Epic, maar ik ga mijn bedstee in, laters 
Goed plan, maar ik ga eerst heroïne spuitenwrote:Epic, maar ik ga mijn bedstee in, laters
Goed plan, maar ik ga eerst heroïne spuitenwrote:Epic, maar ik ga mijn bedstee in, laters
Toedels xxxwrote:Epic, maar ik ga mijn bedstee in, laters
Lastig vol te houdenwrote:Ik stop weer eens een half jaartje met MDMA. Minimaal een winterstop
Valt reuze mee, zit nu op 4 maanden.wrote:Lastig vol te houdenwrote:Ik stop weer eens een half jaartje met MDMA. Minimaal een winterstop
3,5 maand en jij gaat op qountdown weer dus dat is nog geen half jaarwrote:Valt reuze mee, zit nu op 4 maanden.wrote:Lastig vol te houdenwrote:Ik stop weer eens een half jaartje met MDMA. Minimaal een winterstop
Voor het gemak even vergeten dat andere dingen die jullie in de tussentijd wél gebruiken ook slecht zijn?wrote:3,5 maand en jij gaat op qountdown weer dus dat is nog geen half jaarwrote: Valt reuze mee, zit nu op 4 maanden.
Nee hoor, maar stefaneke had het over een MDMA-pauze dus daar had ik het ook over.wrote: Voor het gemak even vergeten dat andere dingen die jullie in de tussentijd wél gebruiken ook slecht zijn?
Maar hoezo is dat moeilijk vol te houden dan? Zoals je zelf ook wel hebt gemerkt, er zijn genoeg alternatieven, sommigen zelfs nog vele malen leuker op een feest dan MDMA zelf. Dus je hebt een uitvlucht.wrote:Nee hoor, maar stefaneke had het over een MDMA-pauze dus daar had ik het ook over.wrote: Voor het gemak even vergeten dat andere dingen die jullie in de tussentijd wél gebruiken ook slecht zijn?
Doe het dan!wrote:Ik zei ook dat een het reuze meeviel met hoe lastig het vol te houden is
Ben trots op jewrote:Sinds Thrillogy clean van de MDMA... Ben best trots op mezelf
????wrote:Geachte Chukkels,
Verhaal *
Ben te lui om te typen, dus verhaal.wrote:????wrote:Geachte Chukkels,
Verhaal *
Dus iets als dit?wrote: Mag je zelf wat invullen wat je leuk vind.
Ben te lui om te typen, dus verhaal.
wrote:Geachte Chukkels,
Het is weer eens tijd voor mij om flink van de kaart te gaan. Daarvoor moet even een juiste datum gevonden worden, plus de juiste drugs. Beginnen met een hele Witte Speaker is dan iets wat ik sowieso wil doen. Ik vroeg mij af hoeveel jij op uurbasis rekent als tarief om op mij te letten tijdens deze geweldige ervaring. Ik hoor het wel.
Hoogachtend,
Drugsverlangende Robert
Genieten van andere mensen die aan het genieten zijn is epic!wrote:hahah :p ach jo als jij dat mooi vind
Grijze melodietjeswrote:Vrijdag nacht voor het eerst grijze melodietjes op.. OMG wat een dingen had een halve op en ging 1,5 uur lang zo hard als een motherfucker... Ben een ervaren gebruiker en heb meestal wel meer als een halve nodig waarnaar hij meestal binnen uurtje drie kwartier uitgewerkt is... maar deze niet wat een geweldZe hebben me verteld dat er 210 in zat iemand nog meer ervaring hiermee