Owkeeujj twas ook zo donker daar... van een goede maat gekregen die uiteindelijk later pakte als mij.. Wat een kutjanus want hij vertelde me dat er 210 in zat toen ik hem al op had.. anyway lang geleden dat ik zo'n tering goede heb gehadwrote:Grijze melodietjeswrote:Vrijdag nacht voor het eerst grijze melodietjes op.. OMG wat een dingen had een halve op en ging 1,5 uur lang zo hard als een motherfucker... Ben een ervaren gebruiker en heb meestal wel meer als een halve nodig waarnaar hij meestal binnen uurtje drie kwartier uitgewerkt is... maar deze niet wat een geweldZe hebben me verteld dat er 210 in zat iemand nog meer ervaring hiermee
![]()
Maar dat zijn dus de Witte Speakers in de volksmond
En idd Skiggy, ik had hetzelfde, had die dingen enorm onderschat
Leuke vrienden heb je, achteraf pas laten weten wat je precies hebt genomenwrote:Owkeeujj twas ook zo donker daar... van een goede maat gekregen die uiteindelijk later pakte als mij.. Wat een kutjanus want hij vertelde me dat er 210 in zat toen ik hem al op had.. anyway lang geleden dat ik zo'n tering goede heb gehadwrote:Grijze melodietjeswrote:Vrijdag nacht voor het eerst grijze melodietjes op.. OMG wat een dingen had een halve op en ging 1,5 uur lang zo hard als een motherfucker... Ben een ervaren gebruiker en heb meestal wel meer als een halve nodig waarnaar hij meestal binnen uurtje drie kwartier uitgewerkt is... maar deze niet wat een geweldZe hebben me verteld dat er 210 in zat iemand nog meer ervaring hiermee
![]()
Epic haha 
Moeten wij ook ooit nog es doen Chukkels.
Verschillende lijnen van dezelfde hoeveelheden neerleggen en dan niet erbij vertellen welke stof het is. Een soort russische roulette, maar dan met drugs.
Stel je voor; Dan reken je op pep en krijg je een dikke lijn 2c binnen.
Episch word dat!
Verschillende lijnen van dezelfde hoeveelheden neerleggen en dan niet erbij vertellen welke stof het is. Een soort russische roulette, maar dan met drugs.
Episch word dat!
@ Chukkels idd niet egt fijn.. maar heb me voor die 1,5 uur wel goed vermaakt dus daar ben ik hem dan wel weer dankbaar voor
@ Olijf is idd grappig.. misschien helpt een blinddoek ook wel
@ Olijf is idd grappig.. misschien helpt een blinddoek ook wel
Haha dat is wel geniaal.wrote:Epic haha
Episch word dat!
Coke van laatst is helaas (of misschien ook wel gelukkig) niks geworden. Vriend van me had het zelf allemaal al opgemaakt haha. Heb nu inmiddels zelf gelukkig ook contacten en meteen witte speakers, dus dat moet binnenkort wel goedkomen.
M
Hardtraxxer
103 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Ook leuk, drugs dobbelen. 6 soorten kiezen, allemaal een cijfertje, en dan 3 keer gooien. daarna nog een keer gooien voor je dosis, 1/2 laag, 3/4 gemiddeld, 5/6 hoog. Krijg je vage avonden van.wrote:Epic haha
Episch word dat!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Alleen maar goede verhalen over die speakers
hopelijk mag ik na t weekend ook oordelen 
M
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
Goed de bijsluiter lezen en beginnen met een halfje.wrote:Alleen maar goede verhalen over die speakershopelijk mag ik na t weekend ook oordelen
Waar ga je ze testen?
Dat was ons plan eigenlijk met surpise-avond bij mij. Iedereen maakt een lijntje of capsule van verschillende stoffen en dan wordt het lootjes trekken wie die surprise krijgt en nuttigt. Maar ja, jij moet weer afhakenwrote:Epic haha
Episch word dat!
Haha, doe je goed manwrote: Haha dat is wel geniaal.
Coke van laatst is helaas (of misschien ook wel gelukkig) niks geworden. Vriend van me had het zelf allemaal al opgemaakt haha. Heb nu inmiddels zelf gelukkig ook contacten en meteen witte speakers, dus dat moet binnenkort wel goedkomen.
Ga ervoor zou ik zeggen
Haha, epicwrote:Ook leuk, drugs dobbelen. 6 soorten kiezen, allemaal een cijfertje, en dan 3 keer gooien. daarna nog een keer gooien voor je dosis, 1/2 laag, 3/4 gemiddeld, 5/6 hoog. Krijg je vage avonden van.wrote:Epic haha
Episch word dat!
Dat komt sowieso op de planning te staan
Niet liegen schat, dat heb je zojuist van mij overgenomenwrote: Dat was ons plan eigenlijk met surpise-avond bij mij. Iedereen maakt een lijntje of capsule van verschillende stoffen en dan wordt het lootjes trekken wie die surprise krijgt en nuttigt. Maar ja, jij moet weer afhaken
Ik kan er ook niks aan dat ik naar Nightmare moet
Onderschat.. Poeh.. Pussy! Kom maar op.. Ik eet em wel in 1x op!wrote:Grijze melodietjeswrote:Vrijdag nacht voor het eerst grijze melodietjes op.. OMG wat een dingen had een halve op en ging 1,5 uur lang zo hard als een motherfucker... Ben een ervaren gebruiker en heb meestal wel meer als een halve nodig waarnaar hij meestal binnen uurtje drie kwartier uitgewerkt is... maar deze niet wat een geweldZe hebben me verteld dat er 210 in zat iemand nog meer ervaring hiermee
![]()
Ik met mn enorme tolerantie moet em kunnen hebben
Die uitspraak komt me bekend voorwrote:Genieten van andere mensen die aan het genieten zijn is epic!wrote:hahah :p ach jo als jij dat mooi vind
Hahaha dat plaatje van MDMAzing, wat een speakerfreak die kerel! 
Prima, ik wil jou een hele zien vreten op een feest. Krijg je er wel 1 van 210mg, en niet een van 185mg, ok?wrote:Onderschat.. Poeh.. Pussy! Kom maar op.. Ik eet em wel in 1x op!wrote:Grijze melodietjeswrote:Vrijdag nacht voor het eerst grijze melodietjes op.. OMG wat een dingen had een halve op en ging 1,5 uur lang zo hard als een motherfucker... Ben een ervaren gebruiker en heb meestal wel meer als een halve nodig waarnaar hij meestal binnen uurtje drie kwartier uitgewerkt is... maar deze niet wat een geweldZe hebben me verteld dat er 210 in zat iemand nog meer ervaring hiermee
![]()
Ik met mn enorme tolerantie moet em kunnen hebben![]()
M
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
De laatste die ik dat hoorde zeggen stuurde me zaterdag nacht het volgende smsje:wrote:Onderschat.. Poeh.. Pussy! Kom maar op.. Ik eet em wel in 1x op!
Ik met mn enorme tolerantie moet em kunnen hebben
Xfsdrrom klno pfffdfdsf
Jij kreeg ze binnenkort toch ook? Dan wil je m'n avatar ook na die tijd denk ik.wrote:Hahaha dat plaatje van MDMAzing, wat een speakerfreak die kerel!
Eerste keer mdma in 4,5 maanden viel wel een klein beetje tegen, misschien ben ik zelfs met zo'n pauze toe aan hogere dosissen. Piekte namelijk niet zo hoog als gewild en het duurde niet zo lang als gehoopt. Denk toch dat het vooral aan het feest lag. Geluid was slecht, en het was voorin veel te druk, dus ik kwam niet echt goed in het feest zelf. Klinkt allemaal negatiever dan het is, want heb me wel goed vermaakt, heb alleen 'HET' gevoel niet gehad en ook te kort het 'bijna' gevoel gehad 
Heb de laatste tijd veel pech gehad met settings volgens mij, tis allemaal een beetje net niet de laatste tijd. Zoveel gebruiken achter elkaar haalt ook het speciale van uberhaupt drugs gebruiken een beetje weg denk ik. Over 2 weken nog 2c-i (of heel mss weer mdma) op STRP, waar ik wel echt vertrouwen in heb (2c-i heeft qua effect nog niet teleurgesteld iig, alleen de settings hebben teleurgesteld
), en dan een drugspauze tot minstens Qountdown (met 2c-i of mdma) en misschien wel langer. Komend weekend eindelijk een nuchter feest, heb er zin in
Dip zit er iig nog niet in, zal ook wel niet komen. Vanavond lekker concertje van Elbow
Heb de laatste tijd veel pech gehad met settings volgens mij, tis allemaal een beetje net niet de laatste tijd. Zoveel gebruiken achter elkaar haalt ook het speciale van uberhaupt drugs gebruiken een beetje weg denk ik. Over 2 weken nog 2c-i (of heel mss weer mdma) op STRP, waar ik wel echt vertrouwen in heb (2c-i heeft qua effect nog niet teleurgesteld iig, alleen de settings hebben teleurgesteld
Dip zit er iig nog niet in, zal ook wel niet komen. Vanavond lekker concertje van Elbow
Last edited by PNXRMX on , edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Waarschijnlijk met wat mensen in een thuissettingwrote:Goed de bijsluiter lezen en beginnen met een halfje.wrote:Alleen maar goede verhalen over die speakershopelijk mag ik na t weekend ook oordelen
![]()
Waar ga je ze testen?
Heb ze nog niet, maar denk dat ze nog wel komen!wrote:Jij kreeg ze binnenkort toch ook? Dan wil je m'n avatar ook na die tijd denk ik.wrote:Hahaha dat plaatje van MDMAzing, wat een speakerfreak die kerel!
als ik em doe begin ik zoiezo met een halve!
Dan kun je best een hele aan!wrote:Waarschijnlijk met wat mensen in een thuissettingwrote:Goed de bijsluiter lezen en beginnen met een halfje.wrote:Alleen maar goede verhalen over die speakershopelijk mag ik na t weekend ook oordelen
![]()
Waar ga je ze testen?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Vind ik zonde van de pil
2x een halve moet ook prima werken zo te horen
Te hard gaan thuis is vetwrote:Vind ik zonde van de pil2x een halve moet ook prima werken zo te horen
Dan haal je er 2wrote:Vind ik zonde van de pil2x een halve moet ook prima werken zo te horen
Kun je 2 hele en 2 halven doen, 10 euro is niks!
Tot er ouders thuis komen of 1 iemand de hele tijd gaat zeuren of het wel goed gaat!wrote:Te hard gaan thuis is vetwrote:Vind ik zonde van de pil2x een halve moet ook prima werken zo te horen
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Haha heb er wel meer dan 1 hoor, de rest moet ook hebbenwrote:Dan haal je er 2wrote:Vind ik zonde van de pil2x een halve moet ook prima werken zo te horen
![]()
Kun je 2 hele en 2 halven doen, 10 euro is niks!
Gewoon als ie inslaat de andere helft, ga je ook wel hardwrote:Te hard gaan thuis is vetwrote:Vind ik zonde van de pil2x een halve moet ook prima werken zo te horen
Snap er dan toch niks van, dus het bomt nietwrote:Tot er ouders thuis komen of 1 iemand de hele tijd gaat zeuren of het wel goed gaat!wrote:Te hard gaan thuis is vetwrote:Vind ik zonde van de pil2x een halve moet ook prima werken zo te horen