Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:38 

Hardtraxx Elite

Afgelopen weekend dus kennis gemaakt met Dexamfetamine ofzo... Geniaal spul :loving:
Liever dat dan mdma :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:41 

Hardtraxx Elite

Jeff3rd schreef:
Afgelopen weekend dus kennis gemaakt met Dexamfetamine ofzo... Geniaal spul :loving:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine (Was trouwens wel 69% zuiver, mogelijk dat dat ook wel je positieve ervaring extra kracht zette haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:49 

Hardtraxxer

ff een vraag, iemand ervaring met lsd?
Ga het namelijk in de kerstvakantie proberen.
Zou graag willen weten of het handig is om een tripsitter erbij te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
ff een vraag, iemand ervaring met lsd?
Ga het namelijk in de kerstvakantie proberen.
Zou graag willen weten of het handig is om een tripsitter erbij te hebben.

Het zou wel handig zijn ja. Heb je overigens al ervaringen met andere tripmiddelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:56 

Hardtraxxer

ja alleen truffels en salvia, maar heb het toen zonder tripzitter gedaan.
is ook niet nodig daarbij vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 16:59 

Hardtraxxer

Maar....bij lsd heb je jezelf niet echt in de hand toch?
als ik sommige verhalen hoor van mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
ja alleen truffels en salvia, maar heb het toen zonder tripzitter gedaan.
is ook niet nodig daarbij vind ik

LSD is echter wel een stukje heftiger dan dat. Maar het zou kunnen zonder sitter, je moet sowieso wel iemand hebben die ook aan de LSD zit en je absoluut niet op laten fokken of iets dergelijks. Zorg dat je in een vertrouwde omgeving zit met vertrouwde mensen en zorg dat je je vertrouwd voelt bij de dingen die gedaan en opgezet worden. Begin niet met een al te hoog gedoseerde zegel en dan zou het wel goed moeten komen :)

suikerklontje schreef:

Als je positief blijft tijdens de trip en weet te genieten, dan heb je jezelf prima in de hand. Bij de een is dit makkelijker dan bij de ander, maar goed. Je moet jezelf ook echt klaar voelen om LSD te gebruiken, als je ook maar enige twijfel hebt, zou ik aanraden om er nog even mee te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:04 

Hardtraxx Elite

suikerklontje schreef:

Ik heb mezelf meer in de hand op lsd als op paddo's, maar je kan er niet van op aan. Lsd is moeilijk stuurbaar en duurt lang, als je dus in een negatieve gedachtenspiraal is het moeilijk hieruit te komen zonder voldoende ervaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:06 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
Jeff3rd schreef:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dextroamphetamine (Was trouwens wel 69% zuiver, mogelijk dat dat ook wel je positieve ervaring extra kracht zette haha)

Ik vond het heerlijk spul in elk geval... Zou t wel op Qlimax willen :innocent: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:11 

Hardtraxxer

suikerklontje schreef:

Als je positief blijft tijdens de trip en weet te genieten, dan heb je jezelf prima in de hand. Bij de een is dit makkelijker dan bij de ander, maar goed. Je moet jezelf ook echt klaar voelen om LSD te gebruiken, als je ook maar enige twijfel hebt, zou ik aanraden om er nog even mee te wachten.[/quote]

Ok thnx, ga het wel zeker doen.Alleen ff kijken of iemand wil tripwatchen.
Ga het gewoon met hetzelfde gevoel doen als met truffels, dus dan moet het wel goed komen.
Laat het gewoon komen en ik zie wel wat er gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:14 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
Chukkels schreef:
suikerklontje schreef:

Als je positief blijft tijdens de trip en weet te genieten, dan heb je jezelf prima in de hand. Bij de een is dit makkelijker dan bij de ander, maar goed. Je moet jezelf ook echt klaar voelen om LSD te gebruiken, als je ook maar enige twijfel hebt, zou ik aanraden om er nog even mee te wachten.

Ok thnx, ga het wel zeker doen.Alleen ff kijken of iemand wil tripwatchen.
Ga het gewoon met hetzelfde gevoel doen als met truffels, dus dan moet het wel goed komen.
Laat het gewoon komen en ik zie wel wat er gebeurt.

Nice, uit je reactie blijkt wel dat je weinig twijfels hebt, dus dan moet het wel goed komen. Je weet zelf namelijk het best of je er klaar voor bent, dat kan niemand anders voor je beslissen. Weet je al wat voor zegels je gaat nemen en hoeveel ug erop zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:35 

Hardtraxxer

Nee nog niet precies maar volgens mij was het 300 ug, dus neem maar niet gelijk een hele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:39 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
Nee nog niet precies maar volgens mij was het 300 ug, dus neem maar niet gelijk een hele.

300ug? :huh: Damn, weet je dat wel heel zeker? Dat is echt overkill voor een eerste keer. Ik zou met 1/4e of 1.3e beginnen hooguit dan. Zelf neem ik op Qlimax 65ug, wat denk ik al best wel heftig gaat worden. Al is dat natuurlijk ook in een wat heftigere en meer chaotische setting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:43 

Hardtraxx Elite

Gelukkig is Babysitter Jeffurdz aanwazig om je nog een beetje in de gaten te houden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Gelukkig is Babysitter Jeffurdz aanwazig om je nog een beetje in de gaten te houden :D

:loving:
Wat moet ik zonder jou? :$

http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=21&t=104 Hele informatieve pagina over LSD overigens, zal mensen vast helpen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:57 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
suikerklontje schreef:

300ug? :huh: Damn, weet je dat wel heel zeker? Dat is echt overkill voor een eerste keer. Ik zou met 1/4e of 1.3e beginnen hooguit dan. Zelf neem ik op Qlimax 65ug, wat denk ik al best wel heftig gaat worden. Al is dat natuurlijk ook in een wat heftigere en meer chaotische setting.

ok laat ik dan maar wat minder doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:58 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

:loving:
Wat moet ik zonder jou? :$

Zal ik mn SuperMan cape omdoen? :$

Dan ben ik helemaal je redder in nood indien nodig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:12 

Hardtraxx Elite

suikerklontje schreef:

Er zijn volgens mij niet eens zegels op de markt van 300mics... Als ze er al zouden zijn gief! Maar alle zegels die zo een beetje voorhanden zijn tegenwoordig zijn tussen de 50 en 150mics, ik ken veel mensen die in de juiste kringen ervoor zitten en al blij zijn als ze zegels van 150mics kunnen vinden dus het lijkt me wel heel sterk dat die van jou 300 zouden zijn.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
suikerklontje schreef:

Er zijn volgens mij niet eens zegels op de markt van 300mics... Als ze er al zouden zijn gief! Maar alle zegels die zo een beetje voorhanden zijn tegenwoordig zijn tussen de 50 en 150mics, ik ken veel mensen die in de juiste kringen ervoor zitten en al blij zijn als ze zegels van 150mics kunnen vinden dus het lijkt me wel heel sterk dat die van jou 300 zouden zijn.. :P

Idd, daar zou ik een moord voor doen. Mijn zegels komen niet verder dan 90ug :(
Gief me mawr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:35 

Hardtraxxer

haha weet niet zeker he maar hoorde volgens mij wel zoiets
je woont in a'dam toch?
als ze 300ug bevatten kan ik wel voor je halen woon zelf in oostzaan dus best wel dichtbij.
kan ze ook aan echte oostzaner meegeven, en geeft hij je het op school. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

suikerklontje schreef:
haha weet niet zeker he maar hoorde volgens mij wel zoiets
je woont in a'dam toch?
als ze 300ug bevatten kan ik wel voor je halen woon zelf in oostzaan dus best wel dichtbij.
kan ze ook aan echte oostzaner meegeven, en geeft hij je het op school. ;)

Ik zou ze sowieso dan wel even langs het testcentrum brengen als je hoort dat er 300ug inzit. Want het is echt veel, niet onmogelijk, maar wel veel. En vooral met zo'n hoge dosering wil je liever precies weten hoeveel erin zit. Maar 300ug zegels zie ik zeker wel zitten! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 18:39 

Hardtraxxer

okidoki
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 19:48 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik zou ze sowieso dan wel even langs het testcentrum brengen als je hoort dat er 300ug inzit. Want het is echt veel, niet onmogelijk, maar wel veel. En vooral met zo'n hoge dosering wil je liever precies weten hoeveel erin zit. Maar 300ug zegels zie ik zeker wel zitten! :innocent:

Reken er maar niet op :P Ik zal niet zeggen dat het niet kan, maar zo een dosering is genoeg voor total ego loss te ervaren, dat doet men niet snel op 1 zegel, heeft een gebruiker niets aan namelijk. Wat betaal je ze suikerklontje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Als je zulke zegels hebt, geef mij er dan maar 50, dan kom ik de maand ook weer door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:21 

Hardtraxxer

Berenburg schreef:
Jullie kunnen mij daar ook wel even in de gaten houden he. Tweede keer dat ik xtc ga proberen en ben daar alleen :P

Had het al tegen je gezegd geloof ik, maar beter begin je met een kwartje. :P
Vorige  1 ... 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic