Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 13:10 

Hardtraxx Addict

Heb je wel met inhaleren je adem opgehouden voor zo'n 30 seconden om vervolgens alle lucht eruit te blazen? Want dan klapt de Salvia erin
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 14:36 

Hardtraxxer

Bij salvia is er sprake van omgekeerde tolerantie, naarmate je vaker gebruikt worden de trips heftiger. De eerste twee keer voelde ik ook niets, de keren daarna des te meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 15:15 

Donateur

Ben benieuwd naar de speakers. Wat heb ik zin om kei hard te gaan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 15:20 

Hardtraxxer

Klos schreef:
Heb je wel met inhaleren je adem opgehouden voor zo'n 30 seconden om vervolgens alle lucht eruit te blazen? Want dan klapt de Salvia erin

Ja, maar zoals me al was verteld zou het naarmate je het vaker doet beter gaan werken. Dus binnekort nog maar een avondje plannen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 18:39 

Donateur

Nog ff een hapje eten en dan rond 10:00 richting Shock Your Senses, word voor mij een rustig, maar zeker niet minder leuk avondje :D

hardcoresjors schreef:
Wat ruiken die 4 speakers weer lekker zoet! :$

Maar als je ze op je tong legt, smaken ze nog steeds pleuris ranzig haha. Zou fijn zijn als je erop kon zuigen en dat ze zouden smaken als dat ze ruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

Iemand al eens speed getest als geneesmiddel voor een fikse verkoudheid? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 19:11 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Iemand al eens speed getest als geneesmiddel voor een fikse verkoudheid? :P

Lijkt me niet zo handig omdat je weerstand dan nog lager wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 19:11 

Donateur

JA, dat helpt. Je neus is binnen no-time weer vrij. Alleen na uitwerking / volgende dag zit je neus wel verstopt vol met troep (tenminste als je naar een feest gaat) :D

Hoe het werkt als je gewoon thuis doet geen idee (maar was je ook niet van plan volgens mij?) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 03:12 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
hardcoresjors schreef:
Wat ruiken die 4 speakers weer lekker zoet! :$
Zometeen werken, dan bedrijfsuitje tot uurtje of 9, en dan richting een maatje van me die alleen thuis is, dit word een erg weekendje! :thumbup:

Veel plezier :thumbup:

Bedankt maat, is goed aan het lukken pfoee,
Ik heb nu 2 halfjes op, gaat verdomme lekker, bij maatje op ze pc Assault luisteren van Angerfist, heeeerlijk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 04:32 

Hardtraxx Veteran

Wat is het rustig op HT gek,
Iedereen zeker feeestje bouwen op loudness! :thumbsup:
Veel plezier allemaal
Ik bouw hier mijn eigen feestje wel! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 07:14 

Donateur

Hehe zelden mensen zo hard zien genieten als van die witte speakers. Kijk er nu al naar uit tot ik ze zelf mag gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 10:35 

Donateur

Zooooo, weer een stevige nacht achter de rug. Geen Loudness of Reset voor mij, maar shock your senses. Had van tevoren al 3/4 speaker ingenomen en stond in de rij te wachten en begon me heerlijk warm en chill te voelen. Dat ging een tijdje door, totdat ik binnen was en me jas had opgehangen. Ik liep de grote zaal in en boemklats ik was weer 100% nuchter. Ik zag weer helemaal helder, geen rare kaakbewegingen etc.
Later nog kwartje erbij en toen begon hij langzaam weer op te komen, maar vond het heel bizar. :P
Iemand enig idee hoe dit kan? Temperatuurverschil..??
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 10:47 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Hehe zelden mensen zo hard zien genieten als van die witte speakers. Kijk er nu al naar uit tot ik ze zelf mag gebruiken :P

Haha +1

Maar ligt het aan mij of was het vdk-gehalte niet zo heel erg hoog vannacht, althans in vergelijking met de vorige Loudness. (Nog steeds wel te hoog natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 11:28 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
Zooooo, weer een stevige nacht achter de rug. Geen Loudness of Reset voor mij, maar shock your senses. Had van tevoren al 3/4 speaker ingenomen en stond in de rij te wachten en begon me heerlijk warm en chill te voelen. Dat ging een tijdje door, totdat ik binnen was en me jas had opgehangen. Ik liep de grote zaal in en boemklats ik was weer 100% nuchter. Ik zag weer helemaal helder, geen rare kaakbewegingen etc.
Later nog kwartje erbij en toen begon hij langzaam weer op te komen, maar vond het heel bizar. :P
Iemand enig idee hoe dit kan? Temperatuurverschil..??

Teveel gebruikt de afgelopen weken denk ik.. Dan krijg je van die vage verschijnselen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 12:20 

Donateur

Zou best kunnen, maar dan zou zo'n effect toch niet voor moeten komen?? Het was echt in ene floeps weg. Alsof het een knapje is dat je op vdk en normaal kunt zetten. Heel apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 13:27 

Wat ik me eigenlijk afvraag altijd, waarom gebruik je drugs?

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:12 

JEFSKIII schreef:

xd

Waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:15 

Hardtraxx Addict

Omdat drugs leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:20 

Hardtraxx Addict

Gisteren dus speakers en 4-fmp op het programma. Het was een hele chille combinatie van 2. Heb denk ik rond de 400mg 4-fmp op en een half speakertje. De speakertjes dus nog niet echt kunnen testen. Was wel heerlijk dat de energie van de 4-fmp er bij zat want ik kreeg van dat halfje wat zware benen leek het. Vandaag, behalve slaaptekort, wel topfit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 14:44 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

xd

Om mezelf helemaal de tyfus in te werken en zo later met een spuit in m'n arm in een greppel te sterven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:15 

gister trouwes voor et eerst lachgas gedaan met Iris, damn wat is dat vet zeg, echt geniaal :P
dat geluid en alles :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:46 

Donateur

Als je het over verslavend spul hebt is het dat wel :P Zeker als je zelf voor thuis dozen gaat bestellen, op een gegeven moment had ik binnen 4 dagen 2 dozen in me eentje weggewerkt gewoon doordeweeks :P Nu laat ik het bestellen voor bij de afterparty's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 15:54 

haha ja idd xd omdat het zo kort is wil je steeds weer ff xd
gister was er ook nog ff een doos patronen doorheen gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:07 

Donateur

Haha ja gaat vet snel, want je wilt ze achter elkaar knallen en steeds harder gaan :P
Leuke tip voor mensen die echt helemaal waus willen van lachgasballonnen:

Eerst wat ballonnetjes doen, dan een joint gaan roken en daarna weer ballonnen. Ik heb daarmee de gekste dingen meegemaakt en begon zelfs m'n eigen theorieen over ons bestaan en de wereld te verzinnen :P

En ik bleef bij de laatste ballon die ik deed zeker 15 minuten in die trip zitten, dat was wat minder grappig : :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2011 16:10 

Sunrise8 schreef:
Haha ja gaat vet snel, want je wilt ze achter elkaar knallen en steeds harder gaan :P
Leuke tip voor mensen die echt helemaal waus willen van lachgasballonnen:

Eerst wat ballonnetjes doen, dan een joint gaan roken en daarna weer ballonnen. Ik heb daarmee de gekste dingen meegemaakt en begon zelfs m'n eigen theorieen over ons bestaan en de wereld te verzinnen :P

En ik bleef bij de laatste ballon die ik deed zeker 15 minuten in die trip zitten, dat was wat minder grappig : :D

hoeveel patronen had je er in zitten dan? xd
Vorige  1 ... 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic