Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 16:34 

Hardtraxx Veteran

Hahaha daar heb je een punt! :D
Ik wacht nog even braaf tot ik een speakertje mag proeven! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:20 

Hardtraxx Elite

MDMAzing schreef:
Jeff3rd schreef:
Onderschat.. Poeh.. Pussy! Kom maar op.. Ik eet em wel in 1x op!
Ik met mn enorme tolerantie moet em kunnen hebben xd

De laatste die ik dat hoorde zeggen stuurde me zaterdag nacht het volgende smsje:

Xfsdrrom klno pfffdfdsf xd

hardcoresjors schreef:
Hahaha dat plaatje van MDMAzing, wat een speakerfreak die kerel! :$

Jij kreeg ze binnenkort toch ook? Dan wil je m'n avatar ook na die tijd denk ik. :P

Hahah! Ik heb een tolerantie van hier tot tokio... Maar das ook niet zonder reden xD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

Jeffy, mag ik je nog even herinneren aan het feit dat iets meer dan een maand geleden ongeveer 100mg van een Oranje Olifant al gelijk stond aan een 'ik-moet-nu-zitten-momentje' en 'ik-wil-dextro'?
Ik wens je veel succes met het slikken van een pil die meer dan het dubbele aan MDMA bevat, die ook nog eens 10x zo hard inslaat en een veel vagere werking hebben op je zintuigen. ;)

Don't blame me I didn't warn you :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:04 

Hardtraxx Elite

Ik heb ook witte luidsprekers thuis klaarstaan :love: Eindelijk weer eens zo knallers als de bruine bomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:07 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Jeffy, mag ik je nog even herinneren aan het feit dat iets meer dan een maand geleden ongeveer 100mg van een Oranje Olifant al gelijk stond aan een 'ik-moet-nu-zitten-momentje' en 'ik-wil-dextro'?
Ik wens je veel succes met het slikken van een pil die meer dan het dubbele aan MDMA bevat, die ook nog eens 10x zo hard inslaat en een veel vagere werking hebben op je zintuigen. ;)

True, true... Maar op Thrillogy dropte ik in 1x een groene appel en werd niet eens vaag of wat dan ook.
Vage pillen ook.. Ach.. Dan pak ik wel een halfje op HN.. We zien wel.. Naar de klote ga ik sowieso, want ben maandag vrij :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:11 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
(2c-i heeft qua effect nog niet teleurgesteld iig, alleen de settings hebben teleurgesteld :P), en dan een drugspauze tot minstens Qountdown (met 2c-i of mdma) en misschien wel langer.

Men!!! Je had op Glow de meest geniale tripsetting ever xd Je tripte gewoon niet hard genoeg zoals ik het begreep.. Nu ja Qore 3.0 lijkt me inderdaad ook geen ideale 2c setting, maar Glow... 2x er op lsd getript op een week tijd :$ En 2x ENORM genoten! Eindelijk ook terug wat 2c-b in the house, donderdag die gele paddestoeltjes eens naar de testservice brengen, ik weet dat ze vrij licht zijn (verwacht niet hoger dan 7mg). Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:16 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:

True, true... Maar op Thrillogy dropte ik in 1x een groene appel en werd niet eens vaag of wat dan ook.
Vage pillen ook.. Ach.. Dan pak ik wel een halfje op HN.. We zien wel.. Naar de klote ga ik sowieso, want ben maandag vrij :innocent:

Groene appel is ook nog 120-130mg hé. En anders gedrukt, dus komt anders aan, etc. Je zou bijna denken dat de Speakertjes een andere drug zou zijn dan andere pillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:

Groene appel is ook nog 120-130mg hé. En anders gedrukt, dus komt anders aan, etc. Je zou bijna denken dat de Speakertjes een andere drug zou zijn dan andere pillen.

Hahaha zijn die speakers dan zo goed?
Blijkbaar wel want je schrijft het zelfs met een hoofdletter hahaha! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:23 

Hardtraxx Elite

Ja ok.. Das waar.. Ach.. Ik (en jij ook) zie het wel hoe ik er zaterdag bij loop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:32 

Donateur

Banaanslak schreef:
Ik zei ook dat een het reuze meeviel met hoe lastig het vol te houden is :P

Vertel mij wat, zeker door die witte speakers haha.
Zit te twijfelen om ze binnen te halen en ze weg te leggen tot het moment dat ik weer ga gebruiken, maar aangezien ik me (deze keer heel erg streng) heb voorgenomen om een pauze van minstens 3 maanden aan te houden wat betreft alle drugs heeft het eigenlijk vrij weinig nut. Maar ik word helemaal gek van al die verhalen ook uit mn omgeving. Schijnt echt de beste pil in jaren te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:39 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Hahaha zijn die speakers dan zo goed?
Blijkbaar wel want je schrijft het zelfs met een hoofdletter hahaha! :$

Of ze goed zijn laat ik nog even in het midden. Qua love-gevoel was het absoluut niet top (alhoewel ik misschien te erg de norm van Mephedrone hierbij aanhoud). Tenminste, het was er wel, maar het werd enorm overstemd door de vaagheid. Het zegt genoeg dat me al voordat de helft van de avond voorbij was me al 3x Dextro is aangeboden door verschillende mensen. xd Alles voelde wel perfect en alles was wel mooi, zeker na 2 uur 's nachts. Maar vanaf toen gingen er ook hele andere dingen in me om waarvan ik nóg meer genoot :P

Dus ja, het zijn heldendingen, maar ik kan nog niet zeggen of ze de beste zijn. In ieder geval wel de raarste die ik heb gehad haha :P

Jeff3rd schreef:
Ja ok.. Das waar.. Ach.. Ik (en jij ook) zie het wel hoe ik er zaterdag bij loop xd

Ik ben er zaterdag niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:41 

Hardtraxx Elite

Hoezo ben je er niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Hoezo ben je er niet?

Het feest duurt tot 4 uur. Hoofdreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:43 

Hardtraxx Elite

Ja.... En?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ja.... En?

Wat de neuk wil je na 4 uur doen in Eindhoven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:04 

Hardtraxx Elite

RELLENGGGG!

Of naar Kings of Hardstyle :P

Of een after adres hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:

Of gewoon feestpauze inlassen waardoor je langer de tijd hebt om uit te kijken naar een trippende Qlimax ervaring.

Ja, ik kies voor optie 3!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:14 

Donateur

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Of gewoon feestpauze inlassen waardoor je langer de tijd hebt om uit te kijken naar een trippende Qlimax ervaring.

Whaha :p 2c op QLimax icm met pille lijkt me wel grappig xd

Wij doen sowieso 2c op de terugreis en mephedrome :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Wat dacht je van uitkijken naar Qountdown waar ik weer eens alleen aan de MDMA ga?

Dat is pas iets moois na 4 maanden pauze :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Whaha :p 2c op QLimax icm met pille lijkt me wel grappig xd

Wij doen sowieso 2c op de terugreis en mephedrome :love:

Ik ga waarschijnlijk voor de LSD, wellicht later op de avond flippen als het goed bevalt. Maar dan wel met iets wat niet de naam Witte Speaker met zich meedraagt xd

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Wat dacht je van uitkijken naar Qountdown waar ik weer eens alleen aan de MDMA ga?

Ik zie je al in een hoekje staan, kwijlend van geluk :D Inderdaad, iets om naar uit te kijken! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

Net als op Defqon toen ik die hele fastforward achter de kiezen had!
Wat een gevoel was dat zeg!

Nog nooit zo lekker gegaan op MDMA! Zelfs niet de eerste keer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Hehe, ik heb nog een Fast Forwards over voor een hele speciale nog te bedenken gelegenheid :P Nondeju, als ik terug denk aan Q-Base 2010, wat werd ik verliefd op die dingen! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:38 

Donateur

Olijfboompje schreef:

Ik heb ook haast nog nooit iemand zo verliefd op een feest zien rondlopen als jou toen. Heldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:43 

Hardtraxx Elite

Daniel had een mooie pretbek op ja... Ik ook.. Al zat ik op een gegeven moment wel even zielig in een hoekje omdat ik te hard ging xd... Gelukkig was Resque Ranger Squirrie daar om mij te begeleiden tijdens het :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:17 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:

Wij moeten even meeten daar denk ik. 4 maanden pauze en dan een hele speaker, dat moet ik zien. xd
Vorige  1 ... 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic