Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Jeff3rd schreef:
Coke is voor loserts

:thumbup: Niks op tegen trouwens op coke, maar wat de fuck heb je aan drugs waar je een egocentrische lul van word wat denkt dat hij koning van de wereld is? :cool: Misschien dat ik het ooit een keer zou proberen, alhoewel de behoefte er absoluut niet is en ik het dan enkel zou doen zonder iets anders erbij (vooral geen alcohol) gewoon om te weten wat het doet, want zoveel mensen gebruiken het en ik kan me niet in hun schoenen plaatsen en dat vind ik jammer.

Ik heb het een paar keer gedaan (gratis) en ik werd geen egocentrische lul hoor
Ik kreeg een enorme praatkick en ging tegen iedereen praten, iedereen was een vriend en had echt moeilijk veel energie!

Maar het effect is te kort en het is te duur dus kopen zal ik het niet.

Oh is al gepost door banaanslak ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Coke is gewoon veel te duur voor de kwaliteit vind ik! :P
Het is wel grappig als je hele mond verdoofd raakt als je het cd-hoesje aflikt, maar ik heb er nog nooit echt van gespacet, ben er wel wazig van geworden maar heb nooit echt een grote hoeveelheid coke gesnoven, alleen de eerste keer begon ik te trillen en ik was heel druk, maar vond het zeker grappig om te doen!
Maar ik persoonlijk vind het de 50 euro niet waard >.<

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:54 

Hardtraxxer

Geef mij maar speed. Duurt ook een stuk langer, het is goedkoper, en ik voel mezelf ook de man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Geef mij maar speed. Duurt ook een stuk langer, het is goedkoper, en ik voel mezelf ook de man :P

Idd pep :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:29 

Hardtraxxer

Ik kan niet zo goed aan al het spul komen, dus vandaar dat ik het ook wel een beetje overweeg. Het is wel veel geld, maar zoveel drugs gebruik ik niet. Heb dit jaar maar één keer xtc gehad en een keer truffels (die niet werkten :( ). Daarnaast ben ik best wel benieuwd naar wat het met je doet.

Misschien dit weekend toch maar proberen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Ik kan niet zo goed aan al het spul komen, dus vandaar dat ik het ook wel een beetje overweeg. Het is wel veel geld, maar zoveel drugs gebruik ik niet. Heb dit jaar maar één keer xtc gehad en een keer truffels (die niet werkten :( ). Daarnaast ben ik best wel benieuwd naar wat het met je doet.

Misschien dit weekend toch maar proberen :evil:

Gewoon doen, zeker als je het gratis kan krijgen :P

Coke is nogal duur, dus gratis coke is altijd leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

je hebt het over pep of over coke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 20:59 

Hardtraxx Veteran

Weekendje Acid komt eraan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:09 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:

Super sweet. Wordt hier ook weer eens tijd voor een acid tripje.Alleen zo moeilijk om daar is even de tijd voor te vinden.Wil het altijd wel goed gepland hebben zo een dagje.
Ga je het gewoon thuis doen? Of heb je er een dikke locatie voor in gedachte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:13 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:

Als je het tegen mij had, coke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Olijfboompje schreef:

Super sweet. Wordt hier ook weer eens tijd voor een acid tripje.Alleen zo moeilijk om daar is even de tijd voor te vinden.Wil het altijd wel goed gepland hebben zo een dagje.

Mijn huis is een dikke locatie :cool:

Je hebt de stad die 's nachts uitgestorven is, de oude Maas en een parkje :cool:
Liefde op het eerste gezicht hier :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:14 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

+2 waarschijnlijk, ik hoorde geruchten over een magische groepsreis aankomend weekend namelijk dus wie weet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
hardcoresjors schreef:

Ik denk dat je dan met iemand meesnuift?
Of haal je zelf een half grammetje ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

+2 waarschijnlijk, ik hoorde geruchten over een magische groepsreis aankomend weekend namelijk dus wie weet :love:

Haha, och jottum :P

Ook allemaal tripreports maken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:38 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Berenburg schreef:
hardcoresjors schreef:

Ik denk dat je dan met iemand meesnuift?
Of haal je zelf een half grammetje ofzo?

Met iemand mee. Ik heb helemaal geen contacten met handelaren of iets dergelijks, dus ben altijd afhankelijk van anderen.

Ik ben het ook niet van plan vaker dan die ene keer te gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:45 

Hardtraxx Addict

Hoe kun je coke iemand "aanraden"? Ik hoor van iedereen om me heen dat ze het troep vinden, en verslaving echt op de loer ligt bij dat spul. (Heb het dan over gebruikers van het goedje). Zijn ze gewoon te verslavingsgevoelig?

Snap wel dat het in jouw geval anders is hoor. Als je er al niet snel aan komt en het niet vaker doet zal 't wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Coke is eigenlijk niet aan te raden, je kan het best een keer proberen, maar het is volgens mij inderdaad zeer verslavend, had ook een maatje die een tijdje 150 euro in 1 week aan coke uitgaf, en soms zelfs achter de rug van z'n vriendin om, doet dat inmiddels niet meer hoor!
En een andere dealt erin en die deed het eerst ook echt heel vaak!
Maar tegenwoordig valt dat ook wel weer mee!

Heb wel gehoord dat als je meer dan 2 lijntjes ofzo neemt dat je er wel van gaat spacen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 21:55 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:

Vertel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:28 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Coke is eigenlijk niet aan te raden, je kan het best een keer proberen, maar het is volgens mij inderdaad zeer verslavend, had ook een maatje die een tijdje 150 euro in 1 week aan coke uitgaf, en soms zelfs achter de rug van z'n vriendin om, doet dat inmiddels niet meer hoor!
En een andere dealt erin en die deed het eerst ook echt heel vaak!
Maar tegenwoordig valt dat ook wel weer mee!

Heb wel gehoord dat als je meer dan 2 lijntjes ofzo neemt dat je er wel van gaat spacen!

Ik ben op zich niet zo bang voor die verslaving aangezien ik er maar op één manier aan kan komen en diegene wil er toch niet in handelen. Daarnaast geloof ik dat ik wel sterk genoeg in mijn schoenen sta om het bij die ene keer te laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:29 

Taxi schreef:
Hoe kun je coke iemand "aanraden"? Ik hoor van iedereen om me heen dat ze het troep vinden, en verslaving echt op de loer ligt bij dat spul. (Heb het dan over gebruikers van het goedje). Zijn ze gewoon te verslavingsgevoelig?

Snap wel dat het in jouw geval anders is hoor. Als je er al niet snel aan komt en het niet vaker doet zal 't wel meevallen.

Ik denk dat die mensen verslavingsgevoelig zijn, ik heb eigenlijk totaal niet de behoefte om het nog een keer te doen. Geef mij maar pep ofzo :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Taxi schreef:

Ik denk dat die mensen verslavingsgevoelig zijn, ik heb eigenlijk totaal niet de behoefte om het nog een keer te doen. Geef mij maar pep ofzo :love:

Lekker verslaafd aan pep worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 22:41 

Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Taxi schreef:

Lekker verslaafd aan pep worden :P

Is niet niks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
rcm010 schreef:
Olijfboompje schreef:

Mijn huis is een dikke locatie :cool:

Je hebt de stad die 's nachts uitgestorven is, de oude Maas en een parkje :cool:
Liefde op het eerste gezicht hier :love:

Ik zou er bijna willen wonen! Wat een geniaal tripparadijs is Zwijndrecht! :love: :love: :love: :love:
Zinzinzinzin! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik zou er bijna willen wonen! Wat een geniaal tripparadijs is Zwijndrecht! :love: :love: :love: :love:
Zinzinzinzin! :loving:

Haha, ik zit ook al te shaken van enthousiasme :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Taxi schreef:

Pep is troep vergeleken met coke. Bij coke heb je niet dat je op een gegeven moment je spieren niet meer in de hand heb. Veel minder lichamelijke klachten.
Vorige  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic