PNXRMX schreef:
Ik vond het daar toch wat tegenvallen vgl met jouw beschrijving ervan, maar het had met betere timing en een hogere dosis al een stuk vetter kunnen zijn. Toch waren de effecten van de drug gewoon in lijn met de verwachting, de dosis, timing en de drug waren gewoon niet juist voor de setting. Volgende keer, als we dan gaan trippen, doen we het met jou mee, zorgen we ervoor dat we aan t begin al goed trippen, en doe ik t op paddos of lsd

Nou ik denk dat het echt meer aan timing en dosis moet gelegen hebben, we hadden vrijdag 3 mensen bij ons aan de 2c-i en allen hadden ze een geweldige ervaring

Maar het duurt gewoon lang voordat het opkomt natuurlijk, en als je dan al werkt met een dose en redose duurt het natuurlijk nog langer (Vooral bij 2c-i, wat toch veel langzamer en geleidelijker opkomt als bv 2c-b waarbij je na een uur al aardig piekt). Ik dacht trouwens altijd dat bijdoseren nooit erg goed werkte bij psychedelics (dat je dan niet het zelfde sterke effect krijgt als dat je de dosering ineens neemt, maar ik vind hier nu echter geen informatie over..)
Ik kan niet wachten op volgend jaar! En ik ben zo jaloers dat ik niet op STRP kan gaan trippen

Maar doen we wel op Qlimax dan, hoe zou 4-fmp+lsd zijn?