hardcoresjors schreef:
Lowrenz schreef:
Dit heb ik zaterdag ondervonden. Ik ging echt naar loudness met het gedacht dat er een vette sfeer zou zijn. Die was er ook, aldus aan de mdma. Op het begin was de sfeer echt fantastisch bij onze vrienden groep en mn trip was geweldig, tot mijn vrienden begonnen te zeuren en stil te staan etc... Toen werd de trip er echt minder fijn op gewoon omdat je in je kop denkt van wtf waarom gaan jullie nu zeuren en toen begon ik me een beetje te ergeren aan hun.
Ik ken dit ook wel idd, heb ook wel eens dat ik wat heb gebruikt en dat er 1 maat van ons wel eens gaat zeuren over hoe we doen! :p
Vrij irritant, kan me echt ergeren aan iemand die gaat lopen zeuren en doen terwijl andere lekker aan het spacen zijn, of als iemand wappie is en keihard gaat dat er een of andere mafkees denkt dat hij fout gaat en gaat zeuren dat hij normaal moet doen, rot toch op joh, laat hem dan lekker spacen toch!

same here

maat van me ging kut op Decibel, ik daardoor ok niet zo lekker, ging ie ff buiten zitten, ging ik superheerlijk ineens

Banaanslak schreef:
Geweldig was het! Hopen dat dit jaar nog beter wordt

Daar zorgen we wel voor! Er komt weer een flinke lading HTérs

trouwes ook een mooie gelegenheid om pepepe weer es te zien, want die man heb ik echt al lang niet gezien