Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:59 

Donateur

Zaterdag weer lekker op Thunderdome aan de speakers (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:09 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kettingzaag schreef:
Veel mensen klaagden trouwens over zware benen door de speakers? meer mensen dit gehad? Ik had het zelf ook wel een beetje maar de 4fmp gaf me genoeg energie dus voor mij was het niet storend

Natuurlijk klagen veel mensen daarvan, je krijgt zware benen als je een te hoge dosering x neemt. En laten die speakers nu net de zwaarste pillen zijn van de laatste jaren... Tralala verklaring gevonden :P

Ik heb rond een uur of 23;30 me eerste halve speaker genomen. Deze kwam heel langzaam op en toen ging ik lekker maar nog net niet lekker genoeg zegmaar. Dan heb ik nog even gewacht en heb ik de andere halve gedropt en toen ging ik best hard :woot:. Weet ik veel hoelaat heb ik nog een halve bij genomen en was ik op een fijne manier van de kaart :P. Maar oppeens werkte dit op een snelle manier uit en kreeg ik een soort van hoofdpijn en vermoeidheid, dit was rond een uur of half 5 tijdens zany even was ik nog aan het denken om nog bij te nemen, maar ik denk dat ik iets te weinig water had gezopen aangezien ik maar 3 flesjes ophad, terwijl ik normaal 10 zo'n flesjes naas binnen werk :P. maar had echt geen zin in dat pis gevoel :P. en mn vrienden wilden rond 5 uur ook naar huis dus ik vond t niet zo erg. Maar had volgens mij niet genoeg geslapen die nacht en heel de week hard gewerkt. Maar die speakers gingen echt wel lekker tot een uur of 4 :woot:. Ook nog vette moment gehad in de auto. Ik zag echt overal duizenden zwarte vogels vliegen in de lucht en melde dit aan mn vrienden van 'woow moet je al die fucking vogels zien' hun keken naar me van waar the fuck zie jij vogels. Het grappige is dat ik heel de avond amper hallucinaties heb gehad en dan op de terugweg toen ik toch wel redelijk nuchter was naar mijn gevoel ineens een miljoen vogels zag vliegen... Toen stak ik t maar op zwarte puntjes die op de autoraam zaten. Maar ook die beelde ik me in zeiden hun :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Kettingzaag schreef:
Ik had een halfje op. 100 mg, normaal kan ik 160 ook in een keer hebben. Dus de hoogte van de dosering heeft er niks mee te maken.

Kan aan meer factoren liggen, maar echt niet verder aan de pil. Gaat dan aan jou persoonlijk hebben gelegen (vermoeidheid etc). In 9/10 gevallen betekenen zware benen een te hoge dosering x, en dat is ook waar je bij deze pillen bij 9/10 mensen die erover klagen bij deze pillen de reden van gaat kunnen vinden.

Ik probeer hier elke keer niet op in te gaan, maar toch doe ik het telkens. Ik geloof niet in het verhaal dat elke hoeveelheid in elke pil dezelfde werking heeft afhankelijk van de hoeveelheid. Natuurlijk zal jij dit wel weer ontkrachten, omdat dit de (onder andere) Unity-geloofsovertuiging is, maar ik blijf erbij dat dit dus fout is. En ik heb al vaak genoeg aangegeven waarom ik dat denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:42 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik probeer hier elke keer niet op in te gaan, maar toch doe ik het telkens. Ik geloof niet in het verhaal dat elke hoeveelheid in elke pil dezelfde werking afhankelijk van de hoeveelheid. Natuurlijk zal jij dit wel weer ontkrachten, omdat dit de (onder andere) Unity-geloofsovertuiging is, maar ik blijf erbij dat dit dus fout is. En ik heb al vaak genoeg aangegeven waarom ik dat denk.

Je krijgt gewoon hetzelfde binnen, verschillen in effect zijn door zoveel dingen afhankelijk, maar of die pil nu rood of geel is als er evenveel in zit of door persoon x of y gedrukt is heeft er inderdaad geen flikker mee te maken. En dat heeft niks met Unity te maken, maar met wetenschap...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels, man, je weet zelf ook wel dat dit is.

Een pil zijn effect wordt bepaalt door de set, setting en dosering. Dat weet je zelf ook wel. MDMA is de werkzame stof en die stof brengt altijd dezelfde werking, maar kan alleen verandert worden door de persoon, de omgeving en de hoeveelheid.

Het is negen van de tien keer afhankelijk van de dosering hoe een pil werkt. Dosering is gewoon erg belangrijk. Extreem belangrijk zijn ook de setting en set, zoals je zelf net ook toevallig over een ander middel zei. :)

Je moet geen onzin gaan verkondigen, kerel, dat weet je.
Dat is geen Unity geloof of whatever, maar dat zijn aangetoonde feiten door wetenschappers die er ''verstand'' van horen te hebben en het waarschijnlijk ook hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:03 

christiaan zit nog in de afkickkliniek met chuck testa en heeft moeite met het feit dat hij geen drugs meer mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:04 

biscuit schreef:
christiaan zit nog in de afkickkliniek met chuck testa en heeft moeite met het feit dat hij geen drugs meer mag.

Ja dat klopt, maar ik hoorde dat Christie O' Boyho vrijdag langs komt dus dan is alles vast en zeker weer helemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:

Kerel,

First things first, leer namen schrijven zoals ze horen.
Tweede, debiele grapjes zijn debiel en niet grappig, dus flikker een eind op.
Ten derde, als pedofilie je ding is, val ik je hier ook niet mee lastig, dus val andere ook niet lastig met hun ding.
Verder ben ik een van de weinige die je niet fokt, dus hou dat zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:13 

Olijfboompje schreef:
biscuit schreef:

Kerel,

Ten derde, als pedofilie je ding is, val ik je hier ook niet mee lastig, dus val andere ook niet lastig met hun ding.

Olijftakje heeft gesproken :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:19 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Wat ben je toch liev ook he.

Nog 3 weekjes en dan heb ik mn record met MDMA-pauze verbeterd :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd. Ik zal het ff uitleggen in een situatie.

Een persoon neemt een pil op een feest. Alles is goed, goede mindset, lekkere stemming en alles gaat perfect naar wens.
Stel je voor dat deze persoon een andere pil in plaats van de eerder genoemde pil neemt in precies dezelfde situatie, met precies dezelfde hoeveelheid MDMA erin, dan zal die anders werken dan die eerst genoemde pil. In ieder geval niet precies hetzelfde. Natuurlijk kan je dit niet met 100% zekerheid aantonen aangezien je niet terug in de tijd kan en dezelfde situatie meemaakt, zonder dat je weet dat je hem al eerder hebt meegemaakt, maar ik vind het niet logisch om te zeggen dat elke pil hetzelfde werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik ook, met ruim 2 maanden :D
Ik plan om dit de volgende keer nog langer vol te houden.
MDMA is interessanter voor mij met pauzes er tussen.

Chukkels schreef:
Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd. Ik zal het ff uitleggen in een situatie.

Een persoon neemt een pil op een feest. Alles is goed, goede mindset, lekkere stemming en alles gaat perfect naar wens.
Stel je voor dat deze persoon een andere pil in plaats van de eerder genoemde pil neemt in precies dezelfde situatie, met precies dezelfde hoeveelheid MDMA erin, dan zal die anders werken dan die eerst genoemde pil. In ieder geval niet precies hetzelfde. Natuurlijk kan je dit niet met 100% zekerheid aantonen aangezien je niet terug in de tijd kan en dezelfde situatie meemaakt, zonder dat je weet dat je hem al eerder hebt meegemaakt, maar ik vind het niet logisch om te zeggen dat elke pil hetzelfde werkt.

Als er 100 mg MDMA in de eerstgenoemde pil zit en in de tweede ook, zou in theorie het precies hetzelfde moeten werken. In de praktijk kan het inderdaad anders zijn, maar in theorie (wetenschap/trials/proeven etc.) zou dit niet mogen gebeuren en/of kunnen gebeuren.

Ik sta open voor alternatieve meningen. Dat weet je, alleen dit is iets wat behoorlijk goed bewezen is en waarvoor weinig tegenargumenten vallen te vinden. Ik weet dat je zelf andere ervaringen hebt en ook mensen kent met andere ervaringen.

*denkt terug aan zondag met een knul die twee speakers dropt binnen een uur* xd

Alleen zijn je eigen ervaringen niet representatief voor een geheel middel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:25 

Olijfboompje schreef:
biscuit schreef:

Kerel,

Sorry :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:34 

Donateur

Olijfboompje schreef:
dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik ook, met ruim 2 maanden :D
Ik plan om dit de volgende keer nog langer vol te houden.
MDMA is interessanter voor mij met pauzes er tussen.

Hmm het is wel anders ja.
MDMA voelt anders aan na langere pauzes. Mijn beste ervaringen zijn weliswaar met kortere pauzes, maar dan heb je nog vers in je geheugen hoe het middel aanvoelt. Op het moment dat er 2 of 3 maanden tussen liggen, ga je met een andere mindset richting het moment dat je weer gaat gebruiken. Op het moment dat het gaat werken, voelt het toch weer anders aan dan andere keren. Ik merkte bij mn wat regelmatigere periodes iig dat ik me vooral ging focussen op de werking van de drug. Als je langer pauze hebt gehad, laat je het eerder lekker op je afkomen en kan je meer van andere dingen genieten.

Hoop dat ik er na die pauze weer iets meer van kan genieten en ook de dipjes iets beter van me af kan zetten. Qua feesten heb ik me iig nuchter getraind de afgelopen maanden en dat bevalt me heel goed. Denk dat daardoor het drugs gebruiken weer een leuke extra wordt op een feest ipv een prioriteit. Wat het soms voor mij wel was.

28 januari ga ik iig weer proberen na 13 weken pauze. Als alles mee zit ook een ideaal moment om het weer te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Sorry :$

Braaf :)
Je bent wel een toffe kerel, houden zo! :)
dawasiknie schreef:
Hmm het is wel anders ja.
MDMA voelt anders aan na langere pauzes. Mijn beste ervaringen zijn weliswaar met kortere pauzes, maar dan heb je nog vers in je geheugen hoe het middel aanvoelt. Op het moment dat er 2 of 3 maanden tussen liggen, ga je met een andere mindset richting het moment dat je weer gaat gebruiken. Op het moment dat het gaat werken, voelt het toch weer anders aan dan andere keren. Ik merkte bij mn wat regelmatigere periodes iig dat ik me vooral ging focussen op de werking van de drug. Als je langer pauze hebt gehad, laat je het eerder lekker op je afkomen en kan je meer van andere dingen genieten.

Hoop dat ik er na die pauze weer iets meer van kan genieten en ook de dipjes iets beter van me af kan zetten. Qua feesten heb ik me iig nuchter getraind de afgelopen maanden en dat bevalt me heel goed. Denk dat daardoor het drugs gebruiken weer een leuke extra wordt op een feest ipv een prioriteit. Wat het soms voor mij wel was.

28 januari ga ik iig weer proberen na 13 weken pauze. Als alles mee zit ook een ideaal moment om het weer te doen!

Ik herken mij in veel punten die je aanhaalt.
Ik weet nog wel op Defqon dat het voor mij op den duur zo goed aanvoelde dat het zelfs mijn eerste keer overtrof. Dat wil ik gewoon weer, dus weer een mooie pauze dus voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:38 

Bierkoning

Ik heb met Qountdown ook een pauze van 2,5 maand. Dat is volgens mij ook mijn langste pauze sinds Fusion TNL in oktober 2010. Dat moet heerlijk worden dus :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:40 

Donateur

Pommer schreef:
Ik heb met Qountdown ook een pauze van 2,5 maand. Dat is volgens mij ook mijn langste pauze sinds Fusion TNL in oktober 2010. Dat moet heerlijk worden dus :loving:

Zou ik ook hebben :") Maar moest afgelopen zaterdag zonodig een hele speaker droppen :lol: weg pauze..

en dan moet ik op zaterdag op Thunderdome weer, week erna bij iemand thuis, week erna Qountdown xd

Weg pauze, in 2 maanden 5x mdma :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:44 

Pommer schreef:

Voor mij een pauze van 5 maanden, me langste hiervoor was 4 maanden (qountdown-knock out). Dus hopelijk ga ik heerlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:45 

Donateur

Na mijn pauze van 3 maanden ging ik echt niet harder :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:46 

roberttt schreef:

idd, ik laatste keer na lange pauze juist minder xd
maarja, op thunderdome ff lekker de pauze aan gort helpen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:47 

Donateur

KSwoosh schreef:
roberttt schreef:

idd, ik laatste keer na lange pauze juist minder xd
maarja, op thunderdome ff lekker de pauze aan gort helpen!

Fuck die pauzes maar, stop na Qountdown wel ff lange tijd tot defqon ofzo..

Maar nu nog ff 3 weken vol aan de bak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:51 

Bierkoning

roberttt schreef:
Pommer schreef:

Zou ik ook hebben :") Maar moest afgelopen zaterdag zonodig een hele speaker droppen :lol: weg pauze..

en dan moet ik op zaterdag op Thunderdome weer, week erna bij iemand thuis, week erna Qountdown xd

Weg pauze, in 2 maanden 5x mdma :lol:

Haha xd

Banaanslak schreef:
Pommer schreef:

Voor mij een pauze van 5 maanden, me langste hiervoor was 4 maanden (qountdown-knock out). Dus hopelijk ga ik heerlijk :love:

Vast wel, wordt een heldig nachtje denk ik zo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:51 

Donateur

roberttt schreef:

Daar gaat het ook niet om. Het gaat er meer om dat je het gevoel wat meer relativeert. En dat is meer voor jezelf dan dat je echt het effect van de drug gaat vergelijken.

Ik heb geen zin meer om in zo'n sleur terecht te komen dat het om de paar weken weer raak is en ik dan elke keer maar graag wil dat het net zo vet wordt als de vorige keer ofzo zoals deze zomer. Het moet wat spontaner worden. Niet alles gelijk van tevoren uitstippelen (hoe laat wanneer ga ik hoeveel nemen) maar gewoon als ik zin heb een wat naar binnen gooien en dan zien we wel hoe het afloopt. Ik denk dat dat veel leuker is omdat je je dan lekker kan laten gaan ipv je helemaal te focussen de (bij)werkingen van de drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ik geef chuckels wel een beetje gelijk hoor :$
Volgens mij kun je haast nooit dezelfde space beleven, zijn allemaal zo verschillend, ookal is het dezelfde hoeveelheid MDMA!
Heb dit weekend dus bijv, van ongeveer 300 mg gehallucineerd, en heb wel is vaker ongeveer 300mg gebruikt maar nog nooit eerder echt zo gehallucineerd, misschien ligt dat aan de situatie maar dat lijkt me onwaarschijnlijk, maarja vind het allemaal maar raadselachtig en vind het leuk om nieuwe dingen mee te maken dus ik vind het best! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:53 

Donateur

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:

Daar gaat het ook niet om. Het gaat er meer om dat je het gevoel wat meer relativeert. En dat is meer voor jezelf dan dat je echt het effect van de drug gaat vergelijken.

Ik heb geen zin meer om in zo'n sleur terecht te komen dat het om de paar weken weer raak is en ik dan elke keer maar graag wil dat het net zo vet wordt als de vorige keer ofzo zoals deze zomer. Het moet wat spontaner worden. Niet alles gelijk van tevoren uitstippelen (hoe laat wanneer ga ik hoeveel nemen) maar gewoon als ik zin heb een wat naar binnen gooien en dan zien we wel hoe het afloopt. Ik denk dat dat veel leuker is omdat je je dan lekker kan laten gaan ipv je helemaal te focussen de (bij)werkingen van de drug.

Dat doe ik dus nu ook zo :D Daarom nam ik zaterdag ook ineens een speaker :lol: Normaal feestje iedereen aan de drank, maatje van me en ik pilletje erin xd

Ging alleen iets te hard zo'n hele :lol: met veel drank erbij xd
Vorige  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic