mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
Hoe zit het met de combi hasj en g?

Nou, je neemt de schade van G.
Je neemt de schade van Hasj
Add up de factoren die ze gemeen hebben.
De kater neem je, afhankelijkheid en dergelijke...
Tadaaa
Je hebt de schadelijkheid.
Dus aangezien hasj verdovend kan werken en g dat ook doet is het resultaat nog acceptabel? Hoe moet ik me dit voorstellen?
Nouja, zullen we de echte criteria er even bij pakken?
Schadelijkheid van drugs word vastgesteld aan de hand van de volgende criteria;
Het aantal doden
De lichamelijke/geestelijke schade
De afhankelijkheid
Hasj kan je niet aan dood gaan voor zover ik weet. Er zijn geen mensen dood gegaan aan een overdosis hiervan. De lichamelijke/geestelijke schade is redelijk beperkt. Geestelijk kan het wel stoornissen triggeren mits je aanleg hebt en lichamelijk doet het voor zover ik weet weinig schade. De afhankelijkheid is middelmatig. Sommige mensen raken verslaafd, sommige niet. Het is wel een makkelijke drug om verslaafd aan te raken. Je raakt vooral geestelijk verslaafd hieraan.
Dan heb je G. Hier kan je aan dood gaan met overdoseren. Lichamelijke verslaving is zwaar en moeilijk vanaf te kicken. Daarnaast heb je de geestelijke verslaving die ook erg zwaar is. De afhankelijkheid kan extreem zijn en hierdoor is het een relatief gevaarlijk middel voor mensen zonder kennis of ervaring.
Mijn persoonlijke oordeel;
Ik denk dat G en Hasj geen extreme schade te weeg zullen brengen, maar je moet wel opletten op het mogelijke outgaan, want deze twee middelen hebben gemeen dat zij een dempend effect op je belevingswereld en bewustzijn hebben.
I sure hoped that I helped with you.
Did I do good people?