rcm010 schreef:
Chukkels schreef:
Gesnoven of gedropt? Ik vind bij mephedrone altijd dat de eerste lijn/drop altijd niet het gewenste effect pakt, maar pas bij de 2e en 3e je het volledig gewenste effect krijgt, waarna je in totale euforische staat terecht komt.
Heb het in 3 keer gesnoven.Het effect was inderdaad goed merkbaar.Geweldig spul idd.Maar had er eignelijk iets meer van verwacht.Het was wel heel euforisch maar niet zoals mdma of zo.Zal natuurlijk ook wel met de setting te maken hebben.Kung fu panda is natuurlijk geen thrillogy

Ah k. Kan ik me wel voorstellen, ook nadat je al wat anders had gebruikt dat je niet het totale gevoel krijgt. Maar bij mij is elke mephedrone ervaring elke keer weer een overtreffing geweest ten opzichte van MDMA-gevoel. Zelfs laatst toen ik ook alleen maar in bommetjes heb gewerkt, wat ik eerst totaal niet zag zitten, omdat ik mephedrone een drug vond dat puur gemaakt was om te snuiven. Maar die mening heb ik terug gedraaid. Wellicht is het zelfs beter. De eerste drop was het nog niet zo geweldig, en ik was al snel van plan om toch de neus maar te gaan gebruiken, maar toch vast blijven houden aan de bommetjes en na de 2e drop was de euforie geweldig en die bleef echt perfect. Geen hoge rush, maar een constant gevoel wat echt perfect was. Setting, dosering en timeline waren wellicht ook wel perfect. Elke drop 200-210mg met een bijpakpauze van 60 minuten, 75 minuten, 75 minuten en 90 minuten.
Denk dat ik op XQ eens ga proberen met bommetjes te werken, want het veraste mij positief.