Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Heb je wel met inhaleren je adem opgehouden voor zo'n 30 seconden om vervolgens alle lucht eruit te blazen? Want dan klapt de Salvia erin
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Bij salvia is er sprake van omgekeerde tolerantie, naarmate je vaker gebruikt worden de trips heftiger. De eerste twee keer voelde ik ook niets, de keren daarna des te meer.
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ben benieuwd naar de speakers. Wat heb ik zin om kei hard te gaan :woot:
Hardtraxxer
157 posts member since 2011
last seen Mar 2012
Klos wrote:Heb je wel met inhaleren je adem opgehouden voor zo'n 30 seconden om vervolgens alle lucht eruit te blazen? Want dan klapt de Salvia erin
Ja, maar zoals me al was verteld zou het naarmate je het vaker doet beter gaan werken. Dus binnekort nog maar een avondje plannen
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Nog ff een hapje eten en dan rond 10:00 richting Shock Your Senses, word voor mij een rustig, maar zeker niet minder leuk avondje :D
hardcoresjors wrote:Wat ruiken die 4 speakers weer lekker zoet! :$
Maar als je ze op je tong legt, smaken ze nog steeds pleuris ranzig haha. Zou fijn zijn als je erop kon zuigen en dat ze zouden smaken als dat ze ruiken :P
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Iemand al eens speed getest als geneesmiddel voor een fikse verkoudheid? :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
93Wesley93 wrote:Iemand al eens speed getest als geneesmiddel voor een fikse verkoudheid? :P
Lijkt me niet zo handig omdat je weerstand dan nog lager wordt :P
Donateur
last seen Oct 2014
JA, dat helpt. Je neus is binnen no-time weer vrij. Alleen na uitwerking / volgende dag zit je neus wel verstopt vol met troep (tenminste als je naar een feest gaat) :D

Hoe het werkt als je gewoon thuis doet geen idee (maar was je ook niet van plan volgens mij?) :P
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Hoofdcoach wrote:
hardcoresjors wrote:Wat ruiken die 4 speakers weer lekker zoet! :$
Zometeen werken, dan bedrijfsuitje tot uurtje of 9, en dan richting een maatje van me die alleen thuis is, dit word een erg weekendje! :thumbup:
Veel plezier :thumbup:
Bedankt maat, is goed aan het lukken pfoee,
Ik heb nu 2 halfjes op, gaat verdomme lekker, bij maatje op ze pc Assault luisteren van Angerfist, heeeerlijk! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Wat is het rustig op HT gek,
Iedereen zeker feeestje bouwen op loudness! :thumbsup:
Veel plezier allemaal
Ik bouw hier mijn eigen feestje wel! :corn:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hehe zelden mensen zo hard zien genieten als van die witte speakers. Kijk er nu al naar uit tot ik ze zelf mag gebruiken :P
Donateur
last seen Oct 2014
Zooooo, weer een stevige nacht achter de rug. Geen Loudness of Reset voor mij, maar shock your senses. Had van tevoren al 3/4 speaker ingenomen en stond in de rij te wachten en begon me heerlijk warm en chill te voelen. Dat ging een tijdje door, totdat ik binnen was en me jas had opgehangen. Ik liep de grote zaal in en boemklats ik was weer 100% nuchter. Ik zag weer helemaal helder, geen rare kaakbewegingen etc.
Later nog kwartje erbij en toen begon hij langzaam weer op te komen, maar vond het heel bizar. :P
Iemand enig idee hoe dit kan? Temperatuurverschil..??
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
dawasiknie wrote:Hehe zelden mensen zo hard zien genieten als van die witte speakers. Kijk er nu al naar uit tot ik ze zelf mag gebruiken :P
Haha +1

Maar ligt het aan mij of was het vdk-gehalte niet zo heel erg hoog vannacht, althans in vergelijking met de vorige Loudness. (Nog steeds wel te hoog natuurlijk)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Sunrise8 wrote:Zooooo, weer een stevige nacht achter de rug. Geen Loudness of Reset voor mij, maar shock your senses. Had van tevoren al 3/4 speaker ingenomen en stond in de rij te wachten en begon me heerlijk warm en chill te voelen. Dat ging een tijdje door, totdat ik binnen was en me jas had opgehangen. Ik liep de grote zaal in en boemklats ik was weer 100% nuchter. Ik zag weer helemaal helder, geen rare kaakbewegingen etc.
Later nog kwartje erbij en toen begon hij langzaam weer op te komen, maar vond het heel bizar. :P
Iemand enig idee hoe dit kan? Temperatuurverschil..??
Teveel gebruikt de afgelopen weken denk ik.. Dan krijg je van die vage verschijnselen :P
Donateur
last seen Oct 2014
Zou best kunnen, maar dan zou zo'n effect toch niet voor moeten komen?? Het was echt in ene floeps weg. Alsof het een knapje is dat je op vdk en normaal kunt zetten. Heel apart :P
J
Wat ik me eigenlijk afvraag altijd, waarom gebruik je drugs?

xd
G
JEFSKIII wrote:Wat ik me eigenlijk afvraag altijd, waarom gebruik je drugs?

xd
Waarom niet?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Omdat drugs leuk zijn.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Gisteren dus speakers en 4-fmp op het programma. Het was een hele chille combinatie van 2. Heb denk ik rond de 400mg 4-fmp op en een half speakertje. De speakertjes dus nog niet echt kunnen testen. Was wel heerlijk dat de energie van de 4-fmp er bij zat want ik kreeg van dat halfje wat zware benen leek het. Vandaag, behalve slaaptekort, wel topfit.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
JEFSKIII wrote:Wat ik me eigenlijk afvraag altijd, waarom gebruik je drugs?

xd
Om mezelf helemaal de tyfus in te werken en zo later met een spuit in m'n arm in een greppel te sterven.
G
gister trouwes voor et eerst lachgas gedaan met Iris, damn wat is dat vet zeg, echt geniaal :P
dat geluid en alles :lol: :lol:
Donateur
last seen Oct 2014
Als je het over verslavend spul hebt is het dat wel :P Zeker als je zelf voor thuis dozen gaat bestellen, op een gegeven moment had ik binnen 4 dagen 2 dozen in me eentje weggewerkt gewoon doordeweeks :P Nu laat ik het bestellen voor bij de afterparty's :P
G
haha ja idd xd omdat het zo kort is wil je steeds weer ff xd
gister was er ook nog ff een doos patronen doorheen gegaan :P
Donateur
last seen Oct 2014
Haha ja gaat vet snel, want je wilt ze achter elkaar knallen en steeds harder gaan :P
Leuke tip voor mensen die echt helemaal waus willen van lachgasballonnen:

Eerst wat ballonnetjes doen, dan een joint gaan roken en daarna weer ballonnen. Ik heb daarmee de gekste dingen meegemaakt en begon zelfs m'n eigen theorieen over ons bestaan en de wereld te verzinnen :P

En ik bleef bij de laatste ballon die ik deed zeker 15 minuten in die trip zitten, dat was wat minder grappig : :D
G
Sunrise8 wrote:Haha ja gaat vet snel, want je wilt ze achter elkaar knallen en steeds harder gaan :P
Leuke tip voor mensen die echt helemaal waus willen van lachgasballonnen:

Eerst wat ballonnetjes doen, dan een joint gaan roken en daarna weer ballonnen. Ik heb daarmee de gekste dingen meegemaakt en begon zelfs m'n eigen theorieen over ons bestaan en de wereld te verzinnen :P

En ik bleef bij de laatste ballon die ik deed zeker 15 minuten in die trip zitten, dat was wat minder grappig : :D
hoeveel patronen had je er in zitten dan? xd