wrote: Wie niet, ik ben ook gewoon lievvvvvvvv
"Als ik jou zie genieten, geniet ik ook"
Epische uitspraak
wrote: Wie niet, ik ben ook gewoon lievvvvvvvv
wrote:wrote: Wie niet, ik ben ook gewoon lievvvvvvvv
"Als ik jou zie genieten, geniet ik ook"
Epische uitspraak
Ja kan natuurlijk ook een keer nuchter gaanwrote:Pauze na Pandemonium... Grapjas. Loudness is een niet te missen weekendwrote:WAT? Dan houd hij maar een pauze na pandemonium!wrote: thuis blijven jij.. je lichaam verdient een pauze chris!
DIT FEEST WORD KNALLEND!Thunderdome laat ik misschien schieten. Daarvoor in de plaats dan of Nightmare óf Pandemonium. Misschien als ik last-minute een kaartje voor 20 euro op de kop kan tikken, dan overweeg ik het.
Ik ben geen anti, hoorwrote:Komt die anti weer posten
wrote:Komt die anti weer posten
Oh okewrote:Ik ben geen anti, hoorwrote:Komt die anti weer postenNooit geweest
Ik had het meer over het feit dat ik dan weer minimaal 100 euro uitgeef aan een feest (kaartje, vervoer, drank, etc.). Ik had geen woord gerept over drugs, maar ja...wrote:Ja kan natuurlijk ook een keer nuchter gaan
Dat je het dan in dit topic postte, linkte ik het met drugs. Niet helemaal onlogisch toch?wrote:Ik had het meer over het feit dat ik dan weer minimaal 100 euro uitgeef aan een feest (kaartje, vervoer, drank, etc.). Ik had geen woord gerept over drugs, maar ja...wrote:Ja kan natuurlijk ook een keer nuchter gaan
Ik reageer op een vraag/stelling van iemand uit dit topic. Kan ik toch niet in een ander topic beantwoordenwrote:Dat je het dan in dit topic postte, linkte ik het met drugs. Niet helemaal onlogisch toch?wrote:Ik had het meer over het feit dat ik dan weer minimaal 100 euro uitgeef aan een feest (kaartje, vervoer, drank, etc.). Ik had geen woord gerept over drugs, maar ja...wrote:Ja kan natuurlijk ook een keer nuchter gaan
iddwrote:iedereen leest dit topic ook
Haiwrote:ff iedereen iets posten als je t leest voor mensen wie nooit posten hier. ben benieuwd
De pretbek van Daniel AKA Olijfje, daar word ik nou vrolijk vanwrote:Hahaha!![]()
Mijn pretbek valt toch wel mee?
wrote:Jij ook hoor
Lekkere grote sterke brede beer van me