Methylone?wrote:@ Robin : 4fmp word nu geregeld door een niet nader te noemen persoon :p
@ Rcm010 : Benzo Fury's.. Nog nooit gehad, helaas..
B
Goed zo, braaf wezen.wrote:@ Robin : 4fmp word nu geregeld door een niet nader te noemen persoon :p
Lastig te krijgen.. Althans.. Hier welwrote:Methylone?wrote:@ Robin : 4fmp word nu geregeld door een niet nader te noemen persoon :p
Ik ben altijd braaf hoor...wrote:Goed zo, braaf wezen.wrote:@ Robin : 4fmp word nu geregeld door een niet nader te noemen persoon :p
En??wrote:Jawrote:Heeft iemand die witte speakers al geprobeerd??
Nieuwe vervangers van de geliefde boompjes?
Zeker weten!wrote:En??wrote:Jawrote:Heeft iemand die witte speakers al geprobeerd??
Nieuwe vervangers van de geliefde boompjes?
G
hier zijn ze pas aan de beurt op Thunderdome 
ik ook :p heb voor QLimax oranje olifanten, moeten ook maar op.wrote:hier zijn ze pas aan de beurt op Thunderdome
Ik had ze ook.. Althans.. Niet thuis, maar bij iemand anders liggen... Maar een niet nader te noemen persoon heeft ze verkocht 
Ik hoop dat ik ze voor qlimax kan krijgen 
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Niet lastig, wel prijzig helaaswrote:Lastig te krijgen.. Althans.. Hier welwrote:Methylone?wrote:@ Robin : 4fmp word nu geregeld door een niet nader te noemen persoon :p
Ik ben altijd braaf hoor...wrote:Goed zo, braaf wezen.wrote:@ Robin : 4fmp word nu geregeld door een niet nader te noemen persoon :p
Alternatieven voor xtc: GHB, 4-FMP, Methylone, 6-APB, Mephedrone, 2C-B, Amfetamine, ...wrote:Ik had ze ook.. Althans.. Niet thuis, maar bij iemand anders liggen... Maar een niet nader te noemen persoon heeft ze verkocht
Persoonlijk zou ik eigenlijk gewoon van alles wat je serotonine verneukt afblijven voor een tijdje (maandje) en dan eerder kiezen voor 4-FMP of dergelijke als voor xtc. Speed met een doppie erbij is misschien wel wat voor jou als alternatief? Hoezo kun je een party niet enkel volhouden op pep trouwens
En je mag zaterdag wel naar speakertjes kijken hoor
Mwhaaa, wat is prijzig? Als je het vergelijkt met 4-FMP is het juist goedkoper. But then again, 4-FMP duurt wel een stuk langer, dus zou je met methylone wel weer een keer moeten bijpakken, waardoor je iets duurder uit bent in totaal. Maar dan alsnog is het goedkoper dan bijvoorbeeld MDMA kristallen. Ik vind methylone best wel redelijk geprijst.wrote:Lastig te krijgen.. Althans.. Hier welwrote: Methylone?
4 van de 6 dingen die je opnoemt verneukt (waarschijnlijk) wel degelijk een stukje van je serotoninewrote:Alternatieven voor xtc: GHB, 4-FMP, Methylone, 6-APB, Mephedrone, 2C-B, Amfetamine, ...wrote:Ik had ze ook.. Althans.. Niet thuis, maar bij iemand anders liggen... Maar een niet nader te noemen persoon heeft ze verkocht
Persoonlijk zou ik eigenlijk gewoon van alles wat je serotonine verneukt afblijven voor een tijdje (maandje) en dan eerder kiezen voor 4-FMP of dergelijke als voor xtc. Speed met een doppie erbij is misschien wel wat voor jou als alternatief? Hoezo kun je een party niet enkel volhouden op pep trouwensIk kan 5 party's achter elkaar volhouden op alleen pep
En je mag zaterdag wel naar speakertjes kijken hoor
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Laat ik het anders stellen, ik betaal per gram meer voor mdmc dan voor 4-fa, allee zegr dat waarschijnlijk meer over de prijs die ik voor 4-fa betaal dan andersom. 
Hier is 4-FA juist veel goedkoper als Methylone, aangezien methylone niet meer naar Nederland word gestuurd door een aantal grote jongens op het netwrote:Mwhaaa, wat is prijzig? Als je het vergelijkt met 4-FMP is het juist goedkoper. But then again, 4-FMP duurt wel een stuk langer, dus zou je met methylone wel weer een keer moeten bijpakken, waardoor je iets duurder uit bent in totaal. Maar dan alsnog is het goedkoper dan bijvoorbeeld MDMA kristallen. Ik vind methylone best wel redelijk geprijst.
Ja ik noemde maar wat alternatieven, ik zei er toch ook bij dat hij echter best helemaal niet aan stofjes zou zitten die serotonine gebruiken voor minstens een maandje, en daarna niet gelijk zijn nieuw aangelegde voorraad plunderen maar wat gebruiken in de aard van 4-FA. Maar als je echt van het wauze xtc effect houd kan ik mij voorstellen dat dat moeilijk is om lang niet te doen, ik hou er juist van om vrij helder te blijven, wat amps en 4-fa zijn voor mij dus juist lekkerder.4 van de 6 dingen die je opnoemt verneukt (waarschijnlijk) wel degelijk een stukje van je serotonineWeliswaar is mindere mate dan MDMA, maar toch.
Jefferds doel is zijn hersens voor zijn 32e te verneukenwrote:Hier is 4-FA juist veel goedkoper als Methylone, aangezien methylone niet meer naar Nederland word gestuurd door een aantal grote jongens op het netwrote:Mwhaaa, wat is prijzig? Als je het vergelijkt met 4-FMP is het juist goedkoper. But then again, 4-FMP duurt wel een stuk langer, dus zou je met methylone wel weer een keer moeten bijpakken, waardoor je iets duurder uit bent in totaal. Maar dan alsnog is het goedkoper dan bijvoorbeeld MDMA kristallen. Ik vind methylone best wel redelijk geprijst.
Ja ik noemde maar wat alternatieven, ik zei er toch ook bij dat hij echter best helemaal niet aan stofjes zou zitten die serotonine gebruiken voor minstens een maandje, en daarna niet gelijk zijn nieuw aangelegde voorraad plunderen maar wat gebruiken in de aard van 4-FA. Maar als je echt van het wauze xtc effect houd kan ik mij voorstellen dat dat moeilijk is om lang niet te doen, ik hou er juist van om vrij helder te blijven, wat amps en 4-fa zijn voor mij dus juist lekkerder.4 van de 6 dingen die je opnoemt verneukt (waarschijnlijk) wel degelijk een stukje van je serotonineWeliswaar is mindere mate dan MDMA, maar toch.
Mij lukt het binnen een maandwrote:Piece of cake
Met iets leuks lukt het je binnen 7 dagenwrote:Mij lukt het binnen een maandwrote:Piece of cake
Het valt me wel op dat je veel in dit topic actief bent Chris

Ik heb gewoon niks beters te doenwrote:Het valt me wel op dat je veel in dit topic actief bent Chris![]()
Haha dat blijkt maar weerwrote: Ik heb gewoon niks beters te doen
ik moet ook maar weer 'ns ff in gaan slaan voor de komende feesten, heb niets meer thuis
Datura?wrote:Met iets leuks lukt het je binnen 7 dagenwrote:Mij lukt het binnen een maandwrote:Piece of cake
Doe maar zo tegen Christian.wrote:Haha dat blijkt maar weerwrote: Ik heb gewoon niks beters te doen![]()
ik moet ook maar weer 'ns ff in gaan slaan voor de komende feesten, heb niets meer thuis![]()
Ik kan ook zo tegen jou gaan doen, wat heb je liever??wrote: Doe maar zo tegen Christian.