Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 01:31 

Hardtraxx Veteran

Zimmersion schreef:
Chukkels schreef:
Zimmersion schreef:
Is MDMA de ultieme drug om helemaal vrolijk/ blij te worden?

Nee, dat is mephedrone (voor zover ik kan beoordelen).

Iemand ervaring met mephedrone?

Ja, maar begin daar nog maar niet aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 01:36 

Is het erger dan MDMA dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 01:45 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Joh ik denk dat als je het over harddrugs hebt je het best kan beginnen met xtc. Ben ik iig wel van plan ^^ Meph is volgens mij de nieuwe rage hier op HT :P Vind het overigens wel vreemd dat je pillen ''normaal'' vind maar fel tegen blowen bent. Half Eindhoven hier blowt :P

Hoezo de nieuwe rage? :P

Zimmersion schreef:
Is het erger dan MDMA dan? :D

Het is een research chemical. Is nog niet veel van bekent dus, behalve dat het episch is en mijn favoriete goedje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 01:54 

Heb je niet iets wat dezelfde effecten heeft als mephedrone (euforie, opgewonden gevoel, gevoel van stimulatie, zin om te praten, openheid etc.) maar toch iets minder extreem is?

Ben er wel is nieuwsgierig naar wat er met je gebeurd als een kut dag hebt en wat van dat spul inneemt. Klinkt zo heerlijk simpel en lijkt een geniale oplossing. Je gaat dan van alles is kut naar en alles is mooi en leuk. Lijkt me wel is wat om dat te ervaren.

Of zie ik het nu totaal verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 01:57 

Die slik ik al. :D

Maar het lijkt me wel is grappig om te proberen, gewoon uit nieuwsgierigheid. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 02:01 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Chukkels schreef:
Hoezo de nieuwe rage? :P

Chukkels schreef:
Het is een research chemical. Is nog niet veel van bekent dus, behalve dat het episch is en mijn favoriete goedje :loving:

Eerst nooit iemand over gehoord maar nu zijn er een aantal hier er helemaal weg van :P

Sorry hoor dat ik besloot lievvvv te zijn op Thrillogy :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 02:11 

Maar mephedrone is dus 'to much' om is voor de grap in te nemen op een doordeweekse schooldag? :D

Eenmalig, gewoon uit nieuwsgierigheid. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 02:13 

Als je antidepressiva slikt mag je geen drugs gebruiken volgens mij. Ies gevaarlukkkk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 02:31 

Hardtraxx Veteran

Anti depressiva en XTC zijn een no-go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 02:33 

Olijfboompje schreef:

Ik lees ook dit net;

Citaat:
Het is niet mogelijk om hard te gaan op MDMA (XTC) als je SSRI's neemt.
Het is gewoon zonde van je geld om MDMA te nemen, je zal er niks tot bijna niks van voelen (van de XTC).

Maar bestaat er geen middel wat minder extreem is maar toch ongeveer de gelijke effecten/gevolgen heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 02:39 

Hardtraxx Veteran

Zimmersion schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik lees ook dit net;

Citaat:
Het is niet mogelijk om hard te gaan op MDMA (XTC) als je SSRI's neemt.
Het is gewoon zonde van je geld om MDMA te nemen, je zal er niks tot bijna niks van voelen (van de XTC).

Maar bestaat er geen middel wat minder extreem is maar toch ongeveer de gelijke effecten/gevolgen heeft?

Je kan Herbal XTC proberen, maar ik denk niet dat je hier wat mee op schiet.

Middelen buiten MDMA om zou wel kunnen, maar is niet aan te raden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 08:41 

Hardtraxx Veteran

Oneens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 09:57 

Zimmersion schreef:
Heb je niet iets wat dezelfde effecten heeft als mephedrone (euforie, opgewonden gevoel, gevoel van stimulatie, zin om te praten, openheid etc.) maar toch iets minder extreem is?

Ben er wel is nieuwsgierig naar wat er met je gebeurd als een kut dag hebt en wat van dat spul inneemt. Klinkt zo heerlijk simpel en lijkt een geniale oplossing. Je gaat dan van alles is kut naar en alles is mooi en leuk. Lijkt me wel is wat om dat te ervaren.

Of zie ik het nu totaal verkeerd?

geloof me, als je je kut voelt moet je aan het einde van de dag geen xtc nemen xd zo werkt dat dus niet xd
naast het euforische gevoel komt er nog wel meer bij kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 10:39 

Hardtraxx Elite

Zimmersion schreef:
Maar mephedrone is dus 'to much' om is voor de grap in te nemen op een doordeweekse schooldag? :D

Dit soort stofjes plunderen de voorraad stoffen in je hersenen die zorgen dat je je gelukkig kunt voelen, wanneer je met een depressie zit is de werking van dit gedeelte in je hersenen al niet goed, drugs gaan gebruiken die je heel erg euforisch maken en dus aan je serotonine voorraad gaan gaan er alleen voor zorgen dat je de dagen (en aangezien je met een depressie zit misschien nog veel langer) erna met een nog zwaardere depressie kunt komen te zitten. Het is dus absoluut niet veilig om drugs te gebruiken indien je niet goed in je fel zit, ook al omdat verslaving dan wel heel erg snel komt kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 10:49 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Zimmersion schreef:

Dit soort stofjes plunderen de voorraad stoffen in je hersenen die zorgen dat je je gelukkig kunt voelen, wanneer je met een depressie zit is de werking van dit gedeelte in je hersenen al niet goed, drugs gaan gebruiken die je heel erg euforisch maken en dus aan je serotonine voorraad gaan gaan er alleen voor zorgen dat je de dagen (en aangezien je met een depressie zit misschien nog veel langer) erna met een nog zwaardere depressie kunt komen te zitten. Het is dus absoluut niet veilig om drugs te gebruiken indien je niet goed in je fel zit, ook al omdat verslaving dan wel heel erg snel komt kijken.

:worship:

Trouwens eens met de poll. Drugs moet een toevoeging zijn van je feest, niet een reden om vdk te gaan. Als je dat wil doe het dan lekker thuis, meer plek voor de mensen die wel een feestje willen bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:07 

Hardtraxx Veteran

MDMAzing schreef:
DarkBeatz schreef:
Zimmersion schreef:

:worship:

Trouwens eens met de poll. Drugs moet een toevoeging zijn van je feest, niet een reden om vdk te gaan. Als je dat wil doe het dan lekker thuis, meer plek voor de mensen die wel een feestje willen bouwen.

Ik ben het met jouw onderbouwing eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Ik ook. Het lijkt inderdaad wel alsof de meeste mensen de laatste tijd naar feesten gaan om drugs te gebruiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:38 

Donateur

Ik vind inderdaad ook dat de laatste paar feestjes de mensen steeds meer vdk zijn. Maar ook gewoon niet losgaand, maar stilstaand, voor zich dood uitkijkend, ongezellig vdk. X-Qlusive, Thrillogy, etc. Het leek elk feest erger te worden.
Mensen moeten natuurlijk doen waar ze zelf zin in hebben, maar het begint me wel op te vallen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

Wat veel mensen niet begrijpen echter, is dat feestjes en drugs onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Zonder het een, zou de andere er niet zijn.

Jullie begrijpen denk niet dat mensen tergend saai zijn van zichzelf. Zet 10 nuchtere mensen bij elkaar en 9 mensen voelen zich niet op hun gemak. Grappig, maar waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

Hmm, daar zit ook wel wat in, maar ik heb dat helemaal niet, pak meer feesten nuchter dan met drugs op al komt dat vooral door de thuis situatie! :P
Maar alsnog xtc maakt het gewoon leuker en pep is meestal om tot het einde los te kunnen gaan, maar je hebt volgens mij ook wel mensen die naar een feest gaan om te gebruiken, en dan in een hoekje gaan zitten spacen, maar dan vind ik niet dat het uit de hand loopt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:41 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Ik ook. Het lijkt inderdaad wel alsof de meeste mensen de laatste tijd naar feesten gaan om drugs te gebruiken..

Ik ben het er zeker mee eens, maar ik zie niet een verschuiving. Volgens mij is het drugsgebruik niet erger of minder erg aan het worden op feesten. Dat er mensen puur voor zwaar naar de klote te gaan naar een feest gaan is waar en jammer, maar dit is echt niets nieuws.

Zaterdag trouwens voor het eerst 6-APB geprobeerd, damn wat een heldig spul :loving: Maar wel toch gaan bewaren voor speciale gelegenheden want het is toch een heftig middeltje. Je krijgt er zwaar veel euforie van, maar word ook behoorlijk wazig, daar bovenop heb je energie zat erbij en heeft het ook nog een psychedelisch kantje waardoor je waarneming van geluid en beeld echt duidelijk anders is. Oh ja duurt ook nog eens 5a6u.. Ik ga het zeker nog eens doen maar dit is te lekker om te vaak te gaan doen, zonde om van zo een geweldig stofje de magie te verliezen en er is natuurlijk veel te weinig over de schadelijkheid bekend om dit al te vaak te gebruiken. Het voelt nl echt niet zo zuinig op je lichaam en geest aan als bijvoorbeeld 4-fmp doet.

Anyway, I like it en het is iets dat ik zeker wel zou aanraden aan experimentele gebruikers, maar niet aan de doorsnee feestvierder wegens de heftige werking. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Ik ben het er zeker mee eens, maar ik zie niet een verschuiving. Volgens mij is het drugsgebruik niet erger of minder erg aan het worden op feesten. Dat er mensen puur voor zwaar naar de klote te gaan naar een feest gaan is waar en jammer, maar dit is echt niets nieuws.

Zaterdag trouwens voor het eerst 6-APB geprobeerd, damn wat een heldig spul :loving: Maar wel toch gaan bewaren voor speciale gelegenheden want het is toch een heftig middeltje. Je krijgt er zwaar veel euforie van, maar word ook behoorlijk wazig, daar bovenop heb je energie zat erbij en heeft het ook nog een psychedelisch kantje waardoor je waarneming van geluid en beeld echt duidelijk anders is. Oh ja duurt ook nog eens 5a6u.. Ik ga het zeker nog eens doen maar dit is te lekker om te vaak te gaan doen, zonde om van zo een geweldig stofje de magie te verliezen en er is natuurlijk veel te weinig over de schadelijkheid bekend om dit al te vaak te gebruiken. Het voelt nl echt niet zo zuinig op je lichaam en geest aan als bijvoorbeeld 4-fmp doet.

Anyway, I like it en het is iets dat ik zeker wel zou aanraden aan experimentele gebruikers, maar niet aan de doorsnee feestvierder wegens de heftige werking. (L)

6 APB bleek toch juist redelijk heftige day after te hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:49 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Wat veel mensen niet begrijpen echter, is dat feestjes en drugs onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Zonder het een, zou de andere er niet zijn.

Jullie begrijpen denk niet dat mensen tergend saai zijn van zichzelf. Zet 10 nuchtere mensen bij elkaar en 9 mensen voelen zich niet op hun gemak. Grappig, maar waar.

Tuurlijk, dat weet ik ook wel. Ik gooi er zelf ook wat in. Maar gewoon lekker los gaan en wat ophebben is wat anders dan helemaal waus vdk te zijn, dat hoeft van mij ook niet en dat zie ik wel steeds vaker. Alsof het nu meer om het drugsgebruik gaat dan om het feestje zelf, terwijl dat 1 a 2 jaar geleden naar mijn mening juist andersom was (voor mij wel in ieder geval en nog steeds) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 12:59 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
6 APB bleek toch juist redelijk heftige day after te hebben?

Het voelt in alle aspecten als een vrij heftige drug, zowel tijdens als nadien. Maar het is echt een geweldige ervaring, daarom dat ik het ook niet aan de doorsnee gebruiker zou aanraden, daarvoor vind ik het toch wat te risicovol, ook van wat ik lees word gezegd dat je het best houd op 1 dosis over de hele avond (100mg) wat ik ook gedaan heb. Een vriend van me had 130mg op en hij ging ook gewoon te hard erop (en had een veel heftigere psychedelische ervaring erop). Door de psychedelische werking vind ik het eigenlijk zelfs leuker als mdma. Je krijgt er trouwens wel echt een ontzettend droge mond van, ook zou de kaakklemming nog sterker zijn als bij xtc, hier heb ik zelf niet zo veel van gemerkt maar ik had dan ook 500mg magnesium genomen vooraf. Ik had trouwens wel absoluut geen last van een comedown toen het begon uit te werken en ook geen craving naar herdoseren.

Al met al 1 van de leukere party drugs voor mij, maar echt iets voor maar heel af en toe, en een aanrader voor sommigen, maar voor het merendeel van de mensen zou ik het dus afraden. Het is echt geen milde drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

@Poll

Oneens. Laatste weken valt me echt op dat er bij bijna elk feest geklaagd wordt over een hoog van de kaart gehalte. Ik kan niet echt verklaren wat de oorzaak er opeens van is maar toch. Als het aan mij ligt heeft de gebruiker het zelf in de hand, zelf irriteer ik me zelden tot nooit aan drugsgebruikers. Zowel nuchter niet of zelf met wat op. Mensen die te hard gaan horen er van te leren en doen de volgende keer als het goed is iets rustiger aan. Heb dat zelf afgelopen zomer ook enkele keren meegemaakt, en ben er nu wel klaar mee. Laatste tijd zorg ik gewoon weer dat ik gewoon beschaafd begin, bespaart me een zombielook omdat ik altijd zwaargedoseerde pillen heb en een halfje voor mij dus echt al meer dan genoeg is als begindosis. :P
Vorige  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic