Ja dat gevoel ken ik.Vind ik echt heel irritant met trippen.Heb het niet altijd.
Afgelopen vrijdag had ik ook 120 mics op.Had het om 22u genomen.Darkbeatz en de rest kwamen pas om 1 uur thuis.
Ik dacht ,dan ben ik op 1 lijn als hun thuis komen.Het begon veel eerder te werken dan ik in gedachten had van de vorige keren.Al gauw zag ik mijn kat een meter groter dan normaal en de vloerbedekking begon overal te bewegen.(Erg handig als je het aan het stofzuigen bent en dan vervolgens overal 2x overheen gaat omdat het ontsnapt).Vervolgens ging ik de xbox aansluiten voor de vette visuals die je te zien krijgt als je muziek afspeelt.Ik als een mongool dat ding 3 keer opnieuw aansluiten omdat de harde schijf niet werkte.Het begin was dus een beetje chaotisch om het licht uit te drukken. Rond 10 over 12 kwamen ze thuis en moest ik echt even tot rust komen.Visueel was er overal vanalles aan de hand.Nu iedereen thuis was gingen we allemaal beetje bij kletsen en na een hoop gekut met de muziek was alles goed.Visuals waren mooi.Interessante gespreken over vanalles en nogwat.
Om een uurtje of 02.00 nam ik een lijntje keta en dat werkte extra hard samen met de lsd.Op gegeven moment had ik echt totale depersonalisatie.Ik dacht dat ik een soort van camera was en dat er duizenden mensen door mijn ogen keken.Ik kon niet meer praten, ik wist mijn naam niet meer en ik kon me niet herinneren hoe ik er uitzag.Ik probeerde hard na te denken en zag honderden gezichten voorbij komen maar ik herkende mezelf nergens in.Op gegeven moment twijfelde ik of ik wel een mens was en of het allemaal realiteit was.Toen had ik het gevoel dat ik uit de trip kwam,maar dat kwam gewoon weer even hard terug.Na een aantal uur was ik weer in een gezelige trip mode.
Al met al was het een erg heftige maar vette trip.Alleen raad ik de combinatie met ketamine sterk af voor mensen die nog niet zo veel trip ervaring hebben.Het was erg disosociatief en het versterkte de awkwardness die lsd wel eens met zich meebrengt heel erg,en een gesprek voeren was niet echt aan de orde.
Erg lang verhaal maar hoop dat jullie het leuk vinden
Volgende keer weer.Maar voorlopig even niet.