Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

MDMAzing schreef:
Berenburg schreef:
Jullie kunnen mij daar ook wel even in de gaten houden he. Tweede keer dat ik xtc ga proberen en ben daar alleen :P

Had het al tegen je gezegd geloof ik, maar beter begin je met een kwartje. :P

Chukkels raadt mij aan met driekwart of een hele te beginnen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
MDMAzing schreef:
Berenburg schreef:
Jullie kunnen mij daar ook wel even in de gaten houden he. Tweede keer dat ik xtc ga proberen en ben daar alleen :P

Des te makkelijker wordt het voor hem om je keihard te rapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Of al mijn drugs af te pakken en zelf weg te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Een combinatie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Een combinatie? :P

Dat zou ik plezieriger vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 22:32 

Ben van plan om zaterdag truffels+xtc te gaan gebruiken weet iemand of dit een fijne combi is?
Wel eens truffels+mephrodone gehad en dat was geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

Heeft iemand hier al eens iets besteld bij wapwereld.nl ? Ik wil een paar dingetjes bestellen maar natuurlijk heb ik het niet zo graag dat me ouders hier achter komen. :P Nou ken ik de postbode die mijn wijk doet dus die legt dat pakketje voor me opzij maar heb nog iets anders. Welke omschrijving komt er op je rekeningafschrift te staan van die betaling staat er dan letterlijk iets in de trant van Wapwereld? xd Want enigste waar ik nog mee zit is dat me ma me rekeningafschrift soms kan bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Heeft iemand hier al eens iets besteld bij wapwereld.nl ? Ik wil een paar dingetjes bestellen maar natuurlijk heb ik het niet zo graag dat me ouders hier achter komen. :P Nou ken ik de postbode die mijn wijk doet dus die legt dat pakketje voor me opzij maar heb nog iets anders. Welke omschrijving komt er op je rekeningafschrift te staan van die betaling staat er dan letterlijk iets in de trant van Wapwereld? xd Want enigste waar ik nog mee zit is dat me ma me rekeningafschrift soms kan bekijken.

Nee is heel discreet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 23:55 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
MDMAzing schreef:
Berenburg schreef:

Dat komt omdat ik het beste met je voor heb! :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:11 

Hardtraxx Elite

Held :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:34 

Hardtraxxer

Eh Jeff beter neem je de magneetjes mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:39 

Hardtraxx Elite

Natuurlijk pak ik die weer in! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 01:22 

Hardtraxx Veteran

Sunrise8 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Sunrise8 schreef:
Net 10 witte speakers binnen gehad, zien er aardig dik uit :thumbsup:
Zaterdag maar even uitproberen, ben benieuwd :D

Je had vorige week toch ook XTC op?
Dan zul je niet echt het optimale effect krijgen :P

*knip* zal wel meevallen toch?? Heeft toch alleen met tolerantiegrens te maken, toch niet met het effect dat de dingen geven??

Haha ik weet wat er in die knip stond ;) maar nee heeft niet alleen met tolerantie te maken, zal t ff wat begrijpelijker uitleggen
MDMA (wat in de pil zit) zorgt ervoor dat oa al je serotonine (gelukshormoon) wordt losgelaten door je hersenen.
Na een avondje M is dus je serotonine op. Het duurt ongeveer 6 weken om dit weer op normaal peil te krijgen. Ga je eerder dan 6 weken gebruiken heb je dus minder serotonine dus geen optimaal effect. Zie het als sneller water uit een emmer scheppen dan dat het in de emmer stroomt oid :P En sowieso is het niet goed voor je axonen, Zovaak achter elkaar nemen :P
Miss iets anders pakken op qlimax ipv MDMA

Maar goed, eigen keuze :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 01:41 

Hardtraxx Veteran

Propaganda hier weer ten top. :') Het is niet alsof je dood gaat als je een keer niet de 6 weken regel aanhoudt. Verder is je serotonine ook niet op na gebruik, alleen wat leger dan ervoor. Maar goed, het is en blijft onverstandig om 2 weken achter elkaar te gebruiken. But then again... Gebruiken op zich is al onverstandig. Het ligt dus aan jezelf of je het waard vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 02:01 

Donateur

Je kan prima een keer afwijken van de regel. Mijn beste ervaringen waren in principe met de kortste pauzes. Zelf merkte ik wel dat ik deze zomer na regelmatig gebruiken (3 weken pauze) behoorlijk hard naar de klote ging na gebruik. Het effect zelf liet ook wel eens te wensen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 03:37 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Propaganda hier weer ten top. :') Het is niet alsof je dood gaat als je een keer niet de 6 weken regel aanhoudt. Verder is je serotonine ook niet op na gebruik, alleen wat leger dan ervoor. Maar goed, het is en blijft onverstandig om 2 weken achter elkaar te gebruiken. But then again... Gebruiken op zich is al onverstandig. Het ligt dus aan jezelf of je het waard vindt.

Dup, dup Chukkels.
Je moet geen feiten in de wind gaan slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 09:21 

Hardtraxx Veteran

Vanavond dus drugstest, moet negatief uit komen! :D
Dus binnenkort beginnen met mn rijlessen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:14 

Donateur

Mmmmmhhmm, dan neem ik de groene sterren op qlimax wel en de witte speakers als ik 6 weken 'rust' heb gehad :-) Thx voorde info coach :>
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Onder zijn knip stond 4 weken achter elkaar gebruik dusja dan geef ik graag advies, maargoed noem t maar propaganda

Sunrise8 schreef:
Mmmmmhhmm, dan neem ik de groene sterren op qlimax wel en de witte speakers als ik 6 weken 'rust' heb gehad :-) Thx voorde info coach :>

Als daar ook MDMA in zit kan je net zo goed de speakers knallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Onder zijn knip stond 4 weken achter elkaar gebruik dusja dan geef ik graag advies, maargoed noem t maar propaganda

Ah kijk, dan kan ik dit begrijpen :P
Maar bedoelde meer op het feit dat 1x niet aan de pauze houden niet het einde van de wereld en het love-gevoel hoefde te betekenen. Zoals Dawasiknie ook al zei, de beste ervaringen kan men ook hebben na 2 weken pauze ipv 6 weken. Zoals ik vaak genoeg heb gehad. Voor mijn gevoel ligt het daarom ook meer aan de setting, dan aan de pil. Je hebt dan wellicht wel wat meer nodig, maar dat valt op zich wel te relativeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:39 

Donateur

Heb nu 3 maanden pauze gehad, dus mag eigenlijk 6 weken elk weekend gebruiken.

Vind ik wel een goede regel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

Om even duidelijk aan te geven. Dit plaatje geeft goed weer van hoe snel je serotonine na gebruik weer wordt opgebouwd:

Afbeelding

Na 7 dagen is het dus nog op een slecht percentage, maar 14 dagen na gebruik zit het alweer op 80%, waarna het langzaam weer richting de 100% gaat (na 42 dagen = 6 weken). Dopamine gaat wat langzamer en is meer lineair, maar dat is te verwaarlozen imo.

Natuurlijk kun je het proces ook versnellen, door middel van 5-HTP of L-Tryptofaan te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:44 

Donateur

Ach jo, je leeft maar 1 keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Heb nu 3 maanden pauze gehad, dus mag eigenlijk 6 weken elk weekend gebruiken.

Vind ik wel een goede regel :)

Ik zie je het zo doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:52 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Als daar ook MDMA in zit kan je net zo goed de speakers knallen :P

Huh? Maar elke pil heeft toch een andere werking?
Vorige  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic