De mensen die hier posten hebben gewoon het licht gezien! 
Nee, die moeten bijpakken.wrote:De mensen die hier posten hebben gewoon het licht gezien!
Tantoe veel pep.wrote:Wat zal ik loudness eens doen...
Dat doe ik ook
n-n-n-n-n-uchter?wrote:Wat zal ik loudness eens doen...
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lsd
G
niet iedereen wil publiekelijk bekend maken dat ze drugs gebruikenwrote:Al valt het mij wel op dat hier meer mensen drugs gebruiken, dan de mensen die hier posten.
Hier posten eigenlijk de gebruikelijke junkies.
De katers die ik heb van pep zijn trouwens echt maar een lachertje als ik ze vergelijk met die van XTC. De day-after is misschien wel rottig, maar dat is niet meer dan logisch natuurlijk als je een complete nachtrust skipt.. In ieder geval heeft me lichaam ook deze keer weer de klap heel snel verwerkt.
Dus morgen weer vol goede moed aan mijn verplichtingen beginnen.
Dat ben ik met je eenswrote:niet iedereen wil publiekelijk bekend maken dat ze drugs gebruikenwrote:Al valt het mij wel op dat hier meer mensen drugs gebruiken, dan de mensen die hier posten.
Hier posten eigenlijk de gebruikelijke junkies.maar tis wel handig als je eens tips wilt enzo
Heb hetzelfdewrote:De katers die ik heb van pep zijn trouwens echt maar een lachertje als ik ze vergelijk met die van XTC. De day-after is misschien wel rottig, maar dat is niet meer dan logisch natuurlijk als je een complete nachtrust skipt.. In ieder geval heeft me lichaam ook deze keer weer de klap heel snel verwerkt.![]()
Dat ben ik met je eens!wrote:De katers die ik heb van pep zijn trouwens echt maar een lachertje als ik ze vergelijk met die van XTC. De day-after is misschien wel rottig, maar dat is niet meer dan logisch natuurlijk als je een complete nachtrust skipt.. In ieder geval heeft me lichaam ook deze keer weer de klap heel snel verwerkt.![]()
Alleen ik voel me altijd zo vies na het gebruik van beide, ookal heb ik 5 keer gedoucht, ik blijf dat vieze gevoel houden!
Meer aftrekken danwrote:Dat ben ik met je eens!wrote:De katers die ik heb van pep zijn trouwens echt maar een lachertje als ik ze vergelijk met die van XTC. De day-after is misschien wel rottig, maar dat is niet meer dan logisch natuurlijk als je een complete nachtrust skipt.. In ieder geval heeft me lichaam ook deze keer weer de klap heel snel verwerkt.![]()
Dus morgen weer vol goede moed aan mijn verplichtingen beginnen.![]()
Alleen ik voel me altijd zo vies na het gebruik van beide, ookal heb ik 5 keer gedoucht, ik blijf dat vieze gevoel houden!
wrote: Dat ben ik met je eens
Vriend wtf?wrote:Dat ben ik met je eens!![]()
Ik was eerder trekvlek.wrote:wrote: Dat ben ik met je eensVriend wtf?wrote:Dat ben ik met je eens!![]()
Dat ga ik niet proberen met mijn peplulwrote:Meer aftrekken danwrote:Dat ben ik met je eens!wrote:De katers die ik heb van pep zijn trouwens echt maar een lachertje als ik ze vergelijk met die van XTC. De day-after is misschien wel rottig, maar dat is niet meer dan logisch natuurlijk als je een complete nachtrust skipt.. In ieder geval heeft me lichaam ook deze keer weer de klap heel snel verwerkt.![]()
Dus morgen weer vol goede moed aan mijn verplichtingen beginnen.![]()
Is en blijft een raar gezicht als je ineens zo'n kleine slang in je broek hebt hahaa!
Sjorske, hoe staat het er voor met je ouders? Weten ze al wat van je gebruik, ik heb al een tijdje geen nieuwe aflevering meer gelezen van die hele soap hier. 
Dat snap ik ook wel, maar toen ik ging typen was die van jou er nog niet!wrote:Ik was eerder trekvlek.wrote:wrote: Dat ben ik met je eensVriend wtf?wrote:Dat ben ik met je eens!![]()
Dus best wel gaar dat we tegelijkertijd precies hetzelfde typen
G
woo fucking hoowrote:Dat snap ik ook wel, maar toen ik ging typen was die van jou er nog niet!![]()
welcome to the internet
Ben al meer dan 2 maanden gestopt met blowen, of tenminste iets meer!wrote:Sjorske, hoe staat het er voor met je ouders? Weten ze al wat van je gebruik, ik heb al een tijdje geen nieuwe aflevering meer gelezen van die hele soap hier.
De rest is al een tijdje geleden, pep inmiddels ook al 2 maanden, X 2 weken dacht ik!
Nog steeds geen test gehad, ik wacht tot ze het aanbieden, maar als ik hem heb gedaan en er komt negatief uit dan mag ik direct beginnen met rijles, dus ga binnenkort maar ff pissen denk ik!
Moet alleen ff weten hoelang X echt in je pis zit voordat ik met dat potje in mn handen sta en de lul ben haha!
Maar band met mijn ouders is gewoon zoals het vroeger was, dus goed!
G
half jaartje ofzo meestalwrote:Moet alleen ff weten hoelang X echt in je pis zit voordat ik met dat potje in mn handen sta en de lul ben haha!
Go fuck yourselfwrote:woo fucking hoowrote:Dat snap ik ook wel, maar toen ik ging typen was die van jou er nog niet!![]()
welcome to the internet
Haha, nee, maar toeval is iets moois.
Jaaa man!wrote:half jaartje ofzo meestalwrote:Moet alleen ff weten hoelang X echt in je pis zit voordat ik met dat potje in mn handen sta en de lul ben haha!