Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 03:03 

Hardtraxxer

Je mag wel wat pluggen bij mij :$

-edit-

drugs dan hé
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 08:22 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
De foto tovert wel een glimlach op me gezicht :lol: mooie nacht

Precies, geweldig feest en geweldige bekkies! :thumbsup:
Ik heb echt een heerlijke nacht gehad vriend en dat was gedurende de nacht goed aan me te zien als ik die foto zo zie! :lol:
En het ergste is nog dat ik voor deze foto volgens mij nog normaal wilde kijken, en dat van 2 kwartjes, die speakers zijn magisch man, al reageer ik altijd wel lekker op xtc en pep samen! :thumbsup: (L)

Banaanslak schreef:
Sjors is woest want hij gromt

Ik ben nooit woest op feestjes! :innocent:
Altijd lief! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 13:37 

Hardtraxx Elite

Ik zit nu aan de M, de gehele verpakking is leeg. Gaat lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 13:39 

Hardtraxx Addict

M, de witte motor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 14:27 

Hardtraxxer

Zo, zwarte piet komt vanavond nieuw snoepgoed brengen, nu alleen maar hopen dat het in mijn schoen past. :x :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 14:54 

Hardtraxx Addict

MDMAzing schreef:
Zo, zwarte piet komt vanavond nieuw snoepgoed brengen, nu alleen maar hopen dat het in mijn schoen past. :x :innocent:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 15:07 

Hardtraxx Veteran

MDMAzing schreef:

Wil jij mijn Sinterklaas zijn? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 15:12 

Donateur

Pfoe, weer een fijn weekend achter de rug. Had een halve speaker erin gegooid en ik ging beter dan wanneer ik er 2 in had zitten op Qlimax. Zo zie je maar hoe erg het kan verschillen :P

Was wel 1,5 voor het einde helemaal gesloopt, maar niks meer bijgepakt, moest nog rijden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 16:53 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
MDMAzing schreef:

Als je denkt dat ik met een nepbaard en een mijter ga lopen heb je het mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 17:02 

Donateur

MDMAzing schreef:
Chukkels schreef:
MDMAzing schreef:

Als je denkt dat ik met een nepbaard en een mijter ga lopen heb je het mis.

Pilletje erin en je doet 't
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 17:53 

Hardtraxx Elite

Speakers binnen, testen tijdens fod :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Zin in Loudness! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

Lekker hoor! :thumbup:
Wat is fod? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 18:14 

Hardtraxx Elite

Fusion of Dance in Zwolle ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 18:50 

Hardtraxx Addict

Sainen schreef:
Speakers binnen, testen tijdens fod :).

Ik doe met je mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:23 

Hardtraxx Addict

Voor loudness wat 4-fmp regelen. Ga denk ik voordat ik naar binnen ga rond half 11 een flink bommetje droppen. Zal ik dan nog wat pep mee moeten nemen of zou een half speakertje dan ook lekker zijn om te nemen als hij wat inkakt?

Herinner me dat een goede dosis 4 fmp me toch wel 3-4 uur lekker actief houdt maar dat ik daarna inkak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:24 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Voor loudness wat 4-fmp regelen. Ga denk ik voordat ik naar binnen ga rond half 11 een flink bommetje droppen. Zal ik dan nog wat pep mee moeten nemen of zou een half speakertje dan ook lekker zijn om te nemen als hij wat inkakt?

Herinner me dat een goede dosis 4 fmp me toch wel 3-4 uur lekker actief houdt maar dat ik daarna inkak.

4-FMP + MDMA = Goddlike! :love:

Dus ik zou voor die combi gaan. Pep is een beetje dubbelop, aangezien je na die 3-4 uur euforie een energieboost krijgt van heb ik jou daar. En 4-FMP bijpakken is zonde, aangezien de energiestoot de overhand krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:28 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:

Dus ik zou voor die combi gaan. Pep is een beetje dubbelop, aangezien je na die 3-4 uur euforie een energieboost krijgt van heb ik jou daar. En 4-FMP bijpakken is zonde, aangezien de energiestoot de overhand krijgt.

Oke ik vertrouw op jouw oordeel. Neem ik dus een flinke bom 4 FMP en als het gevoel wat af gaat nemen een halve speaker. Ben benieuwd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:33 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:

Oke ik vertrouw op jouw oordeel. Neem ik dus een flinke bom 4 FMP en als het gevoel wat af gaat nemen een halve speaker. Ben benieuwd :woot:

150/170mg 4-f houdt mij wel een uurtje of 6/7 goed wakker en fit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

Wat versta jij onder een flinke bom? Zoals M al aangeeft, is 150-170mg meer dan voldoende, zeker als je ook nog MDMA erbij gaat gebruiken. Boven de 200mg zou ik niet aanraden, zeker niet met de kwaliteit 4-FMP die nu op de markt is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

5-HTP deed me niet zo heel veel. Heb wel aardig liggen pitten volgens mij, en net voor ik uit bed stapte dacht ik nog even dat ik wel redelijk gehumeurd was, maar eenmaal onderweg naar stage was het weer pure depressie. :P Verder ook nog me eigen redelijk wat fruit toegediend en vitamine pillen maar helaas ook deze keer ontsnap ik er niet van. xd Vanavond nog maar is 2 caps voor het slapen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
5-HTP deed me niet zo heel veel. Heb wel aardig liggen pitten volgens mij, en net voor ik uit bed stapte dacht ik nog even dat ik wel redelijk gehumeurd was, maar eenmaal onderweg naar stage was het weer pure depressie. :P Verder ook nog me eigen redelijk wat fruit toegediend en vitamine pillen maar helaas ook deze keer ontsnap ik er niet van. xd Vanavond nog maar is 2 caps voor het slapen gaan.

Opbouwen en 3 nemen. En dan morgen 4. ;) (ervan uitgaande dat ze 50mg p/s zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Wat versta jij onder een flinke bom? Zoals M al aangeeft, is 150-170mg meer dan voldoende, zeker als je ook nog MDMA erbij gaat gebruiken. Boven de 200mg zou ik niet aanraden, zeker niet met de kwaliteit 4-FMP die nu op de markt is ;)

Ik doe liever wat extremer met 4fmp, maar dat raden we maar niemand aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Dat ben jij, dat ben ik, maar ja... Alleen voor de elites hé xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2011 20:19 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Dat ben jij, dat ben ik, maar ja... Alleen voor de idiotenxd

Fixed. :innocent:
Vorige  1 ... 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic