Ik ben niet zo van het trippen, dus denk dat ik gewoon half doe 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mwah ik vind wel leuk
vooral mindfucken met gedachten hah
Heb 2cb en truffels en pillen en meph ! Dikke vette combi
Hele moet makkelijk lukken hoor, als ik een keer ga truffelen vreet ik ook gewoon een hele portie op hoorwrote:Gewoon hele pakje kan toch weliedergeval ik trek t wel denk ik.

Dan ook meteen deze, beste uit de buurt!
Best kijk profiel maar voor woonplaats tot zowrote:Ik kom wel even
Haha, verandert 'ie even ..
oke 'tot zo', ik ben vliegensvlug soms 
Kan zondag wel (a)wrote:Haha, verandert 'ie even ..oke 'tot zo', ik ben vliegensvlug soms
Na Loudness, ik moet toch rijden ..
Zin in vanavondwrote:Zin in een andere dimensie
Is er iets speciaals te doen dan?wrote:Zin in vanavondwrote:Zin in een andere dimensie
Truffels combineren met acid voor de meest retarded trip ooit?wrote:Is er iets speciaals te doen dan?wrote:Zin in vanavondwrote:Zin in een andere dimensie
Ow, we gaan ons weer kastelen en mega hekken inbeelden? Vet!wrote:Truffels combineren met acid voor de meest retarded trip ooit?wrote:Is er iets speciaals te doen dan?wrote:Zin in vanavond
Nee, we gaan mediteren over onze zonden die wij hebben begaan dit jaar.
Welke zonden?wrote:Nee, we gaan mediteren over onze zonden die wij hebben begaan dit jaar.
Moet je doen.wrote:Hele moet makkelijk lukken hoor, als ik een keer ga truffelen vreet ik ook gewoon een hele portie op hoorwrote:Gewoon hele pakje kan toch weliedergeval ik trek t wel denk ik.
Dan ook meteen deze, beste uit de buurt!
Sommige hebben gewoon meer nodig (zelfs zonder tolerantie) dan anderen. Van 10 gram Mexicana (ofzo) had ik echt niet het gevoel dat ik keihard aan het trippen was. En dat was voorlopig mijn eerste en enige keer. Volgende keer gewoon 15 gram wegwerkenwrote:Moet je doen.wrote:Hele moet makkelijk lukken hoor, als ik een keer ga truffelen vreet ik ook gewoon een hele portie op hoorwrote:Gewoon hele pakje kan toch weliedergeval ik trek t wel denk ik.
Dan ook meteen deze, beste uit de buurt!Wel 30 gram, anders ga je niet hard genoeg!
Ja 15 gram is wel het beste. Ik heb 2 keer truffels gedaan, allebei de keren de Atlantis. Had geloof ik allebei de keren 10 gram op (weet niet zeker, kan ook 15 gram geweest zijn) en had geen 1 keer het gevoel dat ik te weinig had, bij de 2e keer zelfs meer het gevoel dat ik te hard ging.
Vanavond voor het eerst salvia, iemand hier daar ervaring mee?
Dealen, etc.wrote:Welke zonden?wrote:Nee, we gaan mediteren over onze zonden die wij hebben begaan dit jaar.
Hele pakketje man.
Nee, maar het blijkt dat je er mentaal geretardeerd van word.wrote:Vanavond voor het eerst salvia, iemand hier daar ervaring mee?
Neem een niet te hoge dosis en het is een must iemand bij je te hebben die tripsit en nuchter is.
Ik deal nietwrote:Dealen, etc.wrote:Welke zonden?wrote:Nee, we gaan mediteren over onze zonden die wij hebben begaan dit jaar.