Same.wrote:wrote:Ik lees dit topic ook altijd, maar post eigenlijk nooit.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Niet lullen maar neuzen vullenwrote:mooi uitspraak btw:
Niet mouwen, gewoon kauwen!
![]()
Hard auwe.wrote:Vriend, ik was echt sick in Guitar Hero toen ik leip was!wrote:GOUDEN TIP: gamen als je v/d kaart ben =![]()
wat je dan allemaal wel niet meemaakt
Jouw ava is hard auwe!wrote:Hard auwe.wrote:Vriend, ik was echt sick in Guitar Hero toen ik leip was!wrote:GOUDEN TIP: gamen als je v/d kaart ben =![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Niet zo stoer Nandowrote:Hard auwe.wrote:Vriend, ik was echt sick in Guitar Hero toen ik leip was!wrote:GOUDEN TIP: gamen als je v/d kaart ben =![]()
*Gaaaaaaaaaaaaap* Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. Gisteren was ik op en top fit, vandaag ben ik zo lam als ik weet niet wat. Toch tekenen dat trippen mentaal enorm zwaar is. En ik moet zo ook nog eens een wedstrijd van het eerste elftal fluiten.

Zeker weten dat het daardoor komt?wrote:*Gaaaaaaaaaaaaap* Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. Gisteren was ik op en top fit, vandaag ben ik zo lam als ik weet niet wat. Toch tekenen dat trippen mentaal enorm zwaar is. En ik moet zo ook nog eens een wedstrijd van het eerste elftal fluiten.![]()
![]()
![]()
En ga je nou wel of niet naar Pandemonium?
Bijpakken!wrote:*Gaaaaaaaaaaaaap* Ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. Gisteren was ik op en top fit, vandaag ben ik zo lam als ik weet niet wat. Toch tekenen dat trippen mentaal enorm zwaar is. En ik moet zo ook nog eens een wedstrijd van het eerste elftal fluiten.![]()
![]()
![]()
Wat is jou probleem swa?wrote: Niet zo stoer Nando
-
MHardtraxxer
- 103 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Ey! Mijn avatar, wat doe je?wrote:Wat is jou probleem swa?wrote: Niet zo stoer Nando
Jij hebt nog een schaduw!wrote:Ey! Mijn avatar, wat doe je?wrote:Wat is jou probleem swa?wrote: Niet zo stoer Nando
wrote:Ik lees dit topic ook altijd, maar post eigenlijk nooit.
wrote:wrote:Ik lees dit topic ook altijd, maar post eigenlijk nooit.
Zitten altijd wel geniale verhalen tussen
Stiekem zijn jullie gewoon leden van de groep 'Anonieme Junkies' 
Haha neewrote:Stiekem zijn jullie gewoon leden van de groep 'Anonieme Junkies'
wrote:Stiekem zijn jullie gewoon leden van de groep 'Anonieme Junkies'
Je hebt gelijk, alleen de ekte ekte speaker mag die.wrote:Ey! Mijn avatar, wat doe je?wrote:Wat is jou probleem swa?wrote: Niet zo stoer Nando
-
MHardtraxxer
- 103 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
wrote:Je hebt gelijk, alleen de ekte ekte speaker mag die.wrote:
Ey! Mijn avatar, wat doe je?
Talkin' bout speakes... Me needs them!
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Brute stage had Qlimax. Maar ook een space-stage zeg
Was op gegeven moment aan 't filmen zag ik op het beeldscherm van me telefoon het hoofd van een maat van mij in het klein verschijnen (in die cirkel met dat Qlimax logo). Echt een WTF momentje, achteraf wel gaaf > lichte hallu 
Me gets them!wrote:Talkin' bout speakes... Me needs them!