus best geen wazige toestand :P.

waarom niet ov dan?
of meeten met ht'ers?

wesskeej schreef:

:'(

Ruubiie schreef:
utreg centraal gaat dus na thunderdome vakkundig gesloopt worden, kan ik hieruit opmaken :x

hahaha, nee, dat is alleen bij bier :P na wazigheid heb ik daar nooit echt zzin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:23 

Donateur

KSwoosh schreef:
Lowrenz schreef:

waarom niet ov dan?
of meeten met ht'ers?

Omdat ik dan veel te ver alleen moet reizen + openbaar vervoer belgie nederland is kut :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:24 

Donateur

Hooli schreef:
Sunrise8 schreef:
Haha okee, naja ik neem wel gewoon een echte pil en ga gwoon lekker me gang :P Niet over nadenken of die echt op nep is, gewoon gaaaaan :D

Zullen we trouwens op 1 januari na qountdown een dikke after houden met ze allen?? Lijkt me zeer gezellig haha

Bij jou thuis, chill :D

Geen enkel probleem, heb allen niet zo'n groot huis en is nog best wel een stukkie vanaf HMH naar mijn huis. Zolang jullie er geen teringzooi van maken, geen enkel probleem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:27 

Lowrenz schreef:
Omdat ik dan veel te ver alleen moet reizen + openbaar vervoer belgie nederland is kut :P.

ah ja dan snap ik het wel :/ tijd om naar NL te verhuizen zoals Darkbeatz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:33 

Donateur

KSwoosh schreef:
Lowrenz schreef:

Woont john in nederland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:36 

Donateur

KSwoosh schreef:
tijd om naar NL te verhuizen
Haha, jha kon dat maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 21:41 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
Lowrenz schreef:

Woont john in nederland?

tegenwoordig wel ja
was in april toen allemaal, precies tegelijk met loudness shirt drukken enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:14 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:

Ik ben 18 Pepssel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:28 

Hardtraxx Veteran

Qountdown :D

Zoveel zin daarin :D
Eerst weer een mooie pré, dan een tegek feest met daarop volgend een zieke after :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:31 

Hardtraxx Veteran

XXlerator word mijn eerste hardstyle feestje waarsschijnlijk, maar zeker niet nuchter, denk toch dat ik daar heel wat plezier ga beleven! :P
Ga waarsschijnlijk in m'n 1tje of ik meet ergens met Darkestsymphony in de trein maar gaan er nog wat HTers daar aan de droekz?
Anders ff spacen + losgaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:37 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Eerst weer een mooie pré, dan een tegek feest met daarop volgend een zieke after :loving:

Hoelang ben jij nou 'bezig' op zo'n oud en nieuw? Ik vind 4 uur m'n bed uit en om 7 uur erin wel meer dan genoeg altijd eigenlijk, maar dat zal wel te trainen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 23:49 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Qountdown :D

Zoveel zin daarin :D

Ik weet weer eens niks van een pré :(
Vorige  1 ... 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic