ik weet t nietwrote:Poppers lijkt me best lollig voor een keer.
ken iemand die het een keer onvrijwillig had genomen, was in ze drinken gegooid ofzoiets? weet niet zeker hoor
ik weet t nietwrote:Poppers lijkt me best lollig voor een keer.
Onmogelijk.wrote:ik weet t nietwrote:Poppers lijkt me best lollig voor een keer.![]()
ken iemand die het een keer onvrijwillig had genomen, was in ze drinken gegooid ofzoiets? weet niet zeker hoor
dan weet ik het niet!wrote:Onmogelijk.wrote:ik weet t nietwrote:Poppers lijkt me best lollig voor een keer.![]()
Poppers ruik je aan de geur en de geur bedwelmt je.
Poppers duren maar 30 seconden ofzo hoor.wrote: dan weet ik het niet!![]()
die kerel kreeg het onvrijwillig gedoseerd, verder had hij geen commentaar, best wel logisch!![]()
IK GA GOOGLEN!
wrote:Ik komen aan alles.wrote:Maarre, 4fmp, jij komen aan dat?
Je word er lichtelijke melig van en je aarsje is meer vrij voor penetratie.wrote:1 tot 5 minuten staat op wikipedia, maar het ligt aan hoeveel je inhaleert, maar volgens mij zijn de enige effecten dat je kringspier slapper word :p
of word je er ook vaag van?
Kloptwrote:Onze Olijftak weet alles van anale penetratie
Ook eerst ff poepen voordat je zoiets doet.wrote:nou, ik skip , voordat de drollen mn anus uit glijden
Mwrote:Takje snapt t
Trouwens.. Lekkere tak van me... Welke maat heb jij van je Happy Face shirt?
Wil ook effe een shirt van Theracords bestellen... Heb alleen geen idee welke maat ik hebben moet...
JAhoor, I'm much more fatass than you.wrote:Ik kan ook wel een M hebben denk...
Dat zei ik vroeger ook altijdwrote:You are not fat Sir... You are big boned
Ook eerst ff poepen voordat je zoiets doet.[/quote]wrote:nou, ik skip , voordat de drollen mn anus uit glijden
You know i love youwrote:Dat zei ik vroeger ook altijdwrote:You are not fat Sir... You are big boned
What the fuck is 4FA?wrote:Iedereen tegenwoordig op zoek naar 4FA tegenwoordig... En in de zomer wou niemand met me meegenieten, behalve Maikel en Robin. World has gone mad, I tell ya!
4-fmpwrote:What the fuck is 4FA?wrote:Iedereen tegenwoordig op zoek naar 4FA tegenwoordig... En in de zomer wou niemand met me meegenieten, behalve Maikel en Robin. World has gone mad, I tell ya!
Idd, waarom meer typen dan nodig is? Maar goed, grootste verlangmiddel is nog altijd MDA. Ik moet en zal dat spul ooit proberenwrote:4-fmpwrote:What the fuck is 4FA?wrote:Iedereen tegenwoordig op zoek naar 4FA tegenwoordig... En in de zomer wou niemand met me meegenieten, behalve Maikel en Robin. World has gone mad, I tell ya!