Meph, wie wilt dat nou nietwrote:Met pep hou je meer vol dan je denkt. Met meph overigens ook.wrote:Mja ik heb die maand een drukke maand met elk weekend een feestje dan dat houd ik nooit vol op die manier
T
Afteren bij jou dus eind maart?wrote:Flink wat pep erin! De MDA doen we bij mij thuis voor de afterwrote:Nee manwrote:Wacht even,
Gaan we op MoH 2012 pillen vreten?
I'm in!Ik wil hakken met de voetjuuuuuuus.
T
En dan pre-party voor ASOT? Moet ik me ouders even een hele maand naar een hotelletje sturen?wrote: Afteren bij jou dus eind maart?
Hahaha als je dat voor elkaar krijgt krijg je 2 tikkels van me hahaha!wrote:En dan pre-party voor ASOT? Moet ik me ouders even een hele maand naar een hotelletje sturen?wrote: Afteren bij jou dus eind maart?
T
Gelukkig zit er maar een week tussenwrote:Hahaha als je dat voor elkaar krijgt krijg je 2 tikkels van me hahaha!wrote:En dan pre-party voor ASOT? Moet ik me ouders even een hele maand naar een hotelletje sturen?wrote: Afteren bij jou dus eind maart?
Wat is ASOT eigenlijk?
Maar wat heb ik een zin in de feestjes in 2012, eerst nog ff Pandemonium doen in 2011 en in 2012 gaan we extra hard knallen, hoop op elke maand een feestje!
Maar wat heb ik een zin in de feestjes in 2012, eerst nog ff Pandemonium doen in 2011 en in 2012 gaan we extra hard knallen, hoop op elke maand een feestje!
T
ASOT = A State of Trancewrote:Wat is ASOT eigenlijk?![]()
Wanneer is dat?wrote:ASOT = A State of Trancewrote:Wat is ASOT eigenlijk?![]()
Volgens mij is Trance wel vet om op te waussen, en hoe duur is het!
De week (of 2 weken) erna op dezelfde plekwrote:Volgens mij is Trance wel vet om op te waussen, en hoe duur is het!
T
1 Week erna ja. Zullen we nog raar gaan kijken van huh wtf is hier gebeurtwrote:De week (of 2 weken) erna op dezelfde plekwrote:Volgens mij is Trance wel vet om op te waussen, en hoe duur is het!
Sowieso Trance feesten bezoeken wordt niet nuchter gedaan
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Pandemonium ga ik misschien heen
als ik gratis kan
Misschien ga ik wel mee, 4 the lulz!wrote:1 Week erna ja. Zullen we nog raar gaan kijken van huh wtf is hier gebeurtwrote:De week (of 2 weken) erna op dezelfde plekwrote:Volgens mij is Trance wel vet om op te waussen, en hoe duur is het!![]()
Sowieso Trance feesten bezoeken wordt niet nuchter gedaan
Ik heb al zin in MoH!
Je gaat mee!wrote:Pandemonium ga ik misschien heenals ik gratis kan
Word keihard volgens mij!
Ik ga wel nuchter waarsschijnlijk
Maar ik gaat tukken, weltruste boyss, spreek jullie!
Last edited by hardcoresjors on , edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik ga sowieso niet betalen, geldcrisis jwtwrote:Je gaat mee!wrote:Pandemonium ga ik misschien heenals ik gratis kan
Word keihard volgens mij!![]()
Ik ga wel nuchter waarsschijnlijk
Naar feesten gaan om drugs te gebruiken, hoe diep kun je zinken...wrote:De week (of 2 weken) erna op dezelfde plekwrote:Volgens mij is Trance wel vet om op te waussen, en hoe duur is het!Wij gaan er ook alleen maar heen om te waussen hoor en voor de dames
Lekker aan de ghb en de x
![]()
Ik ga er niet om liegen lijkt me vrij nutteloos. Beter dan een dj stephanie setting op free festival althans dat lijkt me wel 
+1wrote: Toe maar mien jong!
Mijn drugsgebruik doe ik geen uitspraken over.
It's way too hot to handle, jwt.
Trance + Verjaardag + Drugs =
Bij deze is dat alvast beslist haha!
gaan nuchter tochwrote:Trance + Verjaardag + Drugs =![]()
ja. Mag geen drugs meer na qountdownwrote:Geloof je het zelf...
Dat komt mooi uit want ik mag daarvoor niet.
Denk maar niet dat ik nuchter ga blijven op mn eigen verjaardag en zeker niet als het een trance-feest is, geen enkele muziekstijl die meer geschikt is voor een snoepje dan dat...
Denk maar niet dat ik nuchter ga blijven op mn eigen verjaardag en zeker niet als het een trance-feest is, geen enkele muziekstijl die meer geschikt is voor een snoepje dan dat...
Dat werd dankzij drugsgebruik toch wel DE set van de dag, bij uitstek!wrote:Ik ga er niet om liegen lijkt me vrij nutteloos. Beter dan een dj stephanie setting op free festival althans dat lijkt me wel
Heb net 1 van de beste concerten van heel mn leven meegemaakt, Elbow in de HMH (altijd die heldenlocatie he :p)... En ik weet ZEKER dat het feit dat ik 2 dagen geleden mdma heb gebruikt wat mee heeft geholpen. Iedereen hier weet wel dat je in de dagen na mdma gebruik wat gevoeliger bent, maar jezus wat kan dat goed uitpakken als je de mooiste muziek live te horen krijgt in een zaal met geweldig geluid en een geweldige sfeer. 1e keer dat ik ze echt live zie (beetje half op lowlands gehoord), en ben 2x in tranen uitgebarsten
. Deze nacht vergeet ik nooit meer, overtrof zelfs de ervaring van zaterdag toen ik ook echt mdma op had 

Ik vond het daar toch wat tegenvallen vgl met jouw beschrijving ervan, maar het had met betere timing en een hogere dosis al een stuk vetter kunnen zijn. Toch waren de effecten van de drug gewoon in lijn met de verwachting, de dosis, timing en de drug waren gewoon niet juist voor de setting. Volgende keer, als we dan gaan trippen, doen we het met jou mee, zorgen we ervoor dat we aan t begin al goed trippen, en doe ik t op paddos of lsdwrote:Men!!! Je had op Glow de meest geniale tripsetting everwrote:(2c-i heeft qua effect nog niet teleurgesteld iig, alleen de settings hebben teleurgesteld), en dan een drugspauze tot minstens Qountdown (met 2c-i of mdma) en misschien wel langer.
Je tripte gewoon niet hard genoeg zoals ik het begreep.. Nu ja Qore 3.0 lijkt me inderdaad ook geen ideale 2c setting, maar Glow... 2x er op lsd getript op een week tijd
En 2x ENORM genoten! Eindelijk ook terug wat 2c-b in the house, donderdag die gele paddestoeltjes eens naar de testservice brengen, ik weet dat ze vrij licht zijn (verwacht niet hoger dan 7mg). Ben benieuwd!