Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
0xygen wrote:
hardcoresjors wrote:
Chukkels wrote:Haha, ineens wil iedereen uit het drugstopic meph proberen xd
iedereen in het drugs topic wil alles proberen hahaha! :$
Stfu noob. Coke, Meth en die rommel wil ik niet proberen.
Why you mad brah?
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
0xygen wrote:
hardcoresjors wrote:
Chukkels wrote:Haha, ineens wil iedereen uit het drugstopic meph proberen xd
iedereen in het drugs topic wil alles proberen hahaha! :$
Oke man :thumbup:
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
wesskeej wrote:
0xygen wrote: iedereen in het drugs topic wil alles proberen hahaha! :$
Voel je je aangesproken knul?[/quote]
Volgens mij val ik daar zelfs onder.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
You really mad of is t maar een dip? :P
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
0xygen wrote:
wesskeej wrote:
0xygen wrote: iedereen in het drugs topic wil alles proberen hahaha! :$
Voel je je aangesproken knul?
Volgens mij val ik daar zelfs onder.[/quote]

Ik zie jou ook woorden als 'allemaal' en 'iedereen' gebruiken wanneer je niet bedoelt daar letterlijk IEDEREEN mee aan te spreken... hier was dat toch ook obviously het geval. DJAN!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
en het was ook nog eens een troll :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Sinds gister alles het huis uit. Dag teringzooi :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Sinds gister alles het huis uit. Dag teringzooi :D
Had het dan aan mij gegeven :cry:
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
:cry:
S
3 posts member since 2011
last seen Nov 2011
Hooli wrote:
:thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
sjonny wrote:
Hooli wrote:
:thumbsup:
:thumbdown:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
:yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik heb mijn drugs juist weer veilig opgeborgen. Was een beetje makkelijk vindbaar en dat is niet handig als moekes de kamer doorzoekt -.-
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Een vriend van me heeft tegenwoordige coke. Twijfel nu toch wel een beetje om het een keer te proberen :P
S
3 posts member since 2011
last seen Nov 2011
tja verleidelijk he :evil:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Berenburg wrote:Een vriend van me heeft tegenwoordige coke. Twijfel nu toch wel een beetje om het een keer te proberen :P
Coke is voor loserts
T
Chukkels wrote:Ik heb mijn drugs juist weer veilig opgeborgen. Was een beetje makkelijk vindbaar en dat is niet handig als moekes de kamer doorzoekt -.-
Kheb alles in mijn speciale drugs lade liggen.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Jeff3rd wrote:
Berenburg wrote:Een vriend van me heeft tegenwoordige coke. Twijfel nu toch wel een beetje om het een keer te proberen :P
Coke is voor loserts
Coke is voor bazen. :cool:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Jeff3rd wrote:Coke is voor loserts
:thumbup: Niks op tegen trouwens op coke, maar wat de fuck heb je aan drugs waar je een egocentrische lul van word wat denkt dat hij koning van de wereld is? :cool: Misschien dat ik het ooit een keer zou proberen, alhoewel de behoefte er absoluut niet is en ik het dan enkel zou doen zonder iets anders erbij (vooral geen alcohol) gewoon om te weten wat het doet, want zoveel mensen gebruiken het en ik kan me niet in hun schoenen plaatsen en dat vind ik jammer.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
DarkBeatz wrote:
:thumbup: Niks op tegen trouwens op coke, maar wat de fuck heb je aan drugs waar je een egocentrische lul van word wat denkt dat hij koning van de wereld is? :cool: Misschien dat ik het ooit een keer zou proberen, alhoewel de behoefte er absoluut niet is en ik het dan enkel zou doen zonder iets anders erbij (vooral geen alcohol) gewoon om te weten wat het doet, want zoveel mensen gebruiken het en ik kan me niet in hun schoenen plaatsen en dat vind ik jammer.
Proberen wil ik wel.
Ben er wel benieuwd naar.
Alleen als ik het gratisch krijg van iemand, want het kost mij teveul geld.
B
DarkBeatz wrote:
Het is wel een beetje een vooroordeel dat je je als een klootzak gaat gedragen van coke, ik heb het zelf 1x gedaan en tijdens het 'spacen' zegmaar had ik een oneindige hoeveelheid energie en kon gewoon niet stil staan. Ook had ik gewoon veel zin om te praten en was ik (voor zover ik weet) niet onaardig. Echter toen het uitwerkte na een half uur werd ik wel ontiegelijk chagrijnig maar als je dan gewoon zelfdiscipline hebt kan je jezelf gewoon inhouden zodat en je normaal blijven gedragen tegenover anderen.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Banaanslak wrote:
DarkBeatz wrote:
Het is wel een beetje een vooroordeel dat je je als een klootzak gaat gedragen van coke, ik heb het zelf 1x gedaan en tijdens het 'spacen' zegmaar had ik een oneindige hoeveelheid energie en kon gewoon niet stil staan. Ook had ik gewoon veel zin om te praten en was ik (voor zover ik weet) niet onaardig. Echter toen het uitwerkte na een half uur werd ik wel ontiegelijk chagrijnig maar als je dan gewoon zelfdiscipline hebt kan je jezelf gewoon inhouden zodat en je normaal blijven gedragen tegenover anderen.
Ik kan dit wel een beetje uitleggen.
Het is heel goed dat je wilt praten, maar wat de ervaring is bij coke gebruikerts, is dat deze heel graag, heul veul praten en het liefst over zichzelf.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Neem dan mephedrone, veel leuker en gezelliger :D
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:Ik kan dit wel een beetje uitleggen.
Het is heel goed dat je wilt praten, maar wat de ervaring is bij coke gebruikerts, is dat deze heel graag, heul veul praten en het liefst over zichzelf.
Inderdaad, coke is er toch wel voor bekend dat het het effect geeft dat jijzelf helemaal geweldig bent, en dat is niet iets waar ik naar op zoek ben bij een middel.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Coke is gewoon veel te duur voor de kwaliteit vind ik! :P
Het is wel grappig als je hele mond verdoofd raakt als je het cd-hoesje aflikt, maar ik heb er nog nooit echt van gespacet, ben er wel wazig van geworden maar heb nooit echt een grote hoeveelheid coke gesnoven, alleen de eerste keer begon ik te trillen en ik was heel druk, maar vond het zeker grappig om te doen!
Maar ik persoonlijk vind het de 50 euro niet waard >.<

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago