Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:30 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine

daar wordt ik echt niks wijzer van xd

Hoeft ook niet, komt er op neer dat het een variant van speed is (in poeder vorm wel trouwens) die niet versneden is (69%) en als eigenschappen die je als gebruiker waarneemt is dat het een stuk langer duurt als gewone amps. Speed werkt 6a8u en dex werkt eerder 10a12u, dit terwijl dex ook iets sterker werkzaam is en je dus minder nodig hebt voor een gelijkaardig effect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:32 

DarkBeatz schreef:
Hoeft ook niet, komt er op neer dat het een variant van speed is (in poeder vorm wel trouwens) die niet versneden is (69%) en als eigenschappen die je als gebruiker waarneemt is dat het een stuk langer duurt als gewone amps. Speed werkt 6a8u en dex werkt eerder 10a12u, dit terwijl dex ook iets sterker werkzaam is en je dus minder nodig hebt voor een gelijkaardig effect.

Ah ok, en in hoeverre heeft het dan te maken met dextro ivm de naamsovereenkomst? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Tsooo, gister ging er hard aan toe!
Had bij elkaar 1,5 speaker op en ging weer lekker, hele nacht bij iemand binnen gezeten beetje gamen en tv kijken, maar een maatje wou ze fiets ff ophalen dus ik ging met hem lopen, zag allemaal mensen die er niet waren, en ik zag ze niet vaag ofzo maar kon ze ook gewoon omschrijven!
We liepen langs een container die tegen de muur aan stond, zag daar een kerel met een rooie jas op ze hurken tussen zitten, tussen die muur en die container zeg maar, zag gewoon duidelijk zijn schoenen als ik onder die container doorkeek, en zag ook gewoon zijn rode geruite jas, kwamen we dichterbij, zat er niks, had dit echt met veel meer dingen, zag gewoon mensen lopen en zitten die er gewoon niet waren!
Erg vaag maar wel lachen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:52 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Ah ok, en in hoeverre heeft het dan te maken met dextro ivm de naamsovereenkomst? :P

Heb jij het over Dextro druivensuiker? Dat is gewoon een merknaam en heeft er niets mee te maken... En de naam komt van: "Dextroamphetamine is the dextrorotatory, or "right-handed", stereoisomer of the amphetamine molecule."
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:56 

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

Heb jij het over Dextro druivensuiker? Dat is gewoon een merknaam en heeft er niets mee te maken... En de naam komt van: "Dextroamphetamine is the dextrorotatory, or "right-handed", stereoisomer of the amphetamine molecule."

beetje jammer dan :P
maar weer wat geleerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

200 lachgaspatronen er binnen een nacht doorheen met LSD op de vrijdagnacht was leuk :love: :loving:

Het leek hier wel een oorlogsgebied in huis met lachgaspatronen en zooi door heel de woonkamer verspreid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 22:33 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
M-arijn schreef:
Hahaha dat die uberhaupt die trap niet naar beneden gedonderd is, ding was ook nog es spekglad.

haha wat een vent, ik dacht dat hij alles naar binnen had gegooid wat maar kon... maar neehoor zat die maar steeds te laten proeven hoe lekker ze drank was :lol: en hoe moest en zal Pep regelen om weer nuchter te worden.. volgens mij was dit niet gelukt xd

Jawel, hij heeft pep op hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 23:58 

Hardtraxxer

zou iemand me kunnen vertellen.
of je pep kan gebruiken en dan de volgende dag xtc,
dat je minder ''love'' gevoel krijgt van de x?
of maakt het niks uit? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:19 

Bierkoning

Het moet echt heel snel 31/12 worden, ik zat er gister ook steeds aan te denken om ergens nog wat te schooien toen ik er zo doorheen zat maar ik heb me ingehouden :P

Tering wat heb ik een zin in Qountdown :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:21 

Is deze meuk waar jullie over praten ook ergens online te bestellen? Of moet je persoonlijk naar een lokale handelaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:22 

Bierkoning

Dysphoria schreef:
Is deze meuk waar jullie over praten ook ergens online te bestellen? Of moet je persoonlijk naar een lokale handelaar?

Als het meuk is waarom wil je het dan hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:22 

Je hebt positieve meuk en negatieve meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:23 

Borcheld11 schreef:
zou iemand me kunnen vertellen.
of je pep kan gebruiken en dan de volgende dag xtc,
dat je minder ''love'' gevoel krijgt van de x?
of maakt het niks uit? ;)

Met een dag er tussen zou het geen zak moeten uitmaken
Tenzij je mss de nacht doorhaald, dan zou ik et niet weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:23 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

De lidle verkoopt het achterin de schappen. Je komt er alleen bij met de speciale code:hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:24 

En meer als 500 posts
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:26 

oké
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:45 

Hardtraxx Veteran

Sjonge jonge jonge, ik vind het echt zielig. Wat een achterlijke idioten zijn de mensen toch die op compleet hun eigen lichaam verneuken door al die schadelijke non-vloeibare geestveranderende kutdrugs in hun lichaam donderen waarna je vercracked uit komt te zien. Snap dat echt niet, wat moet je met van die kutpillen, kunnen mensen niet zonder ofzo? :thumbdown:

Je kan veel beter aan de alcohol gaan, heb je ook nergens last van en heb je de tijd van je leven. En je geeft eventueel anderen ook de tijd van hun leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 00:56 

hardcoresjors schreef:
Tsooo, gister ging er hard aan toe!
Had bij elkaar 1,5 speaker op en ging weer lekker, hele nacht bij iemand binnen gezeten beetje gamen en tv kijken, maar een maatje wou ze fiets ff ophalen dus ik ging met hem lopen, zag allemaal mensen die er niet waren, en ik zag ze niet vaag ofzo maar kon ze ook gewoon omschrijven!
We liepen langs een container die tegen de muur aan stond, zag daar een kerel met een rooie jas op ze hurken tussen zitten, tussen die muur en die container zeg maar, zag gewoon duidelijk zijn schoenen als ik onder die container doorkeek, en zag ook gewoon zijn rode geruite jas, kwamen we dichterbij, zat er niks, had dit echt met veel meer dingen, zag gewoon mensen lopen en zitten die er gewoon niet waren!
Erg vaag maar wel lachen! :thumbup:

Hallucineren is vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 02:44 

Donateur

Dysphoria schreef:

Sommige dingen waar we over praten kan je op internet legaal bestellen omdat deze nog onder de medische wet valt, maar het meeste is illegaal en zal je dus connecties moeten maken op feeste/viavia
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 02:46 

Kevin-Raw schreef:
Dysphoria schreef:

Sommige dingen waar we over praten kan je op internet legaal bestellen omdat deze nog onder de medische wet valt, maar het meeste is illegaal en zal je dus connecties moeten maken op feeste/viavia

Wat zijn de leuke legale dingen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 02:48 

Donateur

Dysphoria schreef:
Kevin-Raw schreef:
Dysphoria schreef:

Wat zijn de leuke legale dingen dan?

Chemical research zoals , 4-fmp wat te koop is op internet onder de naam Flux cd cleaner.
anders dingen als Benzo Fury, maar als jij gewoon via google beetje gaat zoeken naar chemical research

http://www.buyanychem.com/

De dingen als XTC/Speed/coke/LSD zijn illegaal, en moet je gewoon in je buurt ofso beetje rondvragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 03:02 

Alle Research Chemicals zijn legaal ter verkrijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 10:42 

Hardtraxx Elite

Dysphoria schreef:
Alle Research Chemicals zijn legaal ter verkrijgen?

Nee, niet alle research chemicals zijn legaal namelijk. Methylone mag in Nederland bv niet verkocht worden, maar ook een veel bekendere rc zoals 2C-B is uiteraard verboden (en ga je ook niet zomaar op een webshop tegen komen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:28 

Hardtraxx Veteran

Ik laat vanaf nu nooit meer wat aan het toeval over. Na een feest donder ik er gewoon Etizolam in. Gisteren ruim een uur geprobeerd te slapen zonder het chemische hulpmiddel, maar ondanks dat ik al meer dan 30 uur wakker was, had ik geen enkel teken van vermoeidheid. Dia maar ff naar beneden lopen, koffertje doorzoeken en m'n poedertje pakken. Naar schatting zo'n 3mg genomen (spul smaakt werkelijk helemaal nergens na) en toen was ik van plan om ff te wachten op de inwerking om vervolgens ff te roken en nog maximaal een half uurtje te chillen, maar dat pakte echter anders uit. Net zoals zaterdag viel ik meteen in coma. Dit spul is echt mijn redding vanaf nu voor de weekenden. Bye bye meneer Plafonddienst, tot nooit.ziens! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:29 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Sjonge jonge jonge, ik vind het echt zielig. Wat een achterlijke idioten zijn de mensen toch die op compleet hun eigen lichaam verneuken door al die schadelijke non-vloeibare geestveranderende kutdrugs in hun lichaam donderen waarna je vercracked uit komt te zien. Snap dat echt niet, wat moet je met van die kutpillen, kunnen mensen niet zonder ofzo? :thumbdown:

Je kan veel beter aan de alcohol gaan, heb je ook nergens last van en heb je de tijd van je leven. En je geeft eventueel anderen ook de tijd van hun leven.

Zegt degene die de hele zondag alleen 2x van het matras in de woonkamer kwam om drugs te pakken en op te ruimen xD
Vorige  1 ... 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic