Dat had ik ook al gehoord ja, maar je weet maar nooit haha,wrote: Na 2-3 drie dagen is het niet meer aantoonbaar in je urine.
Dan ga ik binnenkort ff pissen denk ik!
Want dan kan ik beginnen met autolessen en de droekz bewaren voor feestjes!
Dat had ik ook al gehoord ja, maar je weet maar nooit haha,wrote: Na 2-3 drie dagen is het niet meer aantoonbaar in je urine.
Je mag het van mij best aannemen hoor.wrote:Dat had ik ook al gehoord ja, maar je weet maar nooit haha,wrote: Na 2-3 drie dagen is het niet meer aantoonbaar in je urine.
Dan ga ik binnenkort ff pissen denk ik!![]()
Want dan kan ik beginnen met autolessen en de droekz bewaren voor feestjes!
Okeywrote:Nee volgens mij is het ook zo ja, 2-4 dagen ofzo dacht ik dan!
Maar komt wel goed joh!
Laat het denken maar aan echte mensen over schatwrote:Nee volgens mij is het ook zo ja, 2-4 dagen ofzo dacht ik dan!
Maar komt wel goed joh!
Vandaar dat jij altijd zo snel bentwrote:Laat het denken maar aan echte mensen over schatwrote:Nee volgens mij is het ook zo ja, 2-4 dagen ofzo dacht ik dan!
Maar komt wel goed joh!![]()
Nee, ik zou gewoon geen drugs nemen voor zo'n test, simple as that.
Alleen ik heb mijn rijbewijs al en snuif mij vol en ga dan pas achter het stuur.
Anders heb ik het idee dat ik niet tot autorijden in staat ben.
Chillwrote:http://www.hetkanwel.net/2011/08/25/xtc-helpt-tegen-leukemie/
We hoeven ons geen zorgen meer te maken
Het gas gaat bij mij thuis al de neus inwrote: Vandaar dat jij altijd zo snel bent
Ja ik heb het wel gedaan maar alleen als het konwrote:Laat het denken maar aan echte mensen over schatwrote:Nee volgens mij is het ook zo ja, 2-4 dagen ofzo dacht ik dan!
Maar komt wel goed joh!![]()
Nee, ik zou gewoon geen drugs nemen voor zo'n test, simple as that.
Alleen ik heb mijn rijbewijs al en snuif mij vol en ga dan pas achter het stuur.
Anders heb ik het idee dat ik niet tot autorijden in staat ben.
Jong, ik heb jou erger meegemaakt dus hushwrote:16 jaar en xtcbraaf
Drugs test al , goed bezig :p
Precies!wrote:16 jaar en xtcbraaf
Mwah nooit een dip gehad, geen nare ervaringen met htp. Geen idee wat ik moet vertellenwrote:Jong, ik heb jou erger meegemaakt dus hushwrote:16 jaar en xtcbraaf
Je mag hem wel onderwijzen in de gevaren van 5HTP.
Wijs man ben je ook.wrote:Mwah nooit een dip gehad, geen nare ervaringen met htp. Geen idee wat ik moet vertellenwrote:Jong, ik heb jou erger meegemaakt dus hushwrote:16 jaar en xtcbraaf
Je mag hem wel onderwijzen in de gevaren van 5HTP.
Wut se fuck?wrote:Sommige dingen kan je beter neit op internet zetten, als mensen weten wie de persoon er achter is. Heeft een wijze oude man mij ooit geleerd
Nou gewoon, omdat het kanwrote:Wut se fuck?wrote:Sommige dingen kan je beter neit op internet zetten, als mensen weten wie de persoon er achter is. Heeft een wijze oude man mij ooit geleerd
Why u talk so much fuck?
that's the spirit!wrote:Nou gewoon, omdat het kanwrote:Wut se fuck?wrote:Sommige dingen kan je beter neit op internet zetten, als mensen weten wie de persoon er achter is. Heeft een wijze oude man mij ooit geleerd
Why u talk so much fuck?
Jaja, duidelijk dat we weer pillen moeten slikken binnenkort samen.wrote:Nou gewoon, omdat het kanwrote:Wut se fuck?wrote:Sommige dingen kan je beter neit op internet zetten, als mensen weten wie de persoon er achter is. Heeft een wijze oude man mij ooit geleerd
Why u talk so much fuck?
Heb je nu pep op?wrote:Jaja, duidelijk dat we weer pillen moeten slikken binnenkort samen.
Fuck sake, die vooroordelen.wrote:Heb je nu pep op?wrote:Jaja, duidelijk dat we weer pillen moeten slikken binnenkort samen.
Ja dit nam ik inderdaad waar; ik vond het overigens belangrijk dit eerst nog bij je te checken voordat ik tot de conclusie: Olijfboompje is een junk zou komen.wrote:Fuck sake, die vooroordelen.wrote:Heb je nu pep op?wrote:Jaja, duidelijk dat we weer pillen moeten slikken binnenkort samen.
Nee, normaal wanneer ik zoveel op Hardtraxx zit heb ik inderdaad pep op in combinatie met iets anders.
Alleen nu niet.
Ik ben nu op Hardtraxx, omdat mijn vriendin de Sims zit te spelen.