Hahaha daar heb je een punt!
Ik wacht nog even braaf tot ik een speakertje mag proeven!
Ik wacht nog even braaf tot ik een speakertje mag proeven!
Hahah! Ik heb een tolerantie van hier tot tokio... Maar das ook niet zonder reden xD.wrote:De laatste die ik dat hoorde zeggen stuurde me zaterdag nacht het volgende smsje:wrote:Onderschat.. Poeh.. Pussy! Kom maar op.. Ik eet em wel in 1x op!
Ik met mn enorme tolerantie moet em kunnen hebben
Xfsdrrom klno pfffdfdsf![]()
Jij kreeg ze binnenkort toch ook? Dan wil je m'n avatar ook na die tijd denk ik.wrote:Hahaha dat plaatje van MDMAzing, wat een speakerfreak die kerel!
True, true... Maar op Thrillogy dropte ik in 1x een groene appel en werd niet eens vaag of wat dan ook.wrote:Jeffy, mag ik je nog even herinneren aan het feit dat iets meer dan een maand geleden ongeveer 100mg van een Oranje Olifant al gelijk stond aan een 'ik-moet-nu-zitten-momentje' en 'ik-wil-dextro'?
Ik wens je veel succes met het slikken van een pil die meer dan het dubbele aan MDMA bevat, die ook nog eens 10x zo hard inslaat en een veel vagere werking hebben op je zintuigen.
Don't blame me I didn't warn you
Men!!! Je had op Glow de meest geniale tripsetting everwrote:(2c-i heeft qua effect nog niet teleurgesteld iig, alleen de settings hebben teleurgesteld), en dan een drugspauze tot minstens Qountdown (met 2c-i of mdma) en misschien wel langer.
Groene appel is ook nog 120-130mg hé. En anders gedrukt, dus komt anders aan, etc. Je zou bijna denken dat de Speakertjes een andere drug zou zijn dan andere pillen.wrote:True, true... Maar op Thrillogy dropte ik in 1x een groene appel en werd niet eens vaag of wat dan ook.wrote:Jeffy, mag ik je nog even herinneren aan het feit dat iets meer dan een maand geleden ongeveer 100mg van een Oranje Olifant al gelijk stond aan een 'ik-moet-nu-zitten-momentje' en 'ik-wil-dextro'?
Ik wens je veel succes met het slikken van een pil die meer dan het dubbele aan MDMA bevat, die ook nog eens 10x zo hard inslaat en een veel vagere werking hebben op je zintuigen.
Vage pillen ook.. Ach.. Dan pak ik wel een halfje op HN.. We zien wel.. Naar de klote ga ik sowieso, want ben maandag vrij
Hahaha zijn die speakers dan zo goed?wrote:Groene appel is ook nog 120-130mg hé. En anders gedrukt, dus komt anders aan, etc. Je zou bijna denken dat de Speakertjes een andere drug zou zijn dan andere pillen.wrote:True, true... Maar op Thrillogy dropte ik in 1x een groene appel en werd niet eens vaag of wat dan ook.wrote:Jeffy, mag ik je nog even herinneren aan het feit dat iets meer dan een maand geleden ongeveer 100mg van een Oranje Olifant al gelijk stond aan een 'ik-moet-nu-zitten-momentje' en 'ik-wil-dextro'?
Vage pillen ook.. Ach.. Dan pak ik wel een halfje op HN.. We zien wel.. Naar de klote ga ik sowieso, want ben maandag vrij
Vertel mij wat, zeker door die witte speakers haha.wrote:Ik zei ook dat een het reuze meeviel met hoe lastig het vol te houden is
Of ze goed zijn laat ik nog even in het midden. Qua love-gevoel was het absoluut niet top (alhoewel ik misschien te erg de norm van Mephedrone hierbij aanhoud). Tenminste, het was er wel, maar het werd enorm overstemd door de vaagheid. Het zegt genoeg dat me al voordat de helft van de avond voorbij was me al 3x Dextro is aangeboden door verschillende mensen.wrote:Hahaha zijn die speakers dan zo goed?
Blijkbaar wel want je schrijft het zelfs met een hoofdletter hahaha!
Ik ben er zaterdag nietwrote:Ja ok.. Das waar.. Ach.. Ik (en jij ook) zie het wel hoe ik er zaterdag bij loop
Het feest duurt tot 4 uur. Hoofdreden.wrote:Hoezo ben je er niet?
Wat de neuk wil je na 4 uur doen in Eindhoven?wrote:Ja.... En?
Of gewoon feestpauze inlassen waardoor je langer de tijd hebt om uit te kijken naar een trippende Qlimax ervaring.wrote:Of naar Kings of Hardstyle
Of een after adres hebben
Whaha :p 2c op QLimax icm met pille lijkt me wel grappigwrote:Of gewoon feestpauze inlassen waardoor je langer de tijd hebt om uit te kijken naar een trippende Qlimax ervaring.wrote:Of naar Kings of Hardstyle
Ja, ik kies voor optie 3!
Wat dacht je van uitkijken naar Qountdown waar ik weer eens alleen aan de MDMA ga?wrote:Of gewoon feestpauze inlassen waardoor je langer de tijd hebt om uit te kijken naar een trippende Qlimax ervaring.wrote:Of naar Kings of Hardstyle
Ik ga waarschijnlijk voor de LSD, wellicht later op de avond flippen als het goed bevalt. Maar dan wel met iets wat niet de naam Witte Speaker met zich meedraagtwrote:Whaha :p 2c op QLimax icm met pille lijkt me wel grappigwrote:Of gewoon feestpauze inlassen waardoor je langer de tijd hebt om uit te kijken naar een trippende Qlimax ervaring.wrote:Of naar Kings of Hardstyle
Wij doen sowieso 2c op de terugreis en mephedrome
Ik zie je al in een hoekje staan, kwijlend van gelukwrote:Wat dacht je van uitkijken naar Qountdown waar ik weer eens alleen aan de MDMA ga?wrote:Of gewoon feestpauze inlassen waardoor je langer de tijd hebt om uit te kijken naar een trippende Qlimax ervaring.wrote:Of naar Kings of Hardstyle
Dat is pas iets moois na 4 maanden pauze
Hehe, ik heb nog een Fast Forwards over voor een hele speciale nog te bedenken gelegenheidwrote:Net als op Defqon toen ik die hele fastforward achter de kiezen had!
Wat een gevoel was dat zeg!
Nog nooit zo lekker gegaan op MDMA! Zelfs niet de eerste keer!
Ik heb ook haast nog nooit iemand zo verliefd op een feest zien rondlopen als jou toen. Heldig!wrote:Net als op Defqon toen ik die hele fastforward achter de kiezen had!
Wat een gevoel was dat zeg!
Nog nooit zo lekker gegaan op MDMA! Zelfs niet de eerste keer!
Wij moeten even meeten daar denk ik. 4 maanden pauze en dan een hele speaker, dat moet ik zien.wrote:Wat dacht je van uitkijken naar Qountdown waar ik weer eens alleen aan de MDMA ga?wrote:Of gewoon feestpauze inlassen waardoor je langer de tijd hebt om uit te kijken naar een trippende Qlimax ervaring.wrote:Of naar Kings of Hardstyle
Dat is pas iets moois na 4 maanden pauze