Oké wanneer een HT afterparty? 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
En met genoeg droekzwrote:Met een leuk feest, met leuke mensen.... Trololo
Pep binnen!
ruikt weer fantastisch *kuch* , nu even drogen!
en we kunnen er zaterdag flink tegen aan! in COMBI MET SPEAKERS!!!!

en we kunnen er zaterdag flink tegen aan! in COMBI MET SPEAKERS!!!!
Als je goeie pep hebt moet je er toch geen speaker bij hebbenwrote:Pep binnen!ruikt weer fantastisch *kuch* , nu even drogen!
en we kunnen er zaterdag flink tegen aan! in COMBI MET SPEAKERS!!!!![]()
Zaterdag ga ik een keertje speakers testen
. Ik ben benieuwd 
Hoezo dat John?wrote:Als je goeie pep hebt moet je er toch geen speaker bij hebbenwrote:Pep binnen!ruikt weer fantastisch *kuch* , nu even drogen!
Ik ga zaterdag weer lekker ouderwets raggen op nothing but dex
-
T
Dex was toch die troep van BA?wrote:Als je goeie pep hebt moet je er toch geen speaker bij hebbenwrote:Pep binnen!ruikt weer fantastisch *kuch* , nu even drogen!
Ik ga zaterdag weer lekker ouderwets raggen op nothing but dex
Daar hoor de ik laatste tijd veel over, let me know hoe het was als je wil!wrote:Zaterdag ga ik een keertje speakers testen. Ik ben benieuwd
Wut se fuck?wrote:Kut combi vind ik dat, komt geen zinnig woord meer uit je mond dan. Neemt het diepgaande van de lsd bij mij helemaal weg en zorgt ervoor dat ik opeens rondloop met het brein van een kanariepietje..wrote:LSDwrote:In combinatie met wat dan? X, Sos, Pep, Truffels, MDMA kristallen?? Tell me?
Nee, g+k en een chickie om te knuffelen + space muziek
Moet je niet teveel keta pakken?
wrote:Dex was toch die troep van BA?
Nou al 2x gehad, en iedereen had er enorm last van (waren met meerderen aan de acid+keta)... En ik had echt niet zoveel keta op hoorwrote:Moet je niet teveel keta pakken?
wrote:Nou al 2x gehad, en iedereen had er enorm last van (waren met meerderen aan de acid+keta)... En ik had echt niet zoveel keta op hoorwrote:Moet je niet teveel keta pakken?
Mijn ervaring is anders
Ik vind het een hele vette combi
-
T
Lekkere troep is datwrote:wrote:Dex was toch die troep van BA?![]()
Ik voel me zo leeg. 
Maar ben niet aan het dippen hoor, moet alleen m'n emotionele innerlijk weer vinden.
Maar ben niet aan het dippen hoor, moet alleen m'n emotionele innerlijk weer vinden.
Nou ik heb er 2/3 van een pakje truffels inzitten. Het begint inmiddels te werken geloof 
Oeh, misschien toch naar Loudness.
Dat word peppende middelen gebruiken denk ik!
Dat word peppende middelen gebruiken denk ik!
Eerste keer? Deze waren gratis hè? Ik heb ze ook gehaald, zit alleen na te denken over hoeveel we moeten nemen aangezien het redelijk sterke schijnen te zijn. Als je bij 2/3e al heel wat voelt, doe ik gewoon de helftwrote:Nou ik heb er 2/3 van een pakje truffels inzitten. Het begint inmiddels te werken geloof
2/3e van die trufflemagic gratis truffels? Wil je niet bang maken, maar verwacht maar dat je straks nogal hard gaat
. Ervaren vriend van me vond een half pakje al vrij heftig. Komt wel goed met je hoor, maar je gaat straks wel aardig wat dingen zien denk ik