Hmmmm, oke, klinkt leuk.wrote:Het voelt in alle aspecten als een vrij heftige drug, zowel tijdens als nadien. Maar het is echt een geweldige ervaring, daarom dat ik het ook niet aan de doorsnee gebruiker zou aanraden, daarvoor vind ik het toch wat te risicovol, ook van wat ik lees word gezegd dat je het best houd op 1 dosis over de hele avond (100mg) wat ik ook gedaan heb. Een vriend van me had 130mg op en hij ging ook gewoon te hard erop (en had een veel heftigere psychedelische ervaring erop). Door de psychedelische werking vind ik het eigenlijk zelfs leuker als mdma. Je krijgt er trouwens wel echt een ontzettend droge mond van, ook zou de kaakklemming nog sterker zijn als bij xtc, hier heb ik zelf niet zo veel van gemerkt maar ik had dan ook 500mg magnesium genomen vooraf. Ik had trouwens wel absoluut geen last van een comedown toen het begon uit te werken en ook geen craving naar herdoseren.wrote:6 APB bleek toch juist redelijk heftige day after te hebben?
Al met al 1 van de leukere party drugs voor mij, maar echt iets voor maar heel af en toe, en een aanrader voor sommigen, maar voor het merendeel van de mensen zou ik het dus afraden. Het is echt geen milde drug.
Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt, alleen ben ik benieuwd naar wat je deze week ervan gaat voelen.
Het is namelijk zo dat ik veel berichten las van bizarre hoofdpijn en dergelijke op normale dosissen. Als jij deze week er niks van merkt, dan weet ik wat ik ga proberen.