zwart? leipwrote:Heeeeeeeeel misschien zaterdag de zwarte speakers uit testen.. ben benieuwd

zwart? leipwrote:Heeeeeeeeel misschien zaterdag de zwarte speakers uit testen.. ben benieuwd

Geeft niet, ik vind 't al naar voor je dat je nog zo lang op ze moet wachtenwrote:
En ik maar denken dat iedereen op HT alles met elkaar deelde.wrote:Kan bij mij nog wel een paar weken duren. Heb ze nog niet in de collectie.wrote:Dat was ik inderdaad, maar alles is hierboven al gezegd, binnenkort zullen er wel wat meer HTers zijn met ervaringen.wrote:Iemand de nieuwe speakers al een praktijk test laten ondergaan?
wrote:We zijn hier geen dealers ofzo.
We proberen iig die schijn op te houden, ja.
Erbuiten ook niet. Maar goed, je mag een ezel ook niet oraal bevredigen in een dierentuin.wrote:Neee we mogen niet onderling handelen met onze snoepjes!
Op dit forum dan!
wrote:Erbuiten ook niet. Maar goed, je mag een ezel ook niet oraal bevredigen in een dierentuin.wrote:Neee we mogen niet onderling handelen met onze snoepjes!
Op dit forum dan!
Dudewrote:Erbuiten ook niet. Maar goed, je mag een ezel ook niet oraal bevredigen in een dierentuin.wrote:Neee we mogen niet onderling handelen met onze snoepjes!
Op dit forum dan!
Een topic openen in V&A is dus uit den boze?wrote:Neee we mogen niet onderling handelen met onze snoepjes!
Op dit forum dan!
Al geprobeerdwrote:Een topic openen in V&A is dus uit den boze?wrote:Neee we mogen niet onderling handelen met onze snoepjes!
Op dit forum dan!
Doe je snel!wrote:Ik heb ze als het goed is morgen
Een kanarie met drie snavels?wrote:Hihi, raad eens wat ik in mijn bezit heb
kilos pepwrote:Hihi, raad eens wat ik in mijn bezit heb
Jaammmmyyyyywrote:Speakertjes trouwens... gemiddeld 200mg, spreiding van 182 tot 213!
Cijfers van PF, dus neem het met een korreltje
Met wat?wrote:Vanavond knallen!