Nando schreef:
Ik ook. Het lijkt inderdaad wel alsof de meeste mensen de laatste tijd naar feesten gaan om drugs te gebruiken..
Ik ben het er zeker mee eens, maar ik zie niet een verschuiving. Volgens mij is het drugsgebruik niet erger of minder erg aan het worden op feesten. Dat er mensen puur voor zwaar naar de klote te gaan naar een feest gaan is waar en jammer, maar dit is echt niets nieuws.
Zaterdag trouwens voor het eerst 6-APB geprobeerd, damn wat een heldig spul

Maar wel toch gaan bewaren voor speciale gelegenheden want het is toch een heftig middeltje. Je krijgt er zwaar veel euforie van, maar word ook behoorlijk wazig, daar bovenop heb je energie zat erbij en heeft het ook nog een psychedelisch kantje waardoor je waarneming van geluid en beeld echt duidelijk anders is. Oh ja duurt ook nog eens 5a6u.. Ik ga het zeker nog eens doen maar dit is te lekker om te vaak te gaan doen, zonde om van zo een geweldig stofje de magie te verliezen en er is natuurlijk veel te weinig over de schadelijkheid bekend om dit al te vaak te gebruiken. Het voelt nl echt niet zo zuinig op je lichaam en geest aan als bijvoorbeeld 4-fmp doet.
Anyway, I like it en het is iets dat ik zeker wel zou aanraden aan experimentele gebruikers, maar niet aan de doorsnee feestvierder wegens de heftige werking.