Eerste keer mdma in 4,5 maanden viel wel een klein beetje tegen, misschien ben ik zelfs met zo'n pauze toe aan hogere dosissen. Piekte namelijk niet zo hoog als gewild en het duurde niet zo lang als gehoopt. Denk toch dat het vooral aan het feest lag. Geluid was slecht, en het was voorin veel te druk, dus ik kwam niet echt goed in het feest zelf. Klinkt allemaal negatiever dan het is, want heb me wel goed vermaakt, heb alleen 'HET' gevoel niet gehad en ook te kort het 'bijna' gevoel gehad

Heb de laatste tijd veel pech gehad met settings volgens mij, tis allemaal een beetje net niet de laatste tijd. Zoveel gebruiken achter elkaar haalt ook het speciale van uberhaupt drugs gebruiken een beetje weg denk ik. Over 2 weken nog 2c-i (of heel mss weer mdma) op STRP, waar ik wel echt vertrouwen in heb (2c-i heeft qua effect nog niet teleurgesteld iig, alleen de settings hebben teleurgesteld

), en dan een drugspauze tot minstens Qountdown (met 2c-i of mdma) en misschien wel langer. Komend weekend eindelijk een nuchter feest, heb er zin in
Dip zit er iig nog niet in, zal ook wel niet komen. Vanavond lekker concertje van Elbow