Anaal inbrengen?
Ik heb me net toch een lading pillen binnen gekregen
Ibuprofen heten ze
Ibuprofen heten ze
Die heb ik ook.. Zijn getest op 500mg, staat ook op het doosje! Gevaarlijke shit jongewrote:Ik heb me net toch een lading pillen binnen gekregen![]()
Ibuprofen heten ze
zeg dat wel...wrote:Auwwrote:nope.. via de plasser
Mwah als je grote plasser hebt doet het niet pijn
Maar hoe ga je bijpakken?
Dat kan nog wel eens een probleem worden
Dat kan nog wel eens een probleem worden
Kan bij mij nog wel een paar weken duren. Heb ze nog niet in de collectie.wrote:Dat was ik inderdaad, maar alles is hierboven al gezegd, binnenkort zullen er wel wat meer HTers zijn met ervaringen.wrote:Iemand de nieuwe speakers al een praktijk test laten ondergaan?
Bij mij zelfs 600mg!! En ze slaan keihard in, je voelt je gelijk verlamd,wrote:Die heb ik ook.. Zijn getest op 500mg, staat ook op het doosje! Gevaarlijke shit jongewrote:Ik heb me net toch een lading pillen binnen gekregen![]()
Ibuprofen heten ze
Meenst niet jo! Pas maar op dan! Heftige shit browrote:Bij mij zelfs 600mg!! En ze slaan keihard in, je voelt je gelijk verlamd,wrote:Die heb ik ook.. Zijn getest op 500mg, staat ook op het doosje! Gevaarlijke shit jongewrote:Ik heb me net toch een lading pillen binnen gekregen![]()
Ibuprofen heten ze
B
Die dingen zijn echt gevaarlijk joh! Me sokken werden van me voeten geslagen door de inslag!wrote:Die heb ik ook.. Zijn getest op 500mg, staat ook op het doosje! Gevaarlijke shit jongewrote:Ik heb me net toch een lading pillen binnen gekregen![]()
Ibuprofen heten ze
Ik heb er vandaag al 2 op, en gister en eergister 3
Morgen nog 1tje en dan hou ik denk ik een ibuprofen pauze als ik het volhou
Iemand wel is gehoord van druppels op je tong als drugs? Dit zou een soort van xtc effect moeten hebben.
GIEF!wrote:Iemand wel is gehoord van druppels op je tong als drugs? Dit zou een soort van xtc effect moeten hebben.
3 maanden is het beste he! werken ze weer beter ..wrote:Ik heb er vandaag al 2 op, en gister en eergister 3![]()
Anders moest alleen maar bijpakken
Ik heb het toch nog nietwrote:GIEF!wrote:Iemand wel is gehoord van druppels op je tong als drugs? Dit zou een soort van xtc effect moeten hebben.
Speakertjes trouwens... gemiddeld 200mg, spreiding van 182 tot 213!
Cijfers van PF, dus neem het met een korreltje
wrote:Have fun! Vandaag trouwens wat nieuwe resultaten binnen gekomen, spreiding is wel behoorlijk, 182 - 212mg tot nu toe.wrote:Kut trollen!
Had t niet gelezen, ik ga ze iig testen op qlimax of heel misschien op xxl.
Edit: Ze worden nu herkend in de test centra: 182 - 213 met een gewogen gemiddelde van 200mg.
Dat was al gezegt jaaa
Slowpokewrote:Speakertjes trouwens... gemiddeld 200mg, spreiding van 182 tot 213!
De edit was later dan mijn postwrote:Slowpokewrote:Speakertjes trouwens... gemiddeld 200mg, spreiding van 182 tot 213!
wrote:De edit was later dan mijn postwrote:Slowpokewrote:Speakertjes trouwens... gemiddeld 200mg, spreiding van 182 tot 213!

Dit was eerder!spreiding is wel behoorlijk, 182 - 212mg tot nu toe.
Neeneneneeeee, die edit was er al eerder