Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:32 

Donateur

We hadden met ze 2en 1 hele doos met 50 patronen. Daar bleven er uiteindelijk 10 van over. Dus icm met een joint ga je er flink van wausen :P Ik zelf vond het absoluut GEEN fijne ervaring, omdat ik mezelf wijs maakte dat ik in een coma lag en dit alles wat er nu was niet echt was, maar dat m'n hersenen dat mij wilde laten geloven etc etc. :P

Best wel freaky dus, maar bij de een zal dat anders uitpakken dan bij de ander :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:40 

Sunrise8 schreef:
We hadden met ze 2en 1 hele doos met 50 patronen. Daar bleven er uiteindelijk 10 van over. Dus icm met een joint ga je er flink van wausen :P Ik zelf vond het absoluut GEEN fijne ervaring, omdat ik mezelf wijs maakte dat ik in een coma lag en dit alles wat er nu was niet echt was, maar dat m'n hersenen dat mij wilde laten geloven etc etc. :P

Best wel freaky dus, maar bij de een zal dat anders uitpakken dan bij de ander :thumbsup:

maar hoeveel deed je tegelijk dan? want als je van 1 al zo wazig wordt ... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:43 

Donateur

Nee gewoon steeds 1 patroon in een ballon. Die naar binnen klappen en weer de volgende erachteraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:03 

Hmm, dat lachgas klinkt wel als een leuke om een keer te proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 19:16 

Hardtraxx Addict

Banaanslak schreef:

Heb gehoord dat het wel minder onschuldig is dan de meeste mensen denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

gisteravond door mn moeheid gaan hallucineren het laatste uur, en wauw :loving: wat was de maassilo mooi versierd met kerstversiering :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Banaanslak schreef:

Heb gehoord dat het wel minder onschuldig is dan de meeste mensen denken.

Het is gewoon onschuldig mits je erna even met je hoofd ondersteboven gaat om de laatste restjes lucht eruit te laten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:33 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
gister trouwes voor et eerst lachgas gedaan met Iris, damn wat is dat vet zeg, echt geniaal :P
dat geluid en alles :lol: :lol:

Hahahahahaha, het was echt zoooo grappig. :p
Zo begon het zaterdagavond dus..
Gister op loudness 4fmp geprobeerd. Ging niet zo super.. Energie bleef uit.. Toen wat dextro amfetamines erin en heerlijk staan knallen de rest van de avond. En 'sochtends 9u op de after tot uur of 12 aan de mephedrome gezeten met nando, chukkels, olijfboompje en squirrie knalde in 1 uur tijd 2 hele speakers naar binnen..
Leuk weekendje dacht ik zo!
En nu eerst naar huis want heb nog steeds niet geslapen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:43 

Hoofdcoach schreef:
JEFSKIII schreef:
Wat ik me eigenlijk afvraag altijd, waarom gebruik je drugs?

xd

Om mezelf helemaal de tyfus in te werken en zo later met een spuit in m'n arm in een greppel te sterven.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:46 

Donateur

Heb een nieuwe tip :D

Drop geen speaker in 1 keer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:48 

Hardtraxx Addict

Iris93 schreef:
KSwoosh schreef:
gister trouwes voor et eerst lachgas gedaan met Iris, damn wat is dat vet zeg, echt geniaal :P
dat geluid en alles :lol: :lol:

Gister op loudness 4fmp geprobeerd. Ging niet zo super.. Energie bleef uit.. Toen wat dextro amfetamines erin en heerlijk staan knallen de rest van de avond. En 'sochtends 9u op de after tot uur of 12 aan de mephedrome gezeten met nando, chukkels, olijfboompje en squirrie knalde in 1 uur tijd 2 hele speakers naar binnen..

Haha dat brande nogal ofniet :P Zag dat je wat naar binnen werkte en je kreeg er traanogen van? :P Ik was trouwens die jongen met Catatonic Overload shirtje die ook wel bij jou en Nando stond op het eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:49 

Iris93 schreef:

dextro amf als in die normale dextro, of is dat ook weer speciaal spul?

jorrrit vond het trouwes wel jammer dat ie zich niet aan jou kon voorstellen xd dat was toen je niet zo geweldig ging :P

en nog hulde aan onze kok chukkels die zaterdagavond toch wel duidelijk de baas van de poffertjes en pannekoeken was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:52 

Hardtraxx Addict

Chukkels was echt een mongool op Loudness hahahaha, heb me doodgelachen, wat was hij dronken :lol: :lol: Met z'n rietje met een sigaret erin (3x zelfs) die die vervolgens nog oprookte ook :lol: Ja je staat leuk op de foto Chris!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:57 

M-arijn schreef:
Chukkels was echt een mongool op Loudness hahahaha, heb me doodgelachen, wat was hij dronken :lol: :lol: Met z'n rietje met een sigaret erin (3x zelfs) die die vervolgens nog oprookte ook :lol: Ja je staat leuk op de foto Chris!

gruella de ville style!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:58 

Hardtraxxer

Zo de speaker gisteren ook even goed getest en hij is goed bevallen. Ik wilde beginnen met een kwart aangezien ik er in mijn eentje was en niet veel ervaring heb met het spul. Maar toen ik hem door beet brak hij in drieën. Ik heb toen eerst het kleinste stukje gepakt, maar na anderhalf uur voelde ik nog niks. Toen maar een stuk van iets meer dan een kwart er bij in gegooid en een half uurtje daarna ging ik lekker. Om half 2 voelde ik hem wat afzwakken en heb ik de laatste 1/3 tot een half ingenomen. Heb het toen mooi vol kunnen houden tot ongeveer 6 uur. Toen ik buiten stond was ik weer redelijk nuchter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:58 

Donateur

Berenburg schreef:
Zo de speaker gisteren ook even goed getest en hij is goed bevallen. Ik wilde beginnen met een kwart aangezien ik er in mijn eentje was en niet veel ervaring heb met het spul. Maar toen ik hem door beet brak hij in drieën. Ik heb toen eerst het kleinste stukje gepakt, maar na anderhalf uur voelde ik nog niks. Toen maar een stuk van iets meer dan een kwart er bij in gegooid en een half uurtje daarna ging ik lekker. Om half 2 voelde ik hem wat afzwakken en heb ik de laatste 1/3 tot een half ingenomen. Heb het toen mooi vol kunnen houden tot ongeveer 6 uur. Toen ik buiten stond was ik weer redelijk nuchter.

Raar spul die speakers jo, gister ook 1 gehad :lol: Ging nie bepaald 'goed'
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:

Hahahahahahaaha jonge je had moeten zien hoe ik met hem die trap af liep :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:00 

Hardtraxx Addict

Hahaha dat die uberhaupt die trap niet naar beneden gedonderd is, ding was ook nog es spekglad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:03 

Hardtraxx Elite

Hahaha Chris, ik heb nog een paar heerlijke fotos van jou met die bass-balon er bij. Jij kon je hoofd niet meer recht houden, te mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

M-arijn schreef:
Hahaha dat die uberhaupt die trap niet naar beneden gedonderd is, ding was ook nog es spekglad.

Ja ik hield hem ook maar vast voor de zekerheid :P Ik zei nog tegen hem Chris zit je nou weer aan de keta.
Maar het was dus van de drank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:08 

mrazura schreef:
M-arijn schreef:

Ja ik hield hem ook maar vast voor de zekerheid :P Ik zei nog tegen hem Chris zit je nou weer aan de keta.

toen ik em zag zweven op de toiletten had ik dat idd ook niet gedacht xd
die vent viel gewoon tegen een pissende kerel aan xd die keek me een partij verbaasd om :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:17 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
dextro amf als in die normale dextro, of is dat ook weer speciaal spul?

http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine
Ik heb Iris even uit de nood geholpen met 2 puntjes, gewone dex dus waar ik ook aan zat.. @M-arijn: Iris was ginderdaad wat vieze gezichten aan het trekken toen ze die puntjes nam haha :P Zelf trouwens een capsule met 180mg dex genomen om 19u toen ik hier vertrok, op het feest nog 2 puntjes dex bijgenomen en hierop verder de hele nacht keihard staan feesten :love: I love dex, alleen jammer dat ik er erg zuinig op moet zijn want ik het ook enkel maar krijg als vriendendienstje en ik er niet zoveel van kan krijgen als ik wil :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:19 

Donateur

mrazura schreef:
M-arijn schreef:

haha wat een vent, ik dacht dat hij alles naar binnen had gegooid wat maar kon... maar neehoor zat die maar steeds te laten proeven hoe lekker ze drank was :lol: en hoe moest en zal Pep regelen om weer nuchter te worden.. volgens mij was dit niet gelukt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:23 

DarkBeatz schreef:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine

daar wordt ik echt niks wijzer van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 21:29 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
mrazura schreef:
M-arijn schreef:

haha wat een vent, ik dacht dat hij alles naar binnen had gegooid wat maar kon... maar neehoor zat die maar steeds te laten proeven hoe lekker ze drank was :lol: en hoe moest en zal Pep regelen om weer nuchter te worden.. volgens mij was dit niet gelukt xd

Hahaha ja hij zei nog ja ik heb wel wat pep op maar ik word er zelfs niet meer nuchter van :lol: Ik heb me doodgelachen om hem!
Vorige  1 ... 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic