Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Dankje schat. Ik ben zelf altijd beetje bang geweest dat mn hartslag op een te laag peil komt bij deze combi. Met alle gevolgen van dien ^^

De angstaanvallen kan ik me wel in herkenning dat heb ik 1 keer gehad en is inderdaad niet prettig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Dankje schat. Ik ben zelf altijd beetje bang geweest dat mn hartslag op een te laag peil komt bij deze combi. Met alle gevolgen van dien ^^

De angstaanvallen kan ik me wel in herkenning dat heb ik 1 keer gehad en is inderdaad niet prettig.

Zolang het een periodieke angstaanval blijft is er niks aan de hand. Toevallig dat ik dat nu moet leren voor mijn toets van morgen xd

Je hartslag zal op een laag peil komen, maar niet op zo'n bizar laag peil. Ik heb de combi zelf al eens eerder gedaan en ik merkte wel dat ik echt gedrogeerd was en aardig down, maar niet een hartslag die extreem verlaagd was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Wat een periodieke angstaanval is weet ik niet maar succes met leren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Een angstaanval opgewekt door psychoactief middelengebruik of door situationele factoren waarin frequentie niet regelmatig is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Een angstaanval opgewekt door psychoactief middelengebruik of door situationele factoren waarin frequentie niet regelmatig is :P

Heet dat niet gewoon slaapverlamming in de volksmond? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Nee...totaal niet noppes met elkaar te maken :P

Angstaanvallen zijn ''paniekaanvallen''. Extreme angst in de subjectieve beleving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:

Nee...totaal niet noppes met elkaar te maken :P

Angstaanvallen zijn ''paniekaanvallen''. Extreme angst in de subjectieve beleving.

Wat een moeilijke woorden allemaal zozo. Maar Olijfboompje heeft helemaal gelijk deze ontstaan door een oncontroleerbare stressvolle situatie welke een onbewuste verandering in gedrag kunnen triggeren. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 21:52 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Wat een moeilijke woorden allemaal zozo. Maar Olijfboompje heeft helemaal gelijk deze ontstaan door een oncontroleerbare stressvolle situatie welke een onbewuste verandering in gedrag kunnen triggeren. :woot:

Hihi, jij gebruikt de klassieke conditioneringstherapie hiervoor :P
CS->UCS
Enige flaw hierin is dat sommige paniekaanvallen voorafgaand geen CS hebben en geen UCS.
Dat is het grootste mankement in de klassieke/operante conditionering met betrekking tot de meeste stoornissen/aanvallen.

Ik ben meer een voorstander van de cognitieve stroming, maar wat jij wilt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Hihi, jij gebruikt de klassieke conditioneringstherapie hiervoor :P
CS->UCS
Enige flaw hierin is dat sommige paniekaanvallen voorafgaand geen CS hebben en geen UCS.
Dat is het grootste mankement in de klassieke/operante conditionering met betrekking tot de meeste stoornissen/aanvallen.

Ik ben meer een voorstander van de cognitieve stroming, maar wat jij wilt :P

Het zijn beide inderdaad stromingen en elk is niet specifiek fout of goed :P Ik denk dat deze stroming me altijd heeft aangetrokken door de te gekke experimenten die ik heb mogen meemaken :P Wat is er nou vetter dan ratten verdrinken in water :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:10 

Hardtraxx Veteran

Dat is wel retevet ja :P

En wat was het doel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:20 

Hardtraxxer

@ chukkels:
Ik vond het een stuk euforischer dan meph.Had nml zondag avond voor het eerst meph geprobeerd en dat kwam niet in de buurt bij de euforische rush die ik bij benzofury kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
@ chukkels:
Ik vond het een stuk euforischer dan meph.Had nml zondag avond voor het eerst meph geprobeerd en dat kwam niet in de buurt bij de euforische rush die ik bij benzofury kreeg.

Je hebt me zojuist overtuigd. 6-APB is een drug die ik MOET proberen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Uhm het was ongeveer dit: Er zijn grote gelijkenissen zoals je weet tussen hoe dieren en mensen met stress.
Uhm de ene rat was van tevoren gestrest gemaakt door middel van niet controleerbare schokken waardoor er een vermindering van adrenaline in de LC (Locus Corulus?) ontstaat. Er zou een relatie zijn tussen de aanwezigheid van adrenaline en een stress veroorzaakte depressie gevoel. Een ontspannen zou als het ware trappelen om boven het water te komen en de andere rat die gestrest is zou depressief vertonen door niet te proberen boven water te blijven.

Ik kan nog wel ff checken hoe het precies zit het is best lang geleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:41 

Hardtraxx Elite

rcm010 schreef:
@ chukkels:

Zoveel Mephedrone had je dan ook niet volgens mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:41 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:

Uhm het was ongeveer dit: Er zijn grote gelijkenissen zoals je weet tussen hoe dieren en mensen met stress.
Uhm de ene rat was van tevoren gestrest gemaakt door middel van niet controleerbare schokken waardoor er een vermindering van adrenaline in de LC (Locus Corulus?) ontstaat. Er zou een relatie zijn tussen de aanwezigheid van adrenaline en een stress veroorzaakte depressie gevoel. Een ontspannen zou als het ware trappelen om boven het water te komen en de andere rat die gestrest is zou depressief vertonen door niet te proberen boven water te blijven.

En het doel? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:

En het doel? xd

Aantonen dat er een relatie is tussen de aanwezigheid van de mate adrenaline en het vertonen van depresie symptonen? :P De stress zou een aantal receptoren blokeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:50 

Hardtraxx Veteran

Aaah, oke, zo! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:56 

Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
rcm010 schreef:
@ chukkels:

Ik had 280 mg neergelegd.En ik heb daar zeker minimaal 200 van genomen.Moet normaal wel voldoende zijn om het effect er van te voelen.Ik was zelf ook wel onder de indruk van het effect van benzofury.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 23:58 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Jeff3rd schreef:
rcm010 schreef:
@ chukkels:

Ik had 280 mg neergelegd.En ik heb daar zeker minimaal 200 van genomen.Moet normaal wel voldoende zijn om het effect er van te voelen.Ik was zelf ook wel onder de indruk van het effect van benzofury.

Gesnoven of gedropt? Ik vind bij mephedrone altijd dat de eerste lijn/drop altijd niet het gewenste effect pakt, maar pas bij de 2e en 3e je het volledig gewenste effect krijgt, waarna je in totale euforische staat terecht komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 00:13 

Hardtraxx Elite

Gaan we nog bijpakken Chris? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 00:14 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Gesnoven of gedropt? Ik vind bij mephedrone altijd dat de eerste lijn/drop altijd niet het gewenste effect pakt, maar pas bij de 2e en 3e je het volledig gewenste effect krijgt, waarna je in totale euforische staat terecht komt.

Heb het in 3 keer gesnoven.Het effect was inderdaad goed merkbaar.Geweldig spul idd.Maar had er eignelijk iets meer van verwacht.Het was wel heel euforisch maar niet zoals mdma of zo.Zal natuurlijk ook wel met de setting te maken hebben.Kung fu panda is natuurlijk geen thrillogy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 00:23 

Hardtraxx Elite

Je had ook gewoon met Kung-Fu Panda hetzelfde moeten nemen als mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Chukkels schreef:

Heb het in 3 keer gesnoven.Het effect was inderdaad goed merkbaar.Geweldig spul idd.Maar had er eignelijk iets meer van verwacht.Het was wel heel euforisch maar niet zoals mdma of zo.Zal natuurlijk ook wel met de setting te maken hebben.Kung fu panda is natuurlijk geen thrillogy :P

Ah k. Kan ik me wel voorstellen, ook nadat je al wat anders had gebruikt dat je niet het totale gevoel krijgt. Maar bij mij is elke mephedrone ervaring elke keer weer een overtreffing geweest ten opzichte van MDMA-gevoel. Zelfs laatst toen ik ook alleen maar in bommetjes heb gewerkt, wat ik eerst totaal niet zag zitten, omdat ik mephedrone een drug vond dat puur gemaakt was om te snuiven. Maar die mening heb ik terug gedraaid. Wellicht is het zelfs beter. De eerste drop was het nog niet zo geweldig, en ik was al snel van plan om toch de neus maar te gaan gebruiken, maar toch vast blijven houden aan de bommetjes en na de 2e drop was de euforie geweldig en die bleef echt perfect. Geen hoge rush, maar een constant gevoel wat echt perfect was. Setting, dosering en timeline waren wellicht ook wel perfect. Elke drop 200-210mg met een bijpakpauze van 60 minuten, 75 minuten, 75 minuten en 90 minuten.

Denk dat ik op XQ eens ga proberen met bommetjes te werken, want het veraste mij positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 01:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
rcm010 schreef:
Chukkels schreef:

Ah k. Kan ik me wel voorstellen, ook nadat je al wat anders had gebruikt dat je niet het totale gevoel krijgt. Maar bij mij is elke mephedrone ervaring elke keer weer een overtreffing geweest ten opzichte van MDMA-gevoel. Zelfs laatst toen ik ook alleen maar in bommetjes heb gewerkt, wat ik eerst totaal niet zag zitten, omdat ik mephedrone een drug vond dat puur gemaakt was om te snuiven. Maar die mening heb ik terug gedraaid. Wellicht is het zelfs beter. De eerste drop was het nog niet zo geweldig, en ik was al snel van plan om toch de neus maar te gaan gebruiken, maar toch vast blijven houden aan de bommetjes en na de 2e drop was de euforie geweldig en die bleef echt perfect. Geen hoge rush, maar een constant gevoel wat echt perfect was. Setting, dosering en timeline waren wellicht ook wel perfect. Elke drop 200-210mg met een bijpakpauze van 60 minuten, 75 minuten, 75 minuten en 90 minuten.

Denk dat ik op XQ eens ga proberen met bommetjes te werken, want het veraste mij positief.

Chukkelientje, Squirrie und moi gaan @ Loudness 4FMP'en...bommetjes+snuiven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 02:36 

Hardtraxx Veteran

Waarom zou ik in godsnaam meph gaan nemen op Loudness?
Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic