Ik ga niet van tevoren nadenken waarover ik ga nadenken als ik in een denkbeeldige trip zit. Spontaniteit is het mooiste, jwz!wrote:Dan heb jij nergens over na te denkenwrote: Ik deal nietIk deel alleen
Ik ga ergens mediteren in een hoekje van de kamer onder een denkbeeldige deken.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Maar Christian, dadelijk denk je aan negers!
Dan ga je bad
Dan ga je bad
Dan help jij hem tochwrote:Maar Christian, dadelijk denk je aan negers!
Dan ga je bad
Door een neger te zoeken en hem bij hem te brengen?wrote:Dan help jij hem tochwrote:Maar Christian, dadelijk denk je aan negers!
Dan ga je bad
Ik denk alleen aan dingen die mij blij maken 
Ja zoiets :pwrote:Door een neger te zoeken en hem bij hem te brengen?wrote:Dan help jij hem tochwrote:Maar Christian, dadelijk denk je aan negers!
Dan ga je bad
Der zijn der sowieso 2 bij die niks gebruiken.. Maar was eigenlijk wel benieuwd naar persoonlijke ervaringen
Check drugsforum.info of iets dergelijkswrote:Der zijn der sowieso 2 bij die niks gebruiken.. Maar was eigenlijk wel benieuwd naar persoonlijke ervaringen
Ik heb het persoonlijk nog nooit gedaan.
Ik weet wel dat het niet op mijn verlanglijstje staat.
Al gecheckt, maar lees hier vaker(altijd) mee en was dus wel benieuwd naar ervaringen van de vaste posters
Squirrie en suikerklontje hebben het wel eens gedaan. Vraag hun maar eens of gebruik de zoekfunctiewrote:Al gecheckt, maar lees hier vaker(altijd) mee en was dus wel benieuwd naar ervaringen van de vaste posters
Vriend van me heeft het ook wel keer gedaan. Ze hebben hem ook gefilmdwrote:Al gecheckt, maar lees hier vaker(altijd) mee en was dus wel benieuwd naar ervaringen van de vaste posters
Klinkt een beetje als een lachgas trip, maar dan een stukje heftiger (alhoewel ik daar ook een keer helemaal de weg kwijt van was....)
EDIT:
Het is weekend, was even aan het opruimen en kwam nog een zakje tegen waar een aantal korrels bij een speaker inzaten. Zonde om die wel te gooien, dus net even opgelikt haha. Denk dat het bij mekaar een kwartje was
EDIT:
Het is weekend, was even aan het opruimen en kwam nog een zakje tegen waar een aantal korrels bij een speaker inzaten. Zonde om die wel te gooien, dus net even opgelikt haha. Denk dat het bij mekaar een kwartje was
Nou de trip van gisteren was niet erg extreem op zich. Mijn kamer vervormde wat en mijn laminaat stroomde van de ene kant naar de andere kant van de kamer. Ik vond het wel grappig hoe makkelijk je het kunt sturen.
Na de tijd had ik trouwens wel een flinke hoofdpijn.
Volgende keer toch maar een hele portie nemen
Nou de trip van gisteren was niet erg extreem op zich. Mijn kamer vervormde wat en mijn laminaat stroomde van de ene kant naar de andere kant van de kamer. Ik vond het wel grappig hoe makkelijk je het kunt sturen.
EDIT: Hoe ik dit hier nou weer twee keer heb neergezet is mij een raadsel.
EDIT: Hoe ik dit hier nou weer twee keer heb neergezet is mij een raadsel.
Lachgas!wrote:Klinkt een beetje als een lachgas trip, maar dan een stukje heftiger (alhoewel ik daar ook een keer helemaal de weg kwijt van was....)
-
G
morgen 2e keer pep, en dit keer meer als 2x mn vorige keer 
15 gr iddwrote:Sommige hebben gewoon meer nodig (zelfs zonder tolerantie) dan anderen. Van 10 gram Mexicana (ofzo) had ik echt niet het gevoel dat ik keihard aan het trippen was. En dat was voorlopig mijn eerste en enige keer. Volgende keer gewoon 15 gram wegwerkenwrote:Moet je doen.wrote: Hele moet makkelijk lukken hoor, als ik een keer ga truffelen vreet ik ook gewoon een hele portie op hoor
Dan ook meteen deze, beste uit de buurt!Wel 30 gram, anders ga je niet hard genoeg!
Maar ken ook mensen die na een halve portie niks voelde en ik ga geen korrels overlaten voor later ofzo, dus dan maar meteen hele portie, nog geen idee wanneer maar dat komt wel als de tijd rijp is!
Wat klinkt dat eigenlijk toch veel in drugsbegrippen, 15 gram. Normaal ben ik met dosissen van 200 milligram al tevreden 
Hahaha echt he!wrote:Wat klinkt dat eigenlijk toch veel in drugsbegrippen, 15 gram. Normaal ben ik met dosissen van 200 milligram al tevreden
hehe! heb wel een partij zin in morgen zeg! Lekker beginnen met Pep, daarna half speakertje droppen! En we zullen wel zien waar we eindigen! 
rampestampe en lekker space met de hardtraxx crew
rampestampe en lekker space met de hardtraxx crew
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote: Het is weekend, was even aan het opruimen en kwam nog een zakje tegen waar een aantal korrels bij een speaker inzaten. Zonde om die wel te gooien, dus net even opgelikt haha. Denk dat het bij mekaar een kwartje was
Wtf?
echt hewrote:wrote: Het is weekend, was even aan het opruimen en kwam nog een zakje tegen waar een aantal korrels bij een speaker inzaten. Zonde om die wel te gooien, dus net even opgelikt haha. Denk dat het bij mekaar een kwartje was
Wtf?
Haha ging het zakje toch weggooien, zonde van die korrels. Maar heb er vrij weinig van gevoeld haha, dus waarschijnlijk was het toch iets minder dan een kwartje. Maar dan alsnog: laat het weekend maar komen