Dat wel. Slapen is ook echt prima te doen na cokewrote:Pep is troep vergeleken met coke. Bij coke heb je niet dat je op een gegeven moment je spieren niet meer in de hand heb. Veel minder lichamelijke klachten.wrote:Ik denk dat die mensen verslavingsgevoelig zijn, ik heb eigenlijk totaal niet de behoefte om het nog een keer te doen. Geef mij maar pep ofzowrote:Hoe kun je coke iemand "aanraden"? Ik hoor van iedereen om me heen dat ze het troep vinden, en verslaving echt op de loer ligt bij dat spul. (Heb het dan over gebruikers van het goedje). Zijn ze gewoon te verslavingsgevoelig?
Snap wel dat het in jouw geval anders is hoor. Als je er al niet snel aan komt en het niet vaker doet zal 't wel meevallen.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik kan me dat Loudness weekend nog goed heugen, evenals dat weekend in de zomer met het snuiven van 2c-b midden in een woonwijk achter een autowrote:Haha, ik zit ook al te shaken van enthousiasmewrote: Ik zou er bijna willen wonen! Wat een geniaal tripparadijs is Zwijndrecht!![]()
![]()
![]()
![]()
Zinzinzinzin!
Epicness at his highest level!
Jij weet niks, nigguh.wrote:
Pep is troep vergeleken met coke. Bij coke heb je niet dat je op een gegeven moment je spieren niet meer in de hand heb. Veel minder lichamelijke klachten.
Epische tijdenwrote:Ik kan me dat Loudness weekend nog goed heugen, evenals dat weekend in de zomer met het snuiven van 2c-b midden in een woonwijk achter een autowrote:Haha, ik zit ook al te shaken van enthousiasmewrote: Ik zou er bijna willen wonen! Wat een geniaal tripparadijs is Zwijndrecht!![]()
![]()
![]()
![]()
Zinzinzinzin!
Epicness at his highest level!
Dit weekend zal waarschijnlijk een soort zelfde iets worden, maar dan met LSD?
dat is ook echt fijn van coke idd!
dat je geen plafonddienst hoeft te draaien, want die lijken altijd echt eeuwig te duren!
dat je geen plafonddienst hoeft te draaien, want die lijken altijd echt eeuwig te duren!
Vrijdag LSD, zaterdag 2C-E?wrote:Epische tijdenwrote: Ik kan me dat Loudness weekend nog goed heugen, evenals dat weekend in de zomer met het snuiven van 2c-b midden in een woonwijk achter een auto
Epicness at his highest level!![]()
Dit weekend zal waarschijnlijk een soort zelfde iets worden, maar dan met LSD?
Hmmmsss, goed ideewrote:Vrijdag LSD, zaterdag 2C-E?wrote:Epische tijdenwrote: Ik kan me dat Loudness weekend nog goed heugen, evenals dat weekend in de zomer met het snuiven van 2c-b midden in een woonwijk achter een auto
Epicness at his highest level!![]()
Dit weekend zal waarschijnlijk een soort zelfde iets worden, maar dan met LSD?![]()
Even bekieken maar
Toch wel sinds ik aan goeie kan komen heb ik pep afgezworen.wrote:Jij weet niks, nigguh.
T
Ik voel een uitnodiging aankomen.wrote: Hmmmsss, goed idee
Even bekieken maar
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
haat aan de plafonddienstwrote:dat is ook echt fijn van coke idd!
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Heeft iemand nog een fototje van witte speakers?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wrote:Heeft iemand nog een fototje van witte speakers?

Hehe eindelijk, dinsdag dipdag is afgelopen 
van mij is begonnenwrote:Hehe eindelijk, dinsdag dipdag is afgelopen
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
zijn die rechte de befaamde bruinen bomen?wrote:wrote:Heeft iemand nog een fototje van witte speakers?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
siwrote: zijn die rechte de befaamde bruinen bomen?
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Die staan ook nog op mijn verlanglijstje. Al zijn die nu moeilijk/niet te krijgen.wrote:siwrote: zijn die rechte de befaamde bruinen bomen?
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Heb Q'tjes niet gehad maar heb van mensen gehoord dat ze harder zijn. Trouwens er word gesproken dat Roze en rode eekhoorns niet het zelfde zijn. In de rode zou een hallucinerende stof zitten van 5gr voor de rest weet ik daar niks over.wrote:Ik krijg deze week die rode / roze eekhoorns (links) ben benieuwd of ze beter gaan zijn dan q'tjeswrote: zijn die rechte de befaamde bruinen bomen?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
hahahahawrote:In de rode zou een hallucinerende stof zitten van 5gr voor de rest weet ik daar niks over.
Ik ga aankomend weekend naar een bungalow parkje met een 40tal mede reizigers waarvan er volgens mij wel een grote groep van open staat voor een magische reis door wonderland.wrote:Vertel
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Geloofde er zelf niet al te veel van. Wou het alleen even melden. Vond ze beiden lekkerwrote:hahahahawrote:In de rode zou een hallucinerende stof zitten van 5gr voor de rest weet ik daar niks over.![]()
zijn gewoon t zelfde joh en er zit niks hallucinerends in
Dat waren mijn lievelingspillenwrote:siwrote: zijn die rechte de befaamde bruinen bomen?
Ik vond Qtjes wel ietsjes beter, maar dat kan ook zijn omdat ik er 1 in een keer dropte, bij de eekhoorn nam ik 2 halfjes!wrote:Ik krijg deze week die rode / roze eekhoorns (links) ben benieuwd of ze beter gaan zijn dan q'tjeswrote: zijn die rechte de befaamde bruinen bomen?
Bomen!wrote:Die staan ook nog op mijn verlanglijstje. Al zijn die nu moeilijk/niet te krijgen.wrote:siwrote: zijn die rechte de befaamde bruinen bomen?
Jammer dat ze nu al helemaal niet te krijgen zijn
T
Qtjes vind ik echt rommel, had er een keer 2 op voelde ik er nog niks van.wrote:
Ik vond Qtjes wel ietsjes beter, maar dat kan ook zijn omdat ik er 1 in een keer dropte, bij de eekhoorn nam ik 2 halfjes!