Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 08:48 

Hardtraxx Veteran

Hahaha volgens mij is trance nuchter echt pokke muziek, maar als je leip bent is het volgens mij tering vet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 09:02 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Trance + Verjaardag + Drugs = (L)
Bij deze is dat alvast beslist haha!

ASOT = Geil :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 09:16 

Hardtraxx Veteran

Beetje trippeng terwijl je witte broeken bruin ziet worden @ Sensation White :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 09:20 

Hardtraxx Veteran

ASOT is iig een twijfelgeval, ff kijken hoe het met geld zit op dat moment, want alleen voor kaartjes al 100 euro in 2 weken is wel veel! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 10:34 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
@ Chukkels Regel jij dat nou maar eerst voor mij.. Jij zandhaas!

Ja jonge, staat in de bestellijst ^^

T werd eens tijd! xd

Het is nooit uit bestelling geweest. Dat spul is eerder op voordat je 'give me meph' kan zeggen :D

Olijfboompje schreef:
Beetje trippeng terwijl je witte broeken bruin ziet worden @ Sensation White :cool:

Sensation White is zooooooooooooooooooo vet :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:03 

Hardtraxxer

Heeft iemand die witte speakers al geprobeerd?? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:09 

Hardtraxx Veteran

Realtom schreef:

Ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:19 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Ik vond het daar toch wat tegenvallen vgl met jouw beschrijving ervan, maar het had met betere timing en een hogere dosis al een stuk vetter kunnen zijn. Toch waren de effecten van de drug gewoon in lijn met de verwachting, de dosis, timing en de drug waren gewoon niet juist voor de setting. Volgende keer, als we dan gaan trippen, doen we het met jou mee, zorgen we ervoor dat we aan t begin al goed trippen, en doe ik t op paddos of lsd ;)

:x Nou ik denk dat het echt meer aan timing en dosis moet gelegen hebben, we hadden vrijdag 3 mensen bij ons aan de 2c-i en allen hadden ze een geweldige ervaring :$ Maar het duurt gewoon lang voordat het opkomt natuurlijk, en als je dan al werkt met een dose en redose duurt het natuurlijk nog langer (Vooral bij 2c-i, wat toch veel langzamer en geleidelijker opkomt als bv 2c-b waarbij je na een uur al aardig piekt). Ik dacht trouwens altijd dat bijdoseren nooit erg goed werkte bij psychedelics (dat je dan niet het zelfde sterke effect krijgt als dat je de dosering ineens neemt, maar ik vind hier nu echter geen informatie over..)

Ik kan niet wachten op volgend jaar! En ik ben zo jaloers dat ik niet op STRP kan gaan trippen :( Maar doen we wel op Qlimax dan, hoe zou 4-fmp+lsd zijn? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:19 

Donateur

Maar 2c moet je ook snuiven :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:21 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

True dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
Ik vond het daar toch wat tegenvallen vgl met jouw beschrijving ervan, maar het had met betere timing en een hogere dosis al een stuk vetter kunnen zijn. Toch waren de effecten van de drug gewoon in lijn met de verwachting, de dosis, timing en de drug waren gewoon niet juist voor de setting. Volgende keer, als we dan gaan trippen, doen we het met jou mee, zorgen we ervoor dat we aan t begin al goed trippen, en doe ik t op paddos of lsd ;)

:x Nou ik denk dat het echt meer aan timing en dosis moet gelegen hebben, we hadden vrijdag 3 mensen bij ons aan de 2c-i en allen hadden ze een geweldige ervaring :$ Maar het duurt gewoon lang voordat het opkomt natuurlijk, en als je dan al werkt met een dose en redose duurt het natuurlijk nog langer (Vooral bij 2c-i, wat toch veel langzamer en geleidelijker opkomt als bv 2c-b waarbij je na een uur al aardig piekt). Ik dacht trouwens altijd dat bijdoseren nooit erg goed werkte bij psychedelics (dat je dan niet het zelfde sterke effect krijgt als dat je de dosering ineens neemt, maar ik vind hier nu echter geen informatie over..)

Ik kan niet wachten op volgend jaar! En ik ben zo jaloers dat ik niet op STRP kan gaan trippen :( Maar doen we wel op Qlimax dan, hoe zou 4-fmp+lsd zijn? :innocent:

Zij hadden ook allemaal gesnoven, dan kun je het ook niet zo gauw vergelijken volgens mij. De rest van de groep van donderdag die allemaal harder aan t trippen waren dan ik vonden het ook leuk, maar niet geweldig ofzo. Je moet niet vergeten dat jij Lsd op had hè, en een vrij hoge dosis ook nog, dan ben je denk ik een stuk minder bewust van hoe alles 'echt' is en heb je sowieso een geweldige trip in een enigszins prikkelende setting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 12:19 

Hardtraxx Veteran

LSD + 2C-B = :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:33 

Hardtraxx Newbie

roberttt schreef:

Zeg maar wanneer!! Afspraak staat na zaterdagavond he!

(Heb trouwens even een andere hardtraxx naam aangemaakt hier, volg het forum al anderhalf jaar ofzo.... vond het toch tijd worden :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:40 

Donateur

juppers schreef:
roberttt schreef:

(Heb trouwens even een andere hardtraxx naam aangemaakt hier, volg het forum al anderhalf jaar ofzo.... vond het toch tijd worden :P )

woepsie wat heb ik nu weer gedaan hahah xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
juppers schreef:
roberttt schreef:

woepsie wat heb ik nu weer gedaan hahah xd

Altijd leuk die toezeggingen die Robert in dronken status doet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 14:31 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Zij hadden ook allemaal gesnoven, dan kun je het ook niet zo gauw vergelijken volgens mij. De rest van de groep van donderdag die allemaal harder aan t trippen waren dan ik vonden het ook leuk, maar niet geweldig ofzo. Je moet niet vergeten dat jij Lsd op had hè, en een vrij hoge dosis ook nog, dan ben je denk ik een stuk minder bewust van hoe alles 'echt' is en heb je sowieso een geweldige trip in een enigszins prikkelende setting.

Nou nou, de week ervoor hadden we een 15 mensen erbij op 2c-b (zo goed als allemaal oraal) en iedereen vond het helemaal geweldig hoor :cool: Sars zat op precies hetzelfde level van trip als de week ervoor op 2c-b (nu met 2c-i nasaal). Effecten zijn exact hetzelfde snuiven vs slikken, mits de dosering is aangepast. Jammer dat jullie het niet zo bijzonder vonden, want echt alle anderen wat er getript hebben en ook de mensen die als bob waren, vonden het helemaal geweldig :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:06 

Olijfboompje schreef:

En dan zorgen dat je een flesje water bij je hebt en het eerst volgende meisje helemaal nat gooit met dat water :thumbsup:

Realtom schreef:

Krijg er vrijdag een aantal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:

Nou nou, de week ervoor hadden we een 15 mensen erbij op 2c-b (zo goed als allemaal oraal) en iedereen vond het helemaal geweldig hoor :cool: Sars zat op precies hetzelfde level van trip als de week ervoor op 2c-b (nu met 2c-i nasaal). Effecten zijn exact hetzelfde snuiven vs slikken, mits de dosering is aangepast. Jammer dat jullie het niet zo bijzonder vonden, want echt alle anderen wat er getript hebben en ook de mensen die als bob waren, vonden het helemaal geweldig :innocent:

2ci is inderdaad sterkere 2cb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:12 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Deze week zaten we met zijn 4en aan acid en met 3 aan 2ci :P James de dag ervoor ook op 2ci, zelf was ik eigenlijk ook 2ci van plan maar ik had wat last van mijn maag en mijn maag word vaak extra onrustig van 2c'tjes dus toch maar gekozen voor de lsd opnieuw (L) Was HEERLIJK (Maar S. voelde zich op 2ci echt exact hetzelfde als op 2cb een week ervoor - met een puntje keta erbij wel, beide keren :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Deze week zaten we met zijn 4en aan acid en met 3 aan 2ci :P James de dag ervoor ook op 2ci, zelf was ik eigenlijk ook 2ci van plan maar ik had wat last van mijn maag en mijn maag word vaak extra onrustig van 2c'tjes dus toch maar gekozen voor de lsd opnieuw (L) Was HEERLIJK (Maar S. voelde zich op 2ci echt exact hetzelfde als op 2cb een week ervoor - met een puntje keta erbij wel, beide keren :P)

Haha, doe je goed man :P

Iedereens maag wordt onrustig van 2ctjes, nogal fucked up van het spul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

Dan moet je gewoon 40mg 2c-b ineens wegsnatsen, wedden dat je het niet meer voelt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Dan moet je gewoon 40mg 2c-b ineens wegsnatsen, wedden dat je het niet meer voelt? :D

Dan voel je nog vrij weinig ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:54 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Dat weet je niet meer of je aan het schijten of pissen bent wsl :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Mijn maag draait 100x om met 2c-b :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Dat weet je niet meer of je aan het schijten of pissen bent wsl :lol:

Schijten en pissen doe je meestal tegelijk :P
Vorige  1 ... 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic