Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Dan moet je gewoon 40mg 2c-b ineens wegsnatsen, wedden dat je het niet meer voelt? :D

Dat weet je niet meer of je aan het schijten of pissen bent wsl :lol:

Ik kan het je wel uitleggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:21 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Dan moet je gewoon 40mg 2c-b ineens wegsnatsen, wedden dat je het niet meer voelt? :D

Dat weet je niet meer of je aan het schijten of pissen bent wsl :lol:

Die uitspraak komt me bekend voor.. Iets met een Defqon weekend, vrijdagavond en Squirrie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:12 

Hardtraxxer

Ja dat gevoel ken ik.Vind ik echt heel irritant met trippen.Heb het niet altijd.
Afgelopen vrijdag had ik ook 120 mics op.Had het om 22u genomen.Darkbeatz en de rest kwamen pas om 1 uur thuis.
Ik dacht ,dan ben ik op 1 lijn als hun thuis komen.Het begon veel eerder te werken dan ik in gedachten had van de vorige keren.Al gauw zag ik mijn kat een meter groter dan normaal en de vloerbedekking begon overal te bewegen.(Erg handig als je het aan het stofzuigen bent en dan vervolgens overal 2x overheen gaat omdat het ontsnapt).Vervolgens ging ik de xbox aansluiten voor de vette visuals die je te zien krijgt als je muziek afspeelt.Ik als een mongool dat ding 3 keer opnieuw aansluiten omdat de harde schijf niet werkte.Het begin was dus een beetje chaotisch om het licht uit te drukken. Rond 10 over 12 kwamen ze thuis en moest ik echt even tot rust komen.Visueel was er overal vanalles aan de hand.Nu iedereen thuis was gingen we allemaal beetje bij kletsen en na een hoop gekut met de muziek was alles goed.Visuals waren mooi.Interessante gespreken over vanalles en nogwat.
Om een uurtje of 02.00 nam ik een lijntje keta en dat werkte extra hard samen met de lsd.Op gegeven moment had ik echt totale depersonalisatie.Ik dacht dat ik een soort van camera was en dat er duizenden mensen door mijn ogen keken.Ik kon niet meer praten, ik wist mijn naam niet meer en ik kon me niet herinneren hoe ik er uitzag.Ik probeerde hard na te denken en zag honderden gezichten voorbij komen maar ik herkende mezelf nergens in.Op gegeven moment twijfelde ik of ik wel een mens was en of het allemaal realiteit was.Toen had ik het gevoel dat ik uit de trip kwam,maar dat kwam gewoon weer even hard terug.Na een aantal uur was ik weer in een gezelige trip mode.
Al met al was het een erg heftige maar vette trip.Alleen raad ik de combinatie met ketamine sterk af voor mensen die nog niet zo veel trip ervaring hebben.Het was erg disosociatief en het versterkte de awkwardness die lsd wel eens met zich meebrengt heel erg,en een gesprek voeren was niet echt aan de orde.
Erg lang verhaal maar hoop dat jullie het leuk vinden :thumbsup:
Volgende keer weer.Maar voorlopig even niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:14 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Erg handig als je het aan het stofzuigen bent en dan vervolgens overal 2x overheen gaat omdet het ontsnapt

:lol: xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

Epic haha! :D

Keta tijdens mijn eerste ervaring met LSD gedaan en het heeft inderdaad leuk effect :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

Leuk stukje om te lezen alleen de combo met keta zie ik persoonlijk niet zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:26 

Hardtraxxer

De combinatie met keta is geniaal.Het gaat denk ik eerder om de hoeveelheid.Ik had al sinds begin augustus geen keta meer gebruikt en ik denk dat ik een beetje te veel op had :P Leek net of in verschillende lagen van space zat tegelijk.Echte inception achtig.maar dan met trippen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:29 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
De combinatie met keta is geniaal.Het gaat denk ik eerder om de hoeveelheid.Ik had al sinds begin augustus geen keta meer gebruikt en ik denk dat ik een beetje te veel op had :P Leek net of in verschillende lagen van space zat tegelijk.Echte inception achtig.maar dan met trippen.

Vet ^^

Die lagen herken ik wel qua trippen.
Dat heb ik wel een paar keer gehad.

Had je ook flinke mindfucks? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Gruwelijk vet! :D Keta en LSD gaat zeker gedaan worden, lijkt me super episch! Begin volgend jaar wellicht, eerst nog 2x LSD in andere modus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Mja totale depersonalisatie moet je maar van houden :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:37 

Hardtraxx Elite

Goed... Volgens diverse bronnen, including myself.. Heb ik gewoon een mega hoge tolerantie opgebouwd betreft MDMA. Nu wil ik dus wel eens wat anders op een feestje. Maar op alleen pep ga ik het niet redden...
Wat raden jullie me aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Gaaf hoor ^^

Derealisatie is ook wel vet en het totale verlies van tijd en ruimte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Goed... Volgens diverse bronnen, including myself.. Heb ik gewoon een mega hoge tolerantie opgebouwd betreft MDMA. Nu wil ik dus wel eens wat anders op een feestje. Maar op alleen pep ga ik het niet redden...
Wat raden jullie me aan?

Een hele Witte Speaker droppen en een half uur later nog een halfje :)

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Gaaf hoor ^^

Love dat met 2C-x :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:40 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Wat raden jullie me aan?

Een hele Witte Speaker droppen en een half uur later nog een halfje :)

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Gaaf hoor ^^

Dumbass... Juist iets anders dan MDMA
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Gaaf hoor ^^

Bij 2c's vind ik het juist niet plezierig...
Ook door je fucked up gevoel qua lichaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:42 

Hardtraxxer

Ja ongelooflijk, die trip lagen waren echt erg.Soms kwam ik er uit en had echt het gevoel dat ik in 4 of 5 verschildende trips zat.Die depersonalisatie was soms wel eng maar ook wel erg vet.Heb wel eens vaker een ego loss gehad en als je in gedachten kan houden dat het een trip is kan het best wel vet zijn.Al had ik daar op gegeven moment wel moeite mee.Mindfucks vielen wel mee,appart van het feit dat ik helemaal fucked was :P .Wat wel vervelend was ,was dat iedereen iets anders wou luisteren.De ene wou techno,de ander shpongle iemand anders weer goa.Ik wou dubstep of zo.Op gegeven moment wist ik helemaal niet meer wat ik wou luisteren.En het gesprek kwam steeds weer op.Wat zetten we nou op.Was op gegeven moment best wel frustrerend.Vooral als je je spraak vermogen kwijt bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

@Jeff3rd

4fmp? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Ja ongelooflijk, die trip lagen waren echt erg.Soms kwam ik er uit en had echt het gevoel dat ik in 4 of 5 verschildende trips zat.Die depersonalisatie was soms wel eng maar ook wel erg vet.Heb wel eens vaker een ego loss gehad en als je in gedachten kan houden dat het een trip is kan het best wel vet zijn.Al had ik daar op gegeven moment wel moeite mee.Mindfucks vielen wel mee,appart van het feit dat ik helemaal fucked was :P .Wat wel vervelend was ,was dat iedereen iets anders wou luisteren.De ene wou techno,de ander shpongle iemand anders weer goa.Ik wou dubstep of zo.Op gegeven moment wist ik helemaal niet meer wat ik wou luisteren.En het gesprek kwam steeds weer op.Wat zetten we nou op.Was op gegeven moment best wel frustrerend.Vooral als je je spraak vermogen kwijt bent.

Jaaa, dat is goed fucked up. Herken dat qua muziek wel. Meestal melodische hardstyle, dat voelt goed altijd. Vooral als je telkens met dezelfde mensen tript. De mensen met wie ik trip kennen elkaar ook redelijk goed, dus dat komt heel mooi uit :) We kijken elkaar aan en we weten genoeg. :)

Hmm, ik vind de mindfucks juist het leukste. De vetste keer vond ik toen ik in een gedachteloop zat! Dat vond ik echt te gek :)

Wel vervelend dat je de depersonalisatie eng vond op sommige momenten. Die muziek discussie al helemaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:51 

Hardtraxxer

Ja die had ik ook flink die gedachtenloops.Ja die mindfucks vond ik niet zo erg.Was al blij dat ik visueel al zo sterk aan het trippen was.Tot mei dit jaar heb ik bij het trippen nooit een visueel effect gehad.Zowel bij lsd als bij 2c-x en dat met best hoge doseringen.Pas sinds mei heb ik elke keer sterk visueel getript.

@ jefferd.Lijkt Benzofury je niks dan?Da lijkt mij wel een geschikte party drug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Ja die had ik ook flink die gedachtenloops.Ja die mindfucks vond ik niet zo erg.Was al blij dat ik visueel al zo sterk aan het trippen was.Tot mei dit jaar heb ik bij het trippen nooit een visueel effect gehad.Zowel bij lsd als bij 2c-x en dat met best hoge doseringen.Pas sinds mei heb ik elke keer sterk visueel getript.

@ jefferd.Lijkt Benzofury je niks dan?Da lijkt mij wel een geschikte party drug.

Ja, dat heb je verteld aan mij :P
Wel mooi dat je nu flinks padje af was dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:01 

Heb btw tegen de tandarts gezegd dat ik tijdens het uitgaan hard onderuitgegaan ben, op mijn kin ben beland en m'n wang tussen m'n tanden zat. Niks aan de hand :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Heb btw tegen de tandarts gezegd dat ik tijdens het uitgaan hard onderuitgegaan ben, op mijn kin ben beland en m'n wang tussen m'n tanden zat. Niks aan de hand :lol:

Ik zeg gewoon dat ik mijn wang lekker vind :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:11 

Hardtraxx Elite

@ Robin : 4fmp word nu geregeld door een niet nader te noemen persoon :p
@ Rcm010 : Benzo Fury's.. Nog nooit gehad, helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
@ Robin : 4fmp word nu geregeld door een niet nader te noemen persoon :p

Ja dat hoor ik ook al een tijdje van een niet nader te noemen persoon:p
Vorige  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic