Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Chukkels schreef:
Sjonge jonge jonge, ik vind het echt zielig. Wat een achterlijke idioten zijn de mensen toch die op compleet hun eigen lichaam verneuken door al die schadelijke non-vloeibare geestveranderende kutdrugs in hun lichaam donderen waarna je vercracked uit komt te zien. Snap dat echt niet, wat moet je met van die kutpillen, kunnen mensen niet zonder ofzo? :thumbdown:

Je kan veel beter aan de alcohol gaan, heb je ook nergens last van en heb je de tijd van je leven. En je geeft eventueel anderen ook de tijd van hun leven.

Zegt degene die de hele zondag alleen 2x van het matras in de woonkamer kwam om drugs te pakken en op te ruimen xD

Zegt de mevrouw die vrijdag kwaad op ons afreageerde via WhatsApp, omdat er door een misverstand geen amfetamine beschikbaar was, waardoor ze op het punt stond om haar kaartje te verkopen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 13:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
Chukkels schreef:
Sjonge jonge jonge, ik vind het echt zielig. Wat een achterlijke idioten zijn de mensen toch die op compleet hun eigen lichaam verneuken door al die schadelijke non-vloeibare geestveranderende kutdrugs in hun lichaam donderen waarna je vercracked uit komt te zien. Snap dat echt niet, wat moet je met van die kutpillen, kunnen mensen niet zonder ofzo? :thumbdown:

Je kan veel beter aan de alcohol gaan, heb je ook nergens last van en heb je de tijd van je leven. En je geeft eventueel anderen ook de tijd van hun leven.

Zegt degene die de hele zondag alleen 2x van het matras in de woonkamer kwam om drugs te pakken en op te ruimen xD

Zegt de mevrouw die vrijdag kwaad op ons afreageerde via WhatsApp, omdat er door een misverstand geen amfetamine beschikbaar was, waardoor ze op het punt stond om haar kaartje te verkopen. :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 14:24 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
Chukkels schreef:

Zegt degene die geen knie heeft die zo verrot is dat ze anders na een half uurtje stampen al niet meer kan lopen. En ik ga niet naar een feest om stil te staan. Of jij wel chukkelotje? Zit jij liever de hele avond huilend en schreeuwend van de pijn langs de kant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 14:28 

Hardtraxx Veteran

Je kan ook gewoon niet de junk uithangen en gewoon zoals normale mensen aan de alcohol gaan. Dan voel je de pijn ook niet meer.

(Chukkels hier trouwens, vergeten van account te switchen xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

Ik ben echt kapot. Een stukje lopen is al zwaar vermoeiend. De combinatie van een hele nacht raggen, niet slapen, niet eten, 300+ mg pep en 600+ mg mephedrone is geen goede combinatie als je een prachtige maandag wilt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 15:03 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Ik ben echt kapot. Een stukje lopen is al zwaar vermoeiend. De combinatie van een hele nacht raggen, niet slapen, niet eten, 300+ mg pep en 600+ mg mephedrone is geen goede combinatie als je een prachtige maandag wilt. xd

Haha, ik ben echt super fucking topfit! Ik heb een nieuw poedertje gevonden wat serieus mijn leven in positieve zin gaat veranderen: Etizolam. Ik zag de bui alweer hangen en dus toch maar 2-3 mg genomen toen ik ging slapen vannacht en een kwartier later sliep ik als een blok. De man die dit heeft ontdekt verdient de Nobelprijs! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook wel redelijk geslapen, van 10 tot 7. Maar ben niet vooruit te branden.. Vanochtend eerst nog 2 uur in bed blijven liggen, toen naar boven gegaan om te eten en chillen en ben nu 2 uurtjes op school. Ben ook alweer uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:30 

Hardtraxxer

Is er hier iemand die een uitspraak kan/durft te doen over de aantoonbaarheid van zowel speed als xtc in je bloed/urine ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:31 

Hardtraxx Veteran

Pfoe..die speakers knallen toch aardig hard inderdaad! Prachtige dingen zijn het.
Alleen beetje onverstandig bij gepakt zaterdag, zonde.
Ben er nu ook wel weer klaar mee voorlopig, voor mij voorlopig weer even nuchter feesten! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:09 

Hardtraxx Addict

TwizTed-Mind schreef:
Is er hier iemand die een uitspraak kan/durft te doen over de aantoonbaarheid van zowel speed als xtc in je bloed/urine ?

Google doet wonderen. http://www.trimbos.nl/onderwerpen/alcoh ... onbaarheid
Citaat:
Amfetamine (speed) is tot 4 dagen na gebruik aantoonbaar in de urine
De aantoonbaarheid van een middel in bijvoorbeeld bloed of urine hangt af van een aantal factoren, waaronder de duur, frequentie en gebruikte hoeveelheid van het middel, het metabolisme van de persoon in kwestie (de snelheid waarmee de afbraakstoffen van een middel worden afgebroken door met name de lever). Hoe vaker, meer en hoe langer men gebruikt, des te langer is een middel aantoonbaar. Drugs zijn langer aantoonbaar in urine dan in bloed.

http://www.unitydrugs.nl/mdma.php
Citaat:
Afbraak van XTC
XTC wordt afgebroken door je lever. Binnen 2-3 dagen na gebruik is er niets meer aantoonbaar in je bloed of urine.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:18 

Hardtraxxer

dankjewel, maar wist niet of dat betrouwbare informatie was.

Het verhaal zit namelijk zo:
Een vriend van mij heeft van zaterdag op zondag een halve blauwe mac gehad.
Nu moest hij afgelopen nacht aan het werk. Wat klanten ophalen in duitsland.
Rond half 5 vanmorgens werd hij aangehouden voor een controle. ( in Duitsland )
Hij moest is een potje pissen en daarna mee naar het bureau om bloed af te geven en verschillende tests te doen.
Is het 100% zeker dat hij nu de lul is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:23 

Hardtraxxer

was een standaard controle op zoek naar alles.
Auto werd doorzocht met hondjes etc.
Alle auto's werden hier ook staande gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:25 

Hardtraxx Addict

Veel mensen klaagden trouwens over zware benen door de speakers? meer mensen dit gehad? Ik had het zelf ook wel een beetje maar de 4fmp gaf me genoeg energie dus voor mij was het niet storend
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:33 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Veel mensen klaagden trouwens over zware benen door de speakers? meer mensen dit gehad? Ik had het zelf ook wel een beetje maar de 4fmp gaf me genoeg energie dus voor mij was het niet storend

Had er ook wel beetje last van.. :( maarja ik baalde sowieso al flink. Was begonnen met Pep, 2 capsules.. toen wilde ik beginnen met een lekker speakertje, ik dat zakje pakken proberen op te maken. Scheurt ie :cry:
11 witte speakers stuiterend op de grond, alles gelijk plat gestampt :cry: Kon er nog eentje vinden, die was al nat en kruimelde al kapot in me hand, dus heb ik in 1x gedropt >.< Dit kwam best hard aan, en daardoor wss ook last van me evenwicht en zware benen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:49 

Hardtraxx Addict

TwizTed-Mind schreef:
dankjewel, maar wist niet of dat betrouwbare informatie was.

Het verhaal zit namelijk zo:
Een vriend van mij heeft van zaterdag op zondag een halve blauwe mac gehad.
Nu moest hij afgelopen nacht aan het werk. Wat klanten ophalen in duitsland.
Rond half 5 vanmorgens werd hij aangehouden voor een controle. ( in Duitsland )
Hij moest is een potje pissen en daarna mee naar het bureau om bloed af te geven en verschillende tests te doen.
Is het 100% zeker dat hij nu de lul is?

Mogen die zo'n test doen zonder verdere reden? En in Nederland wordt gebruik niet bestraft, dus het lijkt me dat ze hem niks kunnen doen als hij aantoont dat hij op een feestje was in Nederland? Vaag verhaal, op de maandag zo'n test..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:51 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Kettingzaag schreef:

Had er ook wel beetje last van.. :( maarja ik baalde sowieso al flink. Was begonnen met Pep, 2 capsules.. toen wilde ik beginnen met een lekker speakertje, ik dat zakje pakken proberen op te maken. Scheurt ie :cry:
11 witte speakers stuiterend op de grond, alles gelijk plat gestampt :cry: Kon er nog eentje vinden, die was al nat en kruimelde al kapot in me hand, dus heb ik in 1x gedropt >.< Dit kwam best hard aan, en daardoor wss ook last van me evenwicht en zware benen :(

Dat is wel zuur man. Dat een zakje scheurt heb ik nog nooit gehad.. Maar wat moet je met 11 speakers op zak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:56 

Bierkoning

Volgens mij had er ook iemand een zakje coke of pep laten vallen helemaal het begin op de trap. Er lag daar gewoon een hele gram ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:56 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine

daar wordt ik echt niks wijzer van xd

Hoeft ook niet, komt er op neer dat het een variant van speed is (in poeder vorm wel trouwens) die niet versneden is (69%) en als eigenschappen die je als gebruiker waarneemt is dat het een stuk langer duurt als gewone amps. Speed werkt 6a8u en dex werkt eerder 10a12u, dit terwijl dex ook iets sterker werkzaam is en je dus minder nodig hebt voor een gelijkaardig effect.

Ik hou van Dex... Godver wat ging ik daar mooi op op HardNation en Kings of Hardstyle (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:52 

Bierkoning

Het moet echt snel 31/12 zijn, lekker de dagjesmens uithangen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:58 

Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:

Totaal niet eerlijk gezegd. Maar ben wel even een kwartier a 20 minuten gaan zitten, omdat t zo chill is om in de gang te zitten en mensen te kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:09 

Hooli schreef:
Kettingzaag schreef:

Totaal niet eerlijk gezegd. Maar ben wel even een kwartier a 20 minuten gaan zitten, omdat t zo chill is om in de gang te zitten en mensen te kijken :D

Had ik ook gedaan, kreeg te last van me benen door het stampen toen maar eventjes gaan zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:16 

Hardtraxx Addict

Mwah ik had er zelf ook geen last van, maar iemand van de groep wou ff zitten en ik zei op alles ja dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Mwah ik had er zelf ook geen last van, maar iemand van de groep wou ff zitten en ik zei op alles ja dus :P

Neuken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:20 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Neuken?

Jaahh :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
Neuken?

Jaahh :loving: