voor wanneer?wrote:Me has them as well, but not enough.wrote:Me has them!
Next goal: mephedrone
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
wat ruikt een flinke zak witte speakers toch lekker~!! 
Aparte geur komt er van die dingen af.wrote:wat ruikt een flinke zak witte speakers toch lekker~!!
voor Loudnesswrote:voor wanneer?wrote:Me has them as well, but not enough.wrote:Me has them!
Next goal: mephedrone
Nando, is ook weer een tijdje trg dat wij een beukje hebben gelegd. Loudness gaan we ff knallen!wrote:Aparte geur komt er van die dingen af.wrote:wat ruikt een flinke zak witte speakers toch lekker~!!
Loudness zal wel keihard worden, volgens mij gaat bijna iedereen die hier actief is! 
Sowieso!wrote:Nando, is ook weer een tijdje trg dat wij een beukje hebben gelegd. Loudness gaan we ff knallen!wrote:Aparte geur komt er van die dingen af.wrote:wat ruikt een flinke zak witte speakers toch lekker~!!
Hier ook, maar daar wordt de beuk niet minder van of wel soms!?
Zeker! ik heb dat ook al gepost paar weken geleden. Echt kon daar wel aan blijven ruikenwrote:wat ruikt een flinke zak witte speakers toch lekker~!!
Wil ze ook! maar te lui om op te halen :')
Kom vrijdag nou hierheen, ik ben alleenwrote:Wil ze ook! maar te lui om op te halen :')
-
MHardtraxxer
- 103 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Moet je eens een flinke zak een nachtje in je auto laten liggen en de volgende dag instappen.wrote:wat ruikt een flinke zak witte speakers toch lekker~!!
Dat zeker niet! Rammen tot ik erbij neer val.wrote:Hier ook, maar daar wordt de beuk niet minder van of wel soms!?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dat zal bestwrote:Moet je eens een flinke zak een nachtje in je auto laten liggen en de volgende dag instappen.wrote:wat ruikt een flinke zak witte speakers toch lekker~!!
Laat staan bij 300 stukswrote:Dat zal bestwrote:Moet je eens een flinke zak een nachtje in je auto laten liggen en de volgende dag instappen.wrote:wat ruikt een flinke zak witte speakers toch lekker~!!![]()
bij 5 stuks komt die geur al door t zakje heen
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Yes, yes, yes!
62% amfetamine komt deze kant op, en genoeg ook! 
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
Jij hosselaar!wrote:
Laat staan bij 300 stuks
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Yes, yes, yes!62% amfetamine komt deze kant op, en genoeg ook!
junk weekendje?wrote:Kom vrijdag nou hierheen, ik ben alleenwrote:Wil ze ook! maar te lui om op te halen :')
Heb zaterdag een wedstrijd die ik niet kan missen, dus kan niet te erg naar de kloten gaan op vrijdagwrote:junk weekendje?wrote:Kom vrijdag nou hierheen, ik ben alleenwrote:Wil ze ook! maar te lui om op te halen :')
wrote:Heb zaterdag een wedstrijd die ik niet kan missen, dus kan niet te erg naar de kloten gaan op vrijdagEn dat terwijl ik home-alone ben...
Jippie, ik heb ze nu ook .. Eindelijk 
-
G
wrote:Laat staan bij 300 stuks