Moet je een pas voor hebben en daarvoor moet je aangesloten zijn bij een bedrijf of een stichting.wrote:Morgen daten dan bij de de Makro in Amsterdam?wrote:Goed dat je het ter sprake brengt... Ik moet patronen hebben!wrote:Binnenkort maar eens even een slagroomspuit aanschaffen, moet zo'n ding gewoon in huis hebben
Ook al een junk?wrote:Nou ja als je je inschrijft bij de KvK krijg je er 2. Mijn pa heeft er 1, mja mss moet ik die ook maar keer onopvallend lenen want wil ook wel zo'n spuit in huis
Wat een boefje ben je ook zeg pff..wrote:Nou ja als je je inschrijft bij de KvK krijg je er 2. Mijn pa heeft er 1, mja mss moet ik die ook maar keer onopvallend lenen want wil ook wel zo'n spuit in huis
Fuck, je hebt mewrote:Volgens mij ben ik de enige hier anders die geen drugs in huis heeft liggen
S
Alleen bier hierwrote:Volgens mij ben ik de enige hier anders die geen drugs in huis heeft liggen
Aber naturlich heb ik een paswrote:Heb jij een pas? Ik werk morgen wel helaas tot 19:00wrote:Morgen daten dan bij de de Makro in Amsterdam?wrote:
Goed dat je het ter sprake brengt... Ik moet patronen hebben!
Maar waarom 7 uur?
Ik moet morgen tussen 9 en 1 op school zijn en ik wil niet zo lang wachten
Kan er ook niks aan doen. Zo ben ik ingeroosterd.. Werk van 09:00 tot 19:00.
Je bent een schat als je er ook effe wat voor mij zou willen meenemen en langsbrengen op mn werk (Amstelveense Weg Metrohalte pakken.. Is dichtbij!).
Dan zijn we (mn meissie, ik, en alle andere mafkazen die op de after komen met HN) je heel erg dankbaar
Je bent een schat als je er ook effe wat voor mij zou willen meenemen en langsbrengen op mn werk (Amstelveense Weg Metrohalte pakken.. Is dichtbij!).
Dan zijn we (mn meissie, ik, en alle andere mafkazen die op de after komen met HN) je heel erg dankbaar
wrote:Kan er ook niks aan doen. Zo ben ik ingeroosterd.. Werk van 09:00 tot 19:00.
Wat ook nog kan is dat ik jullie zondag persoonlijk langs kom brengenwrote:Kan er ook niks aan doen. Zo ben ik ingeroosterd.. Werk van 09:00 tot 19:00.
Nee haha, dat sowieso nietwrote:Je moet gewoon mee naar HN Chrizzle
Jaweeeel! En als je ze zondag brengen komt.. Moet je wel vroeg op he.. En dan moet je mee doen met onze after 
Hoezo vroeg op? De after duurt toch tot 10 uur 's avonds?wrote:Jaweeeel! En als je ze zondag brengen komt.. Moet je wel vroeg op he.. En dan moet je mee doen met onze after
Wij beginnen om 07:00 met de after... En dan wil ik wel lachgas hebben!
Chukkelien. Bij Livebetter bestel ik ze altijd. Heb ze gistermiddag besteld, vandaag binnen gekregen. Dus zeker dat je ze voor zaterdag binnen hebt
Als je morgen overdag besteld, heb je ze vrijdag in huis 
Geld staat dan waarschijnlijk pas vrijdag op hun rekening en dan wordt het verstuurd. Ik ga eerst wel ff een kijkje nemen bij de Makro morgen.wrote:Chukkelien. Bij Livebetter bestel ik ze altijd. Heb ze gistermiddag besteld, vandaag binnen gekregen. Dus zeker dat je ze voor zaterdag binnen hebtAls je morgen overdag besteld, heb je ze vrijdag in huis
Held! _O_wrote:Chukkelien. Bij Livebetter bestel ik ze altijd. Heb ze gistermiddag besteld, vandaag binnen gekregen. Dus zeker dat je ze voor zaterdag binnen hebtAls je morgen overdag besteld, heb je ze vrijdag in huis
Net 3 dozen besteld
Doos! Ik wou morgen nog wel langs komen en je wat patroontjes brengen.wrote:Held! _O_wrote:Chukkelien. Bij Livebetter bestel ik ze altijd. Heb ze gistermiddag besteld, vandaag binnen gekregen. Dus zeker dat je ze voor zaterdag binnen hebtAls je morgen overdag besteld, heb je ze vrijdag in huis
Net 3 dozen besteld
En ja, dat meen ik serieus
Haha ja, ik ben toch wel lichtelijk verslaafd aan die dingen, zoo chill tijdens een afterwrote: Held! _O_
Net 3 dozen besteld
En gelijk 3 dozen bestellen noem ik ook heldig
Hahahah! Ja.. Ik weet wat voor type gebruikers ik zaterdag tref met onze after... Beter teveel dan te weinig!
S
Hoezo zo tering veel patronen
.
Nogmaals lezen 
Ik weet wat voor type gebruikers ik tref met onze after... En buiten dat.. Patronen kan je nooit teveel hebben!!
Ik weet wat voor type gebruikers ik tref met onze after... En buiten dat.. Patronen kan je nooit teveel hebben!!
wrote:Nogmaals lezen
3 dozen is toch 150?
Inderdaad, jullie zijn met vies veel man. Ik vind het echt weinig. Ik ga denk ik 4 dozen halen. Komen vast wel op van het weekendwrote:wrote:Nogmaals lezen
3 dozen is toch 150?Dat valt nog wel mee toch haha.