Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Hahaha volgens mij is trance nuchter echt pokke muziek, maar als je leip bent is het volgens mij tering vet! :P
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
dawasiknie wrote:Trance + Verjaardag + Drugs = (L)
Bij deze is dat alvast beslist haha!
ASOT = Geil :love:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Beetje trippeng terwijl je witte broeken bruin ziet worden @ Sensation White :cool:
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
ASOT is iig een twijfelgeval, ff kijken hoe het met geld zit op dat moment, want alleen voor kaartjes al 100 euro in 2 weken is wel veel! :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jeff3rd wrote:
Chukkels wrote:
Jeff3rd wrote:@ Chukkels Regel jij dat nou maar eerst voor mij.. Jij zandhaas!
Ja jonge, staat in de bestellijst ^^
T werd eens tijd! xd
Het is nooit uit bestelling geweest. Dat spul is eerder op voordat je 'give me meph' kan zeggen :D
Olijfboompje wrote:Beetje trippeng terwijl je witte broeken bruin ziet worden @ Sensation White :cool:
Sensation White is zooooooooooooooooooo vet :love: :love:
Hardtraxxer
375 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Heeft iemand die witte speakers al geprobeerd?? :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Realtom wrote:Heeft iemand die witte speakers al geprobeerd?? :)
Ja :)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
PNXRMX wrote:Ik vond het daar toch wat tegenvallen vgl met jouw beschrijving ervan, maar het had met betere timing en een hogere dosis al een stuk vetter kunnen zijn. Toch waren de effecten van de drug gewoon in lijn met de verwachting, de dosis, timing en de drug waren gewoon niet juist voor de setting. Volgende keer, als we dan gaan trippen, doen we het met jou mee, zorgen we ervoor dat we aan t begin al goed trippen, en doe ik t op paddos of lsd ;)
:x Nou ik denk dat het echt meer aan timing en dosis moet gelegen hebben, we hadden vrijdag 3 mensen bij ons aan de 2c-i en allen hadden ze een geweldige ervaring :$ Maar het duurt gewoon lang voordat het opkomt natuurlijk, en als je dan al werkt met een dose en redose duurt het natuurlijk nog langer (Vooral bij 2c-i, wat toch veel langzamer en geleidelijker opkomt als bv 2c-b waarbij je na een uur al aardig piekt). Ik dacht trouwens altijd dat bijdoseren nooit erg goed werkte bij psychedelics (dat je dan niet het zelfde sterke effect krijgt als dat je de dosering ineens neemt, maar ik vind hier nu echter geen informatie over..)

Ik kan niet wachten op volgend jaar! En ik ben zo jaloers dat ik niet op STRP kan gaan trippen :( Maar doen we wel op Qlimax dan, hoe zou 4-fmp+lsd zijn? :innocent:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Maar 2c moet je ook snuiven :o
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Maar 2c moet je ook snuiven :o
True dat!
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
DarkBeatz wrote:
PNXRMX wrote:Ik vond het daar toch wat tegenvallen vgl met jouw beschrijving ervan, maar het had met betere timing en een hogere dosis al een stuk vetter kunnen zijn. Toch waren de effecten van de drug gewoon in lijn met de verwachting, de dosis, timing en de drug waren gewoon niet juist voor de setting. Volgende keer, als we dan gaan trippen, doen we het met jou mee, zorgen we ervoor dat we aan t begin al goed trippen, en doe ik t op paddos of lsd ;)
:x Nou ik denk dat het echt meer aan timing en dosis moet gelegen hebben, we hadden vrijdag 3 mensen bij ons aan de 2c-i en allen hadden ze een geweldige ervaring :$ Maar het duurt gewoon lang voordat het opkomt natuurlijk, en als je dan al werkt met een dose en redose duurt het natuurlijk nog langer (Vooral bij 2c-i, wat toch veel langzamer en geleidelijker opkomt als bv 2c-b waarbij je na een uur al aardig piekt). Ik dacht trouwens altijd dat bijdoseren nooit erg goed werkte bij psychedelics (dat je dan niet het zelfde sterke effect krijgt als dat je de dosering ineens neemt, maar ik vind hier nu echter geen informatie over..)

Ik kan niet wachten op volgend jaar! En ik ben zo jaloers dat ik niet op STRP kan gaan trippen :( Maar doen we wel op Qlimax dan, hoe zou 4-fmp+lsd zijn? :innocent:
Zij hadden ook allemaal gesnoven, dan kun je het ook niet zo gauw vergelijken volgens mij. De rest van de groep van donderdag die allemaal harder aan t trippen waren dan ik vonden het ook leuk, maar niet geweldig ofzo. Je moet niet vergeten dat jij Lsd op had hè, en een vrij hoge dosis ook nog, dan ben je denk ik een stuk minder bewust van hoe alles 'echt' is en heb je sowieso een geweldige trip in een enigszins prikkelende setting.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
LSD + 2C-B = :love:
J
5 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Zeg maar wanneer!! Afspraak staat na zaterdagavond he!

(Heb trouwens even een andere hardtraxx naam aangemaakt hier, volg het forum al anderhalf jaar ofzo.... vond het toch tijd worden :P )
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
juppers wrote:

(Heb trouwens even een andere hardtraxx naam aangemaakt hier, volg het forum al anderhalf jaar ofzo.... vond het toch tijd worden :P )
woepsie wat heb ik nu weer gedaan hahah xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
roberttt wrote:
juppers wrote:

woepsie wat heb ik nu weer gedaan hahah xd
Altijd leuk die toezeggingen die Robert in dronken status doet xd
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
PNXRMX wrote:Zij hadden ook allemaal gesnoven, dan kun je het ook niet zo gauw vergelijken volgens mij. De rest van de groep van donderdag die allemaal harder aan t trippen waren dan ik vonden het ook leuk, maar niet geweldig ofzo. Je moet niet vergeten dat jij Lsd op had hè, en een vrij hoge dosis ook nog, dan ben je denk ik een stuk minder bewust van hoe alles 'echt' is en heb je sowieso een geweldige trip in een enigszins prikkelende setting.
Nou nou, de week ervoor hadden we een 15 mensen erbij op 2c-b (zo goed als allemaal oraal) en iedereen vond het helemaal geweldig hoor :cool: Sars zat op precies hetzelfde level van trip als de week ervoor op 2c-b (nu met 2c-i nasaal). Effecten zijn exact hetzelfde snuiven vs slikken, mits de dosering is aangepast. Jammer dat jullie het niet zo bijzonder vonden, want echt alle anderen wat er getript hebben en ook de mensen die als bob waren, vonden het helemaal geweldig :innocent:
T
Olijfboompje wrote:Beetje trippeng terwijl je witte broeken bruin ziet worden @ Sensation White :cool:
En dan zorgen dat je een flesje water bij je hebt en het eerst volgende meisje helemaal nat gooit met dat water :thumbsup:
Realtom wrote:Heeft iemand die witte speakers al geprobeerd?? :)
Krijg er vrijdag een aantal :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DarkBeatz wrote:
PNXRMX wrote:Zij hadden ook allemaal gesnoven, dan kun je het ook niet zo gauw vergelijken volgens mij. De rest van de groep van donderdag die allemaal harder aan t trippen waren dan ik vonden het ook leuk, maar niet geweldig ofzo. Je moet niet vergeten dat jij Lsd op had hè, en een vrij hoge dosis ook nog, dan ben je denk ik een stuk minder bewust van hoe alles 'echt' is en heb je sowieso een geweldige trip in een enigszins prikkelende setting.
Nou nou, de week ervoor hadden we een 15 mensen erbij op 2c-b (zo goed als allemaal oraal) en iedereen vond het helemaal geweldig hoor :cool: Sars zat op precies hetzelfde level van trip als de week ervoor op 2c-b (nu met 2c-i nasaal). Effecten zijn exact hetzelfde snuiven vs slikken, mits de dosering is aangepast. Jammer dat jullie het niet zo bijzonder vonden, want echt alle anderen wat er getript hebben en ook de mensen die als bob waren, vonden het helemaal geweldig :innocent:
2ci is inderdaad sterkere 2cb xd
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:2ci is inderdaad sterkere 2cb xd
Deze week zaten we met zijn 4en aan acid en met 3 aan 2ci :P James de dag ervoor ook op 2ci, zelf was ik eigenlijk ook 2ci van plan maar ik had wat last van mijn maag en mijn maag word vaak extra onrustig van 2c'tjes dus toch maar gekozen voor de lsd opnieuw (L) Was HEERLIJK (Maar S. voelde zich op 2ci echt exact hetzelfde als op 2cb een week ervoor - met een puntje keta erbij wel, beide keren :P)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DarkBeatz wrote:
Olijfboompje wrote:2ci is inderdaad sterkere 2cb xd
Deze week zaten we met zijn 4en aan acid en met 3 aan 2ci :P James de dag ervoor ook op 2ci, zelf was ik eigenlijk ook 2ci van plan maar ik had wat last van mijn maag en mijn maag word vaak extra onrustig van 2c'tjes dus toch maar gekozen voor de lsd opnieuw (L) Was HEERLIJK (Maar S. voelde zich op 2ci echt exact hetzelfde als op 2cb een week ervoor - met een puntje keta erbij wel, beide keren :P)
Haha, doe je goed man :P

Iedereens maag wordt onrustig van 2ctjes, nogal fucked up van het spul!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Dan moet je gewoon 40mg 2c-b ineens wegsnatsen, wedden dat je het niet meer voelt? :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:Dan moet je gewoon 40mg 2c-b ineens wegsnatsen, wedden dat je het niet meer voelt? :D
Dan voel je nog vrij weinig ja
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Chukkels wrote:Dan moet je gewoon 40mg 2c-b ineens wegsnatsen, wedden dat je het niet meer voelt? :D
Dat weet je niet meer of je aan het schijten of pissen bent wsl :lol:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Mijn maag draait 100x om met 2c-b :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
DarkBeatz wrote:
Dat weet je niet meer of je aan het schijten of pissen bent wsl :lol:
Schijten en pissen doe je meestal tegelijk :P

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 32 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago