Ik ga er vanavond 4 ophalen, niet alle 4 voor mij hoor!wrote:Inderdaad morgen aan de speakersKan niet wachten.
Zijn voor morgen!
Ik ga er vanavond 4 ophalen, niet alle 4 voor mij hoor!wrote:Inderdaad morgen aan de speakersKan niet wachten.
Jij heb dr zin in!wrote:Ik ga er vanavond 4 ophalen, alle 4 voor mij hoor!wrote:Inderdaad morgen aan de speakersKan niet wachten.
![]()
Hahaha van 4 zou ik op de trillend op de grond eindigenwrote:Jij heb dr zin in!wrote:Ik ga er vanavond 4 ophalen, alle 4 voor mij hoor!wrote:Inderdaad morgen aan de speakersKan niet wachten.
![]()
Ik neem er 2 mee denk voor mezelf
Nee hoor, dan zit je met een duimpje in je mond in een hoekje heen en weer te wiebelen en in jezelf te praten denk ik hahawrote: Hahaha van 4 zou ik op de trillend op de grond eindigen
ik geef je gelijk hoor :pwrote:Haha ging het zakje toch weggooien, zonde van die korrels. Maar heb er vrij weinig van gevoeld haha, dus waarschijnlijk was het toch iets minder dan een kwartje. Maar dan alsnog: laat het weekend maar komen
Haha dank je, maar voel er nu al helemaal niets meer van (voor zover dat het geval was) dus het had net zo goed poedersuikerkorrels kunnen zijnwrote:ik geef je gelijk hoor :pwrote:Haha ging het zakje toch weggooien, zonde van die korrels. Maar heb er vrij weinig van gevoeld haha, dus waarschijnlijk was het toch iets minder dan een kwartje. Maar dan alsnog: laat het weekend maar komen
een mooie oppepper voor de avond is nooit verkeerd
wrote:Het is weekend, was even aan het opruimen en kwam nog een zakje tegen waar een aantal korrels bij een speaker inzaten. Zonde om die wel te gooien, dus net even opgelikt haha. Denk dat het bij mekaar een kwartje was
Ik niet maar ga ok nirt muahahawrote:Kak, helemaal leeg voor morgen
Jij gaat ook niet vaak meerwrote:Ik niet maar ga ok nirt muahahawrote:Kak, helemaal leeg voor morgen
Haha okewrote:Haha klopthad even mijn rust nodig. breekt je een keer op hahah
qountdown ben ii wel aanwezig
Dat is pokkeherriewrote::-) ga ook naar Thunderdome (a)
Ga beginnen met een hele speakerwrote:Dat is pokkeherriewrote::-) ga ook naar Thunderdome (a)
Yeah rightwrote:Ga beginnen met een hele speakerwrote:Dat is pokkeherriewrote::-) ga ook naar Thunderdome (a)dan is t wel leuk.
Of nuchter
wrote::-) ga ook naar Thunderdome (a)
wrote:Dat is pokkeherriewrote::-) ga ook naar Thunderdome (a)
Veel plezierwrote:Wat ruiken die 4 speakers weer lekker zoet!![]()
Zometeen werken, dan bedrijfsuitje tot uurtje of 9, en dan richting een maatje van me die alleen thuis is, dit word een erg weekendje!