Je moet eens nagaan hoeveel der hier doorheen ging binnen een uurtje ofzowrote:Inderdaad, jullie zijn met vies veel man. Ik vind het echt weinig. Ik ga denk ik 4 dozen halen. Komen vast wel op van het weekendwrote:wrote:Nogmaals lezen
Ik weet wat voor type gebruikers ik tref met onze after... En buiten dat.. Patronen kan je nooit teveel hebben!!
3 dozen is toch 150?Dat valt nog wel mee toch haha.
Afgelopen weekend ook. Volle doos, 2 (+1 onregelmatige) die eraan zaten en dat ding was super snel leeg. In 10 uur krijg je er echt wel 5-6 dozen doorheen hoor.
Dus zeg het maar Jeff, moet ik morgen nog wat meenemen voor je?
A
he wat raden jullie aan dan voor nieuwe gebruikers en witte speakers :p
neem paar vriende mee maar die dinge schijne EKT hard te gaan:P gewoon halfje voor 90kg en kwartje voor 70kg?
Wil me niet al te veel zorge make over hun en gewoon lekker feeste
neem paar vriende mee maar die dinge schijne EKT hard te gaan:P gewoon halfje voor 90kg en kwartje voor 70kg?
Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakkenwrote:he wat raden jullie aan dan voor nieuwe gebruikers en witte speakers :p
en niet stressen maar gewoon lekker je ding blijven doen!wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakkenwrote:he wat raden jullie aan dan voor nieuwe gebruikers en witte speakers :p
en helemaal neit denken dat het fout kan gaan, want dat gebeurt neit!
A
wrote:en niet stressen maar gewoon lekker je ding blijven doen!wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakkenwrote:he wat raden jullie aan dan voor nieuwe gebruikers en witte speakers :p
Wil me niet al te veel zorge make over hun en gewoon lekker feeste![]()
en helemaal neit denken dat het fout kan gaan, want dat gebeurt neit!
neeeeee dat zoiezo niet maar ik voel me altijd wel beetje pappa van hun
Voor mij kan het niet hard genoeg
Kiek moar ef wa t kost!wrote:Afgelopen weekend ook. Volle doos, 2 (+1 onregelmatige) die eraan zaten en dat ding was super snel leeg. In 10 uur krijg je er echt wel 5-6 dozen doorheen hoor.
8 euro ofzowrote:Kiek moar ef wa t kost!wrote:Afgelopen weekend ook. Volle doos, 2 (+1 onregelmatige) die eraan zaten en dat ding was super snel leeg. In 10 uur krijg je er echt wel 5-6 dozen doorheen hoor.
G
dat nieuwe gebruikers van jou snap ik toch niet helemaal chukkie,wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakken
bedoel je daar mee mensen die geen hoge tolerantie hebben opgebouwd door heel vaak te gebruiken,
of mensen die niet weten hoe vdk aan voelt en dus niet goed om kunnen gaan als ie er hard in knalt?
Hij heeft het over mensen net als mij.wrote:dat nieuwe gebruikers van jou snap ik toch niet helemaal chukkie,wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakken
bedoel je daar mee mensen die geen hoge tolerantie hebben opgebouwd door heel vaak te gebruiken,
of mensen die niet weten hoe vdk aan voelt en dus niet goed om kunnen gaan als ie er hard in knalt?
Ik zorg in ieder geval dat ik bij Qountdown fatsoenlijk een halve speaker afbijt.wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakkenwrote:he wat raden jullie aan dan voor nieuwe gebruikers en witte speakers :p
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Mensen die nog geen drugs in hun verleden hebben genomenwrote:dat nieuwe gebruikers van jou snap ik toch niet helemaal chukkie,wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakken
G
eeeuhwrote:Mensen die nog geen drugs in hun verleden hebben genomenwrote:dat nieuwe gebruikers van jou snap ik toch niet helemaal chukkie,wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakken
wrote:Hij heeft het over mensen net als mij.wrote:dat nieuwe gebruikers van jou snap ik toch niet helemaal chukkie,wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakken
A
ja die bedoelde ik ookwrote:Mensen die nog geen drugs in hun verleden hebben genomenwrote:dat nieuwe gebruikers van jou snap ik toch niet helemaal chukkie,wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakken
Zegt degene die mij meteen een halve fast forward in mn smoelie drukte haha.wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakkenwrote:he wat raden jullie aan dan voor nieuwe gebruikers en witte speakers :p
Sorry maar vond t wel even grappig.
Ik gaf chris meteen een hele FF, je had hem moeten zien haha XD Die ging hard jo op Q-BAse
Voelde me net een papa
Voelde me net een papa
Jij had al eerder gebruikt zei jewrote:Zegt degene die mij meteen een halve fast forward in mn smoelie drukte haha.wrote:Nieuwe gebruikers sowieso kwartje. Niet meer. Minimaal uur wachten met bijpakkenwrote:he wat raden jullie aan dan voor nieuwe gebruikers en witte speakers :p
Sorry maar vond t wel even grappig.
Ja maar ik ben een meisje, weeg minder en had mn medicijnen gehad :p
Nee chrissie, dat zei ik niet, maar t was idd wel leuk haha :p
Nee chrissie, dat zei ik niet, maar t was idd wel leuk haha :p
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Ik vind kwartjes echt onzin, gewoon gelijk een halve of 3/4e en lekker hard gaan. Mijn eerste keer was ook 3/5e blauwe boom ofzo
Jonguh, gewoon per twee droppen, anders ga je niet lekker.wrote:Ik vind kwartjes echt onzin, gewoon gelijk een halve of 3/4e en lekker hard gaan. Mijn eerste keer was ook 3/5e blauwe boom ofzo
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Jij bent niet serieus en ik wel.
Eens olijfboompje. Stelletje pussy's met hun 3/4.wrote:Jonguh, gewoon per twee droppen, anders ga je niet lekker.wrote:Ik vind kwartjes echt onzin, gewoon gelijk een halve of 3/4e en lekker hard gaan. Mijn eerste keer was ook 3/5e blauwe boom ofzo
Wanneer zie ik jou weer eens met een big smile op een feest rond lopen, kwijlend van te hard gaan dan?wrote:Ik vind kwartjes echt onzin, gewoon gelijk een halve of 3/4e en lekker hard gaan. Mijn eerste keer was ook 3/5e blauwe boom ofzo
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Zal lang duren denk ikwrote:Wanneer zie ik jou weer eens met een big smile op een feest rond lopen, kwijlend van te hard gaan dan?wrote:Ik vind kwartjes echt onzin, gewoon gelijk een halve of 3/4e en lekker hard gaan. Mijn eerste keer was ook 3/5e blauwe boom ofzo