Meph?wrote:Waarom zou ik in godsnaam meph gaan nemen op Loudness?
Wtf?
Meph?wrote:Waarom zou ik in godsnaam meph gaan nemen op Loudness?
Iets met waar de mond vol van is...wrote:Meph?wrote:Waarom zou ik in godsnaam meph gaan nemen op Loudness?![]()
Wtf?
Nvm... Verkeerd gelezenwrote:Meph?wrote:Waarom zou ik in godsnaam meph gaan nemen op Loudness?![]()
Wtf?
Haha, ja, nogalwrote:
Iets met waar de mond vol van is...
Ja man, hij had wel een goede reden tegen mij gezegd namelijk om het te doen.wrote: Nvm... Verkeerd gelezenJouw reactie had namelijk ook vrij weinig met mijn bericht te maken
![]()
Maar 4-FMP snuiven? Voel jij je wel helemaal lekker?
Laten we dan 6-APB snuivenwrote:Ja man, hij had wel een goede reden tegen mij gezegd namelijk om het te doen.
Wat is er mooier dan iets te snuiven, keihard te huilen en dan opeens met een glimlach met tranen over de wangen los te gaan?
Dat spul heb ik (nog) niet en dat neem ik liever eerst oraalwrote:Laten we dan 6-APB snuivenwrote:Ja man, hij had wel een goede reden tegen mij gezegd namelijk om het te doen.
Wat is er mooier dan iets te snuiven, keihard te huilen en dan opeens met een glimlach met tranen over de wangen los te gaan?
Zou het zowiezo inderdaad oraal doen, duurt ook lekker lang en niet in pieken... Gewoon 5u lang piekenwrote:Dat spul heb ik (nog) niet en dat neem ik liever eerst oraal
En sowieso niet op Loudness man..
Daar wil ik beuken.
Klinkt als iets voor de vrijdag duswrote:Dat spul heb ik (nog) niet en dat neem ik liever eerst oraalwrote:Laten we dan 6-APB snuivenwrote:Ja man, hij had wel een goede reden tegen mij gezegd namelijk om het te doen.
Daar wil ik beuken.
Jullie kunnen mij daar ook wel even in de gaten houden he. Tweede keer dat ik xtc ga proberen en ben daar alleenwrote:Dat spul heb ik (nog) niet en dat neem ik liever eerst oraalwrote:Laten we dan 6-APB snuivenwrote:Ja man, hij had wel een goede reden tegen mij gezegd namelijk om het te doen.
Daar wil ik beuken.
Komt goed kerel!wrote: Jullie kunnen mij daar ook wel even in de gaten houden he. Tweede keer dat ik xtc ga proberen en ben daar alleen
Je had vorige week toch ook XTC op?wrote:Net 10 witte speakers binnen gehad, zien er aardig dik uit![]()
Zaterdag maar even uitproberen, ben benieuwd
*knip* zal wel meevallen toch?? Heeft toch alleen met tolerantiegrens te maken, toch niet met het effect dat de dingen geven??wrote:Je had vorige week toch ook XTC op?wrote:Net 10 witte speakers binnen gehad, zien er aardig dik uit![]()
Zaterdag maar even uitproberen, ben benieuwd
Dan zul je niet echt het optimale effect krijgen
Nu misschien wel maar na het snuiven waarschijnlijk nietwrote:Nvm... Verkeerd gelezenwrote:Meph?wrote:Waarom zou ik in godsnaam meph gaan nemen op Loudness?![]()
Wtf?Jouw reactie had namelijk ook vrij weinig met mijn bericht te maken
![]()
Maar 4-FMP snuiven? Voel jij je wel helemaal lekker?
Ik zat even te googlen wat dat 4-FMP nou precies is, maar ik kom overal tegen dat je het gewoon in Smartshops kunt kopen. 30euro voor 500mg ongeveer. Klopt dat serieus??wrote: Nu misschien wel maar na het snuiven waarschijnlijk niet
wrote:Ik zat even te googlen wat dat 4-FMP nou precies is, maar ik kom overal tegen dat je het gewoon in Smartshops kunt kopen. 30euro voor 500mg ongeveer. Klopt dat serieus??wrote: Nu misschien wel maar na het snuiven waarschijnlijk niet
Idd, in de smartshops heet het Flux overigens (of CD-cleaner) en meestal is het in vloeibare vorm ipv de normale poedervorm.wrote:wrote:Ik zat even te googlen wat dat 4-FMP nou precies is, maar ik kom overal tegen dat je het gewoon in Smartshops kunt kopen. 30euro voor 500mg ongeveer. Klopt dat serieus??wrote: Nu misschien wel maar na het snuiven waarschijnlijk niet
Hoeveel?![]()
25 per gram is normaal.
Dat kan ookwrote: Hoeveel?![]()
25 per gram is normaal.
Ik las iets met Torro Caps, dan krijg je het in capsuleswrote: Idd, in de smartshops heet het Flux overigens (of CD-cleaner) en meestal is het in vloeibare vorm ipv de normale poedervorm.
Het valt onder de geneesmiddelenwet, dus het is eigenlijk niet legaal. Maar goed, dit spul wordt onder de toonbank verkocht.wrote:Dat kan ookwrote: Hoeveel?![]()
25 per gram is normaal.![]()
Maar kun je dat echt bij de smartshop halen? Dus het is nog gewoon 'legaal' ook??
Ik las iets met Torro Caps, dan krijg je het in capsuleswrote: Idd, in de smartshops heet het Flux overigens (of CD-cleaner) en meestal is het in vloeibare vorm ipv de normale poedervorm.
Haha, oke, maar zoiets probeer ik liever eerst in een thuissituatie.wrote:Zou het zowiezo inderdaad oraal doen, duurt ook lekker lang en niet in pieken... Gewoon 5u lang piekenwrote:Dat spul heb ik (nog) niet en dat neem ik liever eerst oraal
Daar wil ik beuken.Maar je kunt er wel aardig op beuken hoor
Tegenwoordig betaal ik het 15e/grwrote:Hoeveel?![]()
25 per gram is normaal.
Dan haal je dat vast niet per gram...wrote:Tegenwoordig betaal ik het 15e/grwrote:Hoeveel?![]()
25 per gram is normaal.