Ik moet zo avond eten, wens me succes! 
Tsja... je doet t zelfwrote:Ik moet zo avond eten, wens me succes!
Tsja... je doet t zelfwrote:Ik moet zo avond eten, wens me succes!
Ja klopt maarja,wrote:Tsja... je doet t zelfwrote:Ik moet zo avond eten, wens me succes!
Als je die volgende week maar voor je houdtwrote:Inno, je weet toch dat ik van kut opmerkingen houd
Gewoon ff doorbeuken de eerste happen zijn t moeilijkst jawrote:Ja klopt maarja,wrote:Tsja... je doet t zelfwrote:Ik moet zo avond eten, wens me succes!![]()
Me hele bord opgegeten, het was ff door bijten maarja het moet maar, ik ga weer lekker in bed liggen!
Ik gebruik altijd 4wrote:Gaarheid op zijn best. Ik ga straks 45 minuten voor het slapen eens 2 capsules van me 5-HTP pakken voor het eerst. Zoals de gebruiksaanwijzing vertelt

Gewoon kilo'tje wegslikken.wrote:Op de gebruiksaanwijzing van het potje staat 2 laten we dat de eerste keer maar even braaf aanhouden.
Epic dreams!wrote:Ik gebruik altijd 4wrote:Gaarheid op zijn best. Ik ga straks 45 minuten voor het slapen eens 2 capsules van me 5-HTP pakken voor het eerst. Zoals de gebruiksaanwijzing verteltIs heel leuk slapen
ja best vaag issiewrote:@Hoofdcoach had jij niet nog een fucking vage pic gemaakt?
Ik ookwrote:ja best vaag issiewrote:@Hoofdcoach had jij niet nog een fucking vage pic gemaakt?je hebt em al gezien
Jij wilt speakers hè?wrote:Meer junkpraat s.v.p.
Meer, meer, meer!wrote:Crystal meth is het meest heldige goedje dat ooit uitgevonden is!
Nee, ik wil nóg meer junkpraat!wrote:Jij wilt speakers hè?wrote:Meer junkpraat s.v.p.