Heb net 1 van de beste concerten van heel mn leven meegemaakt, Elbow in de HMH (altijd die heldenlocatie he :p)... En ik weet ZEKER dat het feit dat ik 2 dagen geleden mdma heb gebruikt wat mee heeft geholpen. Iedereen hier weet wel dat je in de dagen na mdma gebruik wat gevoeliger bent, maar jezus wat kan dat goed uitpakken als je de mooiste muziek live te horen krijgt in een zaal met geweldig geluid en een geweldige sfeer. 1e keer dat ik ze echt live zie (beetje half op lowlands gehoord), en ben 2x in tranen uitgebarsten

. Deze nacht vergeet ik nooit meer, overtrof zelfs de ervaring van zaterdag toen ik ook echt mdma op had

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
(2c-i heeft qua effect nog niet teleurgesteld iig, alleen de settings hebben teleurgesteld

), en dan een drugspauze tot minstens Qountdown (met 2c-i of mdma) en misschien wel langer.
Men!!! Je had op Glow de meest geniale tripsetting ever

Je tripte gewoon niet hard genoeg zoals ik het begreep.. Nu ja Qore 3.0 lijkt me inderdaad ook geen ideale 2c setting, maar Glow... 2x er op lsd getript op een week tijd

En 2x ENORM genoten! Eindelijk ook terug wat 2c-b in the house, donderdag die gele paddestoeltjes eens naar de testservice brengen, ik weet dat ze vrij licht zijn (verwacht niet hoger dan 7mg). Ben benieuwd!
Ik vond het daar toch wat tegenvallen vgl met jouw beschrijving ervan, maar het had met betere timing en een hogere dosis al een stuk vetter kunnen zijn. Toch waren de effecten van de drug gewoon in lijn met de verwachting, de dosis, timing en de drug waren gewoon niet juist voor de setting. Volgende keer, als we dan gaan trippen, doen we het met jou mee, zorgen we ervoor dat we aan t begin al goed trippen, en doe ik t op paddos of lsd