Je mag wel wat pluggen bij mij 
-edit-
drugs dan hé
-edit-
drugs dan hé
Precies, geweldig feest en geweldige bekkies!wrote:De foto tovert wel een glimlach op me gezichtmooie nacht
Ik ben nooit woest op feestjes!wrote:Sjors is woest want hij gromt
wrote:Zo, zwarte piet komt vanavond nieuw snoepgoed brengen, nu alleen maar hopen dat het in mijn schoen past.![]()
Wil jij mijn Sinterklaas zijn?wrote:Zo, zwarte piet komt vanavond nieuw snoepgoed brengen, nu alleen maar hopen dat het in mijn schoen past.![]()
Als je denkt dat ik met een nepbaard en een mijter ga lopen heb je het mis.wrote:Wil jij mijn Sinterklaas zijn?wrote:Zo, zwarte piet komt vanavond nieuw snoepgoed brengen, nu alleen maar hopen dat het in mijn schoen past.![]()
Pilletje erin en je doet 'twrote:Als je denkt dat ik met een nepbaard en een mijter ga lopen heb je het mis.wrote:Wil jij mijn Sinterklaas zijn?wrote:Zo, zwarte piet komt vanavond nieuw snoepgoed brengen, nu alleen maar hopen dat het in mijn schoen past.![]()
Ik doe met je meewrote:Speakers binnen, testen tijdens fod.
4-FMP + MDMA = Goddlike!wrote:Voor loudness wat 4-fmp regelen. Ga denk ik voordat ik naar binnen ga rond half 11 een flink bommetje droppen. Zal ik dan nog wat pep mee moeten nemen of zou een half speakertje dan ook lekker zijn om te nemen als hij wat inkakt?
Herinner me dat een goede dosis 4 fmp me toch wel 3-4 uur lekker actief houdt maar dat ik daarna inkak.
Oke ik vertrouw op jouw oordeel. Neem ik dus een flinke bom 4 FMP en als het gevoel wat af gaat nemen een halve speaker. Ben benieuwdwrote:4-FMP + MDMA = Goddlike!wrote:Voor loudness wat 4-fmp regelen. Ga denk ik voordat ik naar binnen ga rond half 11 een flink bommetje droppen. Zal ik dan nog wat pep mee moeten nemen of zou een half speakertje dan ook lekker zijn om te nemen als hij wat inkakt?
Herinner me dat een goede dosis 4 fmp me toch wel 3-4 uur lekker actief houdt maar dat ik daarna inkak.![]()
Dus ik zou voor die combi gaan. Pep is een beetje dubbelop, aangezien je na die 3-4 uur euforie een energieboost krijgt van heb ik jou daar. En 4-FMP bijpakken is zonde, aangezien de energiestoot de overhand krijgt.
150/170mg 4-f houdt mij wel een uurtje of 6/7 goed wakker en fit.wrote:Oke ik vertrouw op jouw oordeel. Neem ik dus een flinke bom 4 FMP en als het gevoel wat af gaat nemen een halve speaker. Ben benieuwdwrote:4-FMP + MDMA = Goddlike!wrote:Voor loudness wat 4-fmp regelen. Ga denk ik voordat ik naar binnen ga rond half 11 een flink bommetje droppen. Zal ik dan nog wat pep mee moeten nemen of zou een half speakertje dan ook lekker zijn om te nemen als hij wat inkakt?
Herinner me dat een goede dosis 4 fmp me toch wel 3-4 uur lekker actief houdt maar dat ik daarna inkak.![]()
Dus ik zou voor die combi gaan. Pep is een beetje dubbelop, aangezien je na die 3-4 uur euforie een energieboost krijgt van heb ik jou daar. En 4-FMP bijpakken is zonde, aangezien de energiestoot de overhand krijgt.
Opbouwen en 3 nemen. En dan morgen 4.wrote:5-HTP deed me niet zo heel veel. Heb wel aardig liggen pitten volgens mij, en net voor ik uit bed stapte dacht ik nog even dat ik wel redelijk gehumeurd was, maar eenmaal onderweg naar stage was het weer pure depressie.Verder ook nog me eigen redelijk wat fruit toegediend en vitamine pillen maar helaas ook deze keer ontsnap ik er niet van.
Vanavond nog maar is 2 caps voor het slapen gaan.
Ik doe liever wat extremer met 4fmp, maar dat raden we maar niemand aan.wrote:Wat versta jij onder een flinke bom? Zoals M al aangeeft, is 150-170mg meer dan voldoende, zeker als je ook nog MDMA erbij gaat gebruiken. Boven de 200mg zou ik niet aanraden, zeker niet met de kwaliteit 4-FMP die nu op de markt is
Dat ben jij, dat ben ik, maar ja... Alleen voor de elites héwrote:Ik doe liever wat extremer met 4fmp, maar dat raden we maar niemand aan.wrote:Wat versta jij onder een flinke bom? Zoals M al aangeeft, is 150-170mg meer dan voldoende, zeker als je ook nog MDMA erbij gaat gebruiken. Boven de 200mg zou ik niet aanraden, zeker niet met de kwaliteit 4-FMP die nu op de markt is
Fixed.wrote:Dat ben jij, dat ben ik, maar ja... Alleen voor de idioten héwrote:Ik doe liever wat extremer met 4fmp, maar dat raden we maar niemand aan.wrote:Wat versta jij onder een flinke bom? Zoals M al aangeeft, is 150-170mg meer dan voldoende, zeker als je ook nog MDMA erbij gaat gebruiken. Boven de 200mg zou ik niet aanraden, zeker niet met de kwaliteit 4-FMP die nu op de markt is