dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Verder ben ik een van de weinige die je niet fokt, dus hou dat zo.
Wat ben je toch liev ook he.
Nog 3 weekjes en dan heb ik mn record met MDMA-pauze verbeterd

Ik ook, met ruim 2 maanden

Ik plan om dit de volgende keer nog langer vol te houden.
MDMA is interessanter voor mij met pauzes er tussen.
Chukkels schreef:
Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd. Ik zal het ff uitleggen in een situatie.
Een persoon neemt een pil op een feest. Alles is goed, goede mindset, lekkere stemming en alles gaat perfect naar wens.
Stel je voor dat deze persoon een andere pil in plaats van de eerder genoemde pil neemt in precies dezelfde situatie, met precies dezelfde hoeveelheid MDMA erin, dan zal die anders werken dan die eerst genoemde pil. In ieder geval niet precies hetzelfde. Natuurlijk kan je dit niet met 100% zekerheid aantonen aangezien je niet terug in de tijd kan en dezelfde situatie meemaakt, zonder dat je weet dat je hem al eerder hebt meegemaakt, maar ik vind het niet logisch om te zeggen dat elke pil hetzelfde werkt.
Als er 100 mg MDMA in de eerstgenoemde pil zit en in de tweede ook, zou in theorie het precies hetzelfde moeten werken. In de praktijk kan het inderdaad anders zijn, maar in theorie (wetenschap/trials/proeven etc.) zou dit niet mogen gebeuren en/of kunnen gebeuren.
Ik sta open voor alternatieve meningen. Dat weet je, alleen dit is iets wat behoorlijk goed bewezen is en waarvoor weinig tegenargumenten vallen te vinden. Ik weet dat je zelf andere ervaringen hebt en ook mensen kent met andere ervaringen.
*denkt terug aan zondag met een knul die twee speakers dropt binnen een uur*

Alleen zijn je eigen ervaringen niet representatief voor een geheel middel.