Mag ik? Heb me afgelopen weekend ook uitermate vermaakt op de effecten hoorwrote:MDA junkwrote: Idd, waarom meer typen dan nodig is? Maar goed, grootste verlangmiddel is nog altijd MDA. Ik moet en zal dat spul ooit proberen
T
Samen proberen? Weekend van MoH?wrote:Mag ik? Heb me afgelopen weekend ook uitermate vermaakt op de effecten hoorwrote:MDA junkwrote: Idd, waarom meer typen dan nodig is? Maar goed, grootste verlangmiddel is nog altijd MDA. Ik moet en zal dat spul ooit proberen
JAja, jij wel.wrote:Mag ik? Heb me afgelopen weekend ook uitermate vermaakt op de effecten hoorwrote:MDA junkwrote: Idd, waarom meer typen dan nodig is? Maar goed, grootste verlangmiddel is nog altijd MDA. Ik moet en zal dat spul ooit proberen
Regel jij die shizzle dan? Wordt er gek van, al maanden denk je van 'yes, bijna binnen' en dan wordt toch weer op de een of andere manier de kans kleiner dat het komt. En dat telkens opnieuw aanhoren doet een stukje in mij stervenwrote:Samen proberen? Weekend van MoH?wrote:Mag ik? Heb me afgelopen weekend ook uitermate vermaakt op de effecten hoorwrote:MDA junk
Weet je nog wat je gegeten heb?wrote:Mag ik? Heb me afgelopen weekend ook uitermate vermaakt op de effecten hoorwrote:MDA junkwrote: Idd, waarom meer typen dan nodig is? Maar goed, grootste verlangmiddel is nog altijd MDA. Ik moet en zal dat spul ooit proberen
Dan was het dus een kut weekend naar de robert standaard. Waar is robert btw ik hoop dat hij gister overleefd heeftwrote:Niks, duhuh!
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Ik krijg moeilijk veel zin om naar Depths of Despair te gaan, misschien een last-minutetje met mijn broer,
We shall see!
Waarom ik het hier post?
Het is hier gezellig!
We shall see!
Waarom ik het hier post?
Het is hier gezellig!
Huh, waar heb jij het nou over? Ik bedoel dat ik niks gegeten heb, dodo!wrote:Dan was het dus een kut weekend naar de robert standaard.wrote:Niks, duhuh!
Laat maarwrote:Huh, waar heb jij het nou over? Ik bedoel dat ik niks gegeten heb, dodo!wrote:Dan was het dus een kut weekend naar de robert standaard.wrote:Niks, duhuh!
T
Ik zal eens kijken wat ik kan doenwrote: Regel jij die shizzle dan? Wordt er gek van, al maanden denk je van 'yes, bijna binnen' en dan wordt toch weer op de een of andere manier de kans kleiner dat het komt. En dat telkens opnieuw aanhoren doet een stukje in mij sterven
Raar ventje jij, snap der niks van. Kan wel een standaard zaterdagavond zijn...wrote:Laat maarwrote:Huh, waar heb jij het nou over? Ik bedoel dat ik niks gegeten heb, dodo!wrote:
Dan was het dus een kut weekend naar de robert standaard.Ik bedoel dat weekend, schat.
Doe da! Als je het flikt krijg je een hele dikke knufknuf van me plus een dikke lijn mephedrone!!!wrote:Ik zal eens kijken wat ik kan doenwrote: Regel jij die shizzle dan? Wordt er gek van, al maanden denk je van 'yes, bijna binnen' en dan wordt toch weer op de een of andere manier de kans kleiner dat het komt. En dat telkens opnieuw aanhoren doet een stukje in mij sterven
Wacht even,
Gaan we op MoH 2012 pillen vreten?
I'm in!
I'm in!
@ Chukkels Regel jij dat nou maar eerst voor mij.. Jij zandhaas!
T
Alleen daarvoor al ga ik super me best doenwrote: plus een dikke lijn mephedrone!!!![]()
![]()
Daar doen wij niet aanwrote:Wacht even,
I'm in!
wrote:Alleen daarvoor al ga ik super me best doenwrote: plus een dikke lijn mephedrone!!!![]()
![]()
Daar doen wij niet aanwrote:Wacht even,
I'm in!
oké ff serieus, hoeveel nemen we er?
T
999.999.999 
Nee manwrote:Wacht even,
I'm in!
T
Flink wat pep erin! De MDA doen we bij mij thuis voor de afterwrote:Nee manwrote:Wacht even,
I'm in!Ik wil hakken met de voetjuuuuuuus.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
volgas aan de pep?
Hahaha ik heb alvast vroeg een planning!wrote:Nee manwrote:Wacht even,
I'm in!Ik wil hakken met de voetjuuuuuuus.
Ik ga eerst vol aan de pep en daarna vreet ik misg 1 pilletje, de rest bewaar ik denk ik voor de volgende ochtend, haha!
AFTEREEEE!
Maar ik wil ook 100% nog los kunnen gaan haha!
Heb echt zin in ff lekker te beuken!
DIT DOESS!wrote:volgas aan de pep?
Ja jonge, staat in de bestellijstwrote:@ Chukkels Regel jij dat nou maar eerst voor mij.. Jij zandhaas!
Mja ik heb die maand een drukke maand met elk weekend een feestje dan dat houd ik nooit vol op die manier 
Met pep hou je meer vol dan je denkt. Met meph overigens ook.wrote:Mja ik heb die maand een drukke maand met elk weekend een feestje dan dat houd ik nooit vol op die manier
Dan ben ik constant naar de kanker doordeweekswrote:Met pep hou je meer vol dan je denkt. Met meph overigens ook.wrote:Mja ik heb die maand een drukke maand met elk weekend een feestje dan dat houd ik nooit vol op die manier