Kom maar op, I like a challenge.wrote:Ik kan ook zo tegen jou gaan doen, wat heb je liever??wrote: Doe maar zo tegen Christian.
nee ik ga niet stom doen tegen jullie, dat zou niet lief zijnwrote:Kom maar op, I like a challenge.wrote:Ik kan ook zo tegen jou gaan doen, wat heb je liever??wrote: Doe maar zo tegen Christian.
Moet wel zeggen dat je altijd met een eeuwige grijns rondloopt haha
Nou had een maat van mij het weer over witte wolfjes, zelfde maker als de eekhoorn en 204 mg zei hij, wie kent ze? 
De rode eekhoorntjes waren de opvolgers van de triforce en die zijn nu opgevolgd door de witte speakers... En hun hebben echt niet alweer een nieuwe +200mg pil. De witte speaker is nog maar goed 2 weekjes op de markt.wrote:Nou had een maat van mij het weer over witte wolfjes, zelfde maker als de eekhoorn en 204 mg zei hij, wie kent ze?
Positiviteit is macht over je humeur.wrote:
nee ik ga niet stom doen tegen jullie, dat zou niet lief zijn![]()
Moet wel zeggen dat je altijd met een eeuwige grijns rondloopt haha
Die speakers zijn toch niet van de makers van de eekhoorn?wrote:De rode eekhoorntjes waren de opvolgers van de triforce en die zijn nu opgevolgd door de witte speakers... En hun hebben echt niet alweer een nieuwe +200mg pil. De witte speaker is nog maar goed 2 weekjes op de markt.wrote:Nou had een maat van mij het weer over witte wolfjes, zelfde maker als de eekhoorn en 204 mg zei hij, wie kent ze?
Jawelwrote:Die speakers zijn toch niet van de makers van de eekhoorn?wrote:De rode eekhoorntjes waren de opvolgers van de triforce en die zijn nu opgevolgd door de witte speakers... En hun hebben echt niet alweer een nieuwe +200mg pil. De witte speaker is nog maar goed 2 weekjes op de markt.wrote:Nou had een maat van mij het weer over witte wolfjes, zelfde maker als de eekhoorn en 204 mg zei hij, wie kent ze?
Dan zal die maat wel lullen, want hoor ook niemand behalve hem over die witte wolfjes
En hij heeft er nog geen 1 volgens mij!
Misschien zit hij wel dichtbij de bron?wrote:Dan zal die maat wel lullen, want hoor ook niemand behalve hem over die witte wolfjes![]()
Binnenkort maar eens even een slagroomspuit aanschaffen, moet zo'n ding gewoon in huis hebben 
T
Idd misschien komen er alweer nieuwe snoepjes aan.wrote:Misschien zit hij wel dichtbij de bron?wrote:Dan zal die maat wel lullen, want hoor ook niemand behalve hem over die witte wolfjes![]()
Goed zo, mien jong, volg mijn advies op!wrote:Binnenkort maar eens even een slagroomspuit aanschaffen, moet zo'n ding gewoon in huis hebben
Dan haal ik een vaporizer.
Iemand die nog een goede site weet, waarbij het (nagenoeg) zeker is dat ik de bestelling vóór zaterdagmiddag binnen heb?wrote:Goed zo, mien jong, volg mijn advies op!wrote:Binnenkort maar eens even een slagroomspuit aanschaffen, moet zo'n ding gewoon in huis hebben
Ga gewoon een starterskitje kopen
Nice nicewrote:Iemand die nog een goede site weet, waarbij het (nagenoeg) zeker is dat ik de bestelling vóór zaterdagmiddag binnen heb?wrote:Goed zo, mien jong, volg mijn advies op!wrote:Binnenkort maar eens even een slagroomspuit aanschaffen, moet zo'n ding gewoon in huis hebben
Ga gewoon een starterskitje kopen
Kmoet ff kijken wanneer ik een vaporizer haal, atm geen geld voor.
Weet ik, maar ik kan niet bij de Makro komen 
En ik zie ook geen slagroomspuiten op hun site staan.
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Witte speakers zijn inderdaad de opvolgers van de eekhoorns. Worden op dit moment nog volop gedrukt. Opvolgers zijn er nog niet en dat worden ook geen witte wolfjes.
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Slagroompatronen.nlwrote:Weet ik, maar ik kan niet bij de Makro komen
S
Slagroomspuiten? Hoezo dat?
S
wrote:Lachgas
In welke straat in Tilburg heb jij eigenlijk een kamer?
Vind die verzendkosten beetje duur, net als bij Livebetter en Wapwereld, plus het feit dat het misschien niet voor het weekend binnen is. Toch maar morgen naar de Makro denk ik, als ze daar tenminste spuiten hebben. Stukkie lopen, maar goed.wrote:Slagroompatronen.nlwrote:Weet ik, maar ik kan niet bij de Makro komen
S
Dacht dat jij op kamers zit in tilburgwrote:Nog nergenswrote:wrote:Lachgas
In welke straat in Tilburg heb jij eigenlijk een kamer?Hoezo?
Goed dat je het ter sprake brengt... Ik moet patronen hebben!wrote:Binnenkort maar eens even een slagroomspuit aanschaffen, moet zo'n ding gewoon in huis hebben
Morgen daten dan bij de de Makro in Amsterdam?wrote:Goed dat je het ter sprake brengt... Ik moet patronen hebben!wrote:Binnenkort maar eens even een slagroomspuit aanschaffen, moet zo'n ding gewoon in huis hebben
Neinwrote: Idd misschien komen er alweer nieuwe snoepjes aan.
Heb jij een pas? Ik werk morgen wel helaas tot 19:00wrote:Morgen daten dan bij de de Makro in Amsterdam?wrote:Goed dat je het ter sprake brengt... Ik moet patronen hebben!wrote:Binnenkort maar eens even een slagroomspuit aanschaffen, moet zo'n ding gewoon in huis hebben