ben ik niet bij
kom ik nie meer haha . Vroige zo ziek na de tijd dat ik nie meer ga 
Je moet gewoon komen man
Anders zie ik je pas op Qountdown?
gewoon gaan!!!wrote:Even over nadenken... Sunday Raw is namelijk de dag er na.
Eens even kijken wat mn betere wederhelft van plan is dat weekend.
Met pillen wel jawrote:De pretbek van Daniel AKA Olijfje, daar word ik nou vrolijk vanwrote:Hahaha!![]()
Mijn pretbek valt toch wel mee?
Ik lekker welwrote:Op acid heb ik ook een vrolijk koppie, maar dat gaan jullie waarschijnlijk nooit meemaken
wrote:Ik lees dit topic ook altijd, maar post eigenlijk nooit.
Weer een potentiële junk erbij!wrote:Experience nr.3 was afgelopen VRIJDAG..,wrote:Ik lees dit topic ook altijd, maar post bijna nooit.
3 stuks in me mik gehad, roze diamantjes, mss voor sommige noobspul, maar vond wel lekker gaan
als ik thuis internet heb zal ik is vaker hier gaan posten..,
Nu is het officieelwrote:dat was ik toch al?? geloof in 1 vd vorige pagina's al zo benoemd, volgens mij ook door jouw?wrote: Weer een potentiële junk erbij!
Hahahahwrote:Hier alsnog robert zijn post van zondagochtend, die hier bedoeld was maar op een of andere manier in mijn inbox terecht kwamwrote:zo hee ging lwkker vanavonf xD
begon 00;10 met halfje 3:00 nog halfjr en 06:00 halfje.
deed het nog toen ik waus waswrote:Hahahahwrote:Hier alsnog robert zijn post van zondagochtend, die hier bedoeld was maar op een of andere manier in mijn inbox terecht kwamwrote:zo hee ging lwkker vanavonf xD
begon 00;10 met halfje 3:00 nog halfjr en 06:00 halfje.
Maar geen FIFA doenwrote:GOUDEN TIP: gamen als je v/d kaart ben =![]()
wat je dan allemaal wel niet meemaakt
Ik kickte mooi je ass met je Xdooswrote:Maar geen FIFA doenwrote:GOUDEN TIP: gamen als je v/d kaart ben =![]()
wat je dan allemaal wel niet meemaaktDan is het in plaats van KUT-TYFUS-TERING-ZOOI in eens, 'ach jammer *lach*'. En echt NIKS wil lukken
Meelezen ftwwwwwwrote:ff iedereen iets posten als je t leest voor mensen wie nooit posten hier. ben benieuwd
ik duswrote:ff iedereen iets posten als je t leest voor mensen wie nooit posten hier. ben benieuwd