Dat doet me denken aan de vorige Loudness pre-party met Robert en Ramonwrote:wrote:Forgetting Syndicate? Jouw mephedrone ontmaagdingwrote:Ik heb de meest geniale after ever gehad![]()
Mijn held in onzekere tijden _O_
Al moet ik zeggen dat onze eigen Decibel After ook wel extreem was xD
Ohja.. Damn.. Syndicate.. Die after was ook heldig... Of gewoon compleet vercrackt met zn 2 een supermarkt/tankstation opzoeken![]()
Of die blik van die taxichauffeur of die muts van de receptie bij t hotel.. Epic.. hahahh!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahha.. Was wel een episch weekendje... 64uur wakker.. Flink aan de g en niet out gaan.. Ja, pas rond een uur of kwart voor 11 in de avond op zondag 
T was goeie pep
T was goeie pep
Dat heb ik al een keer gedaan, en was ook meteen de eerste keer xtc voor mij.wrote:Hahaha sund man,wrote:Kom jij er even goed van af.wrote:En weer geen dinsdagdip!![]()
Echt nog nooit last van gehad joh!
Ik had toch echt even 2 belabberde dagen achter de rug zeg, een shitload aan vitamines en wat 5-HTP maakte het er ook niet beter op.
Ik heb altijd wat pijntjes aan me kaak en soms wat wondjes in mn bek, maar verder ben ik gewoon topfit, geen last van slaap of gewoon een slecht humeur e.d.
chillll
Wie heeft er wel eens gezoent met op, hoor dat dat ook geweldig moet zijn![]()
Alleen heb altijd het gevoel alsof er een vogel aan het doodgaan is in mijn mond als ik wat op heb
Het was super, had toen halfje op.
wrote:Whaha nu vraag je erom Ruben. QetaQut.
Trolololo
Hoe je er bij zat met de Bass Academy 2 after was ook wel te grappig voor woorden
Hoe je er bij zat met de Bass Academy 2 after was ook wel te grappig voor woorden
dat was geen Qeta, mii boy! dat was sterker spul, en bovendien verkeerd gedoseerd waardoor het effect volgens mij een K-hole was, maar dat weet ik niet meer zeker.. ik zweefde ergens tussen hemel en aarde, als ik eraan terugdenkwrote:Trolololo
Hehe mooi was dat vooral ergens in de middag. De een probeerde te lopen en pleurde na 3 stappen weer om, de ander zat met z'n handen naar dingen te grijpen die er niet waren, weer iemand anders zat een kwartier lang alleen voor zich uit te staren.
Ik was zelf ook behoorlijk uit mn dak, maar wat toen in die woonkamer zat sloeg alles
Ik was zelf ook behoorlijk uit mn dak, maar wat toen in die woonkamer zat sloeg alles
Dat was in mijn nuchtere toestand wel lache om te zien 
Ik kon best lopen hoor... Hahahah! GBL ftw
. Godver wat was ik knuffelig weer.. Hahahah!
Was best een leuke after... Alleen VEEL te druk.
T mooiste blijft hoe Chukkels met die zonnebril op de bank zat. En gewoon niet bewegen
T mooiste blijft hoe Chukkels met die zonnebril op de bank zat. En gewoon niet bewegen
hahahahahawrote:Hehe mooi was dat vooral ergens in de middag. De een probeerde te lopen en pleurde na 3 stappen weer om, de ander zat met z'n handen naar dingen te grijpen die er niet waren, weer iemand anders zat een kwartier lang alleen voor zich uit te staren.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Een grote poppenkast voor jouwrote:Dat was in mijn nuchtere toestand wel lache om te zien
wrote:Ik kon best lopen hoor... Hahahah! GBL ftw. Godver wat was ik knuffelig weer.. Hahahah!
we voerden hem toch ijs, en kip
Ja, ik vond het prachtigwrote:Een grote poppenkast voor jouwrote:Dat was in mijn nuchtere toestand wel lache om te zien![]()
Sander zal idd in een scheur gelegen hebben! Hahahah!
En idd.. Gewoon Chukkels blijven voeren.... 45 min over een zacht stukje kip doen.. te prachtig voor woorden!
En idd.. Gewoon Chukkels blijven voeren.... 45 min over een zacht stukje kip doen.. te prachtig voor woorden!
Er zijn wel dingen die ik me niet kan herinneren, mja dat was in de tijd dat ik sliepwrote:Sander zal idd in een scheur gelegen hebben! Hahahah!
Haha ja ik wist echt niet dat zoveel ellende mogelijk was, maar blijkbaar wel... geniaalwrote:hahahahahawrote:Hehe mooi was dat vooral ergens in de middag. De een probeerde te lopen en pleurde na 3 stappen weer om, de ander zat met z'n handen naar dingen te grijpen die er niet waren, weer iemand anders zat een kwartier lang alleen voor zich uit te staren.
Ik was zelf ook behoorlijk uit mn dak, maar wat toen in die woonkamer zat sloeg allesik heb jou blik toen nog wel gezien, en die sloeg echt alles.. onbeschrijflijk.. en je bek viel ook open van verbazing
Defqon pre... als je het ober ellende hebt xD
Dat was ook een partij ellende... Hahahah!
5 man schreeuwend door een huis : TZOOOOOOOO GAAT HARD!
Dat was geen ellende meer, dat was het stadium ellende ver voorbij. Hopeloos zou in de buurt komen.
Dat was geen ellende meer, dat was het stadium ellende ver voorbij. Hopeloos zou in de buurt komen.
Afterpartyyywrote:Dat was ook een partij ellende... Hahahah!
Altijd lache!
Bel alarmdiensten!!!!! NEEEEEEE HIJ BELT 112!!!!!
GA HAAAARDD TEEEE HARD.....
PFF ging te ver
wel mooi hahah
GA HAAAARDD TEEEE HARD.....
PFF ging te ver
Dr werd niet gebeld.. Heb je toch gezien in gespreksgeschiedenis!