Koffie. Het blijft de meest heldige drugs op de vroege morgen of, in dit geval, middag 
wrote:Pep. Het blijft de meest heldige drugs op de vroege morgen of, in dit geval, middag
wrote:Pep. Het blijft de meest heldige drugs op de vroege morgen of, in dit geval, middag
Stoere boy!wrote:wrote:Pep. Het blijft de meest heldige drugs op de vroege morgen of, in dit geval, middag
wrote:Schatje!wrote:wrote:Pep. Het blijft de meest heldige drugs op de vroege morgen of, in dit geval, middag
Grapje Chris.wrote:Stoere boy!wrote:wrote:Pep. Het blijft de meest heldige drugs op de vroege morgen of, in dit geval, middag
wrote:Heroïne blijft de meest heldige drug voor 's avonds op de plee van het treinstation
+1!wrote:Heroïne blijft de meest heldige drug voor 's avonds op de plee van het treinstation
wrote: Ik zou er bijna willen wonen! Wat een geniaal tripparadijs is Zwijndrecht!![]()
![]()
![]()
![]()
Zinzinzinzin!
Ik doe dat altijd 's middags. Heerlijk zo.wrote:Heroïne blijft de meest heldige drug voor 's avonds op de plee van het treinstation
Gewoon non-stop doen.wrote:Ik doe dat altijd 's middags. Heerlijk zo.wrote:Heroïne blijft de meest heldige drug voor 's avonds op de plee van het treinstation
Doe mij eens kaartje doneren dan. Maar goed na Fusion zaterdag ik ga sws misschien nog Qore er achteraan plakken.wrote:Wie gaat er nog meer wat gebruiken op Qore dit weekend? Ik ga aan de 2c-i
Vorige keer zo aangepakt:
23.15 - 16mg
01.15 - 6mg
06.15 - begon aardig moe te worden, had langer effect willen hebben.
Nu zit ik eraan te denken om het zo te doen:
21.30 - 16mg
23.45 - 6mg
02.45 - 6mg
Ga ik het daarmee beter volhouden tot 7 uur, ga ik m daarmee veel te hard spacen, wat denken jullie? Goed idee, of gewoon om 12 uur beginnen en om 2 uur bijpakken?
Volgens mij las ik hier ergens dat ze keihard knalde!wrote:Iemand de nieuwe speakers al een praktijk test laten ondergaan?
Pagina 273: MDMAzingwrote:Iemand de nieuwe speakers al een praktijk test laten ondergaan?
zelfde gevoel als bruine bomen is hier al gezegd.wrote:Iemand de nieuwe speakers al een praktijk test laten ondergaan?
Ik heb zwarte speakers.. die knallen ook hard jowrote:zelfde gevoel als bruine bomen is hier al gezegd.wrote:Iemand de nieuwe speakers al een praktijk test laten ondergaan?
Dat was ik inderdaad, maar alles is hierboven al gezegd, binnenkort zullen er wel wat meer HTers zijn met ervaringen.wrote:Iemand de nieuwe speakers al een praktijk test laten ondergaan?
Have fun! Vandaag trouwens wat nieuwe resultaten binnen gekomen, spreiding is wel behoorlijk, 182 - 212mg tot nu toe.wrote:Kut trollen!
Had t niet gelezen, ik ga ze iig testen op qlimax of heel misschien op xxl.